Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny | Rewir Arachnidów poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny

Koniec heroicznej Ferliny - Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny | Rewir Arachnidów - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Koniec heroicznej Ferliny

Heroiczna Ferlina nie odstaje zbytnio od swojej normalnej wersji. Jej pula życia jest zwiększona do 45 pkt., a moc specjalna zmienia jedynie koszt z 2 na 1. Zachowanie przeciwnika pozostaje bez zmian, tak samo jak jej klasa, czyli wojownik.

Moc specjalna: Ognisty deszcz (1) - Wystrzel pocisk za każdą kartę w ręce przeciwnika

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Podobnie jak w przypadku normalnej wersji tego bossa, musisz utrzymywać jak najmniejszą ilość kart w dłoni, żeby zminimalizować obrażenia zadane przez jej moc. Staraj się grać wydajnie, wykorzystując całą manę od samego początku. Powinieneś zacząć z kartami jak np. Giermek Argentu (1), Nowicjuszka (1) i Płomienny chochlik (1). Wyrzuć też Nerubiańskie jaja (2) i daj im możliwość ataku przy pomocy Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Wilkora alfa (2), by zamienić je na Nerubianinów 4/4. Stawaj na pierwszym miejscu kontrolę pola walki.

Środkowy etap: Korzystaj rozważnie ze swoich minionów z Prowokacją, ponieważ ta talia nie ma ich zbyt wielu, a mogą być bardzo cenne w tym starciu. Zachowaj Ogień dusz (0) na usuwanie największych zagrożeń i używaj ich jako ostatnich w dłoni, by nie tracić żadnych kart. Pamiętaj też, że efekty Agonii na kartach jak Upiorny pajęczak (2) i Golem zbożowy (3), idealnie współgrają z kartą Nożownik (2). Gdy jeden z tych minionów zginie, na jego miejscu pojawia się nowa jednostka, co zapewnia dodatkowy rzut nożem dla Nożownika (2). Jeśli Ferlina wystawi Czciciela (3), zniszcz go natychmiast, ponieważ zapewnia jej 3 pkt. ataku w każdej turze.

Końcowy etap: Przy odrobinie szczęścia i zachowaniu dobrej równowagi między atakiem oraz kontrolą, przeciwnik powinien już dogorywać. Użyj Strażników Zagłady (5), by zapewnić sobie porządne 5 pkt. obrażeń z Szarżą. Wykorzystaj też Krasnoludy z Czarnorytnych (4), aby zwiększyć siłę ataku swoich jednostek i wystawić mocne ciało 4/4 na pole walki. Obrońca Argusa (4) może dać dwóm stronnikom umiejętność Prowokacji, co spowolni przeciwnika i pozwoli ci zaatakować jego twarz.