Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

A Fortress Besieged

W skrócie: Wyprawa do fortu opanowanego przez gobliny - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Wyprawa do fortu opanowanego przez gobliny.

Poziom trudności: trudny. Na początek odradzamy to zadanie.

W zadaniu musimy dostać się do Shadow Fort - twierdzy znajdującej się na południu krainy. Żeby tam dotrzeć, najlepiej użyć przejścia przez Ancient Quarry. Wejście do kamieniołomu znajduje się na południowy zachód od Gran Soren (jak na mapce powyżej).

Przed Quarry, czyli kamieniołomem, znajduje się kupiec, który ma dwa zadania - możemy je od razu wykonać, bo oczyścimy tym samym przejście przez jaskinie - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przed Quarry, czyli kamieniołomem, znajduje się kupiec, który ma dwa zadania - możemy je od razu wykonać, bo oczyścimy tym samym przejście przez jaskinie. To oznacza, że później będziemy mogli biegać w nich bez utraty staminy (jak w mieście).

Po drugiej stronie podążamy w stronę fortu drogą - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po drugiej stronie podążamy w stronę fortu drogą. Nie zbliżamy się do jeziora - mieszka koło niego groźny Drake.

Wchodzimy do fortu - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wchodzimy do fortu.

Przed główną bramą rozmawiamy z lokalnym dowódcą - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przed główną bramą rozmawiamy z lokalnym dowódcą. Musimy dostać się do wnętrza fortecy - korzystamy z podziemnego przejścia znajdującego się nieopodal oddziału.

Trafimy do budynku opanowanego przez gobliny - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Trafimy do budynku opanowanego przez gobliny. Wybijamy je i pniemy się do góry schodami.

Wychodzimy na główny dziedziniec - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wychodzimy na główny dziedziniec. To obszerne miejsce jest pełne wrogów, w tym dwóch cyklopów. Na razie ignorujemy je. Po prawej zobaczymy wielką bramę (otworzymy ją później). Wspinamy się na przeciwległy budynek po drabinie.

Eliminujemy obstawę - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Eliminujemy obstawę.

Następną rzeczą, którą warto zrobić jest zniszczenie dwóch balist znajdujących się po drugiej stronie dziedzińca - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Następną rzeczą, którą warto zrobić jest zniszczenie dwóch balist znajdujących się po drugiej stronie dziedzińca. Przeciwnicy będą prowadzić z nich ostrzał. Korzystamy z jednej balisty znajdującej się po naszej stronie. Przełączamy pociski na wybuchowe i rozwalamy wrogie gniazda strzeleckie, celując w każde z nich z osobna i strzelając aż zobaczymy duży wybuch (nasze pociski będą "zderzały się" z wrogimi, więc musimy strzelać tak długo, aż dolecą do celu).

Kiedy oczyścimy sobie drogę, musimy zejść na dół i dostać się do ruin po lewej - Station Room (w połowie dziedzińca) - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kiedy oczyścimy sobie drogę, musimy zejść na dół i dostać się do ruin po lewej - Station Room (w połowie dziedzińca).

Główne wejście do ruin (krata) będzie zablokowane od drugiej strony - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Główne wejście do ruin (krata) będzie zablokowane od drugiej strony. Dostajemy się do środka po drabinie na jednej z bocznych ścian.

W Station Room przechodzimy przez drzwi do więzienia i wybijamy gobliny - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W Station Room przechodzimy przez drzwi do więzienia i wybijamy gobliny.

Po przeciwległej stronie więzienia, wyciągamy dźwignię ze skrzynki - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po przeciwległej stronie więzienia, wyciągamy dźwignię ze skrzynki.

Mając dźwignię musimy wrócić do głównej bramy i ją otworzyć - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Mając dźwignię musimy wrócić do głównej bramy i ją otworzyć. Wyjście ze Station Room pewnie zablokowały cyklopy - przeskakujemy między ich nogami. Mechanizm, w którym umieścimy dźwignię znajduje się na dachu prawego budynku przy murach. Otwieramy bramę.

Na dziedziniec wbiegną żołnierze - ich pomoc jest jednak niewielka - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na dziedziniec wbiegną żołnierze - ich pomoc jest jednak niewielka. Musimy zabić dwa cyklopy i gobliny. Najlepiej skorzystać z maszyny oblężniczej, z której strzelaliśmy wcześniej.

Kiedy cyklopy padną, przeciwnicy wycofają się do następnej części budowli - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kiedy cyklopy padną, przeciwnicy wycofają się do następnej części budowli. Ruszamy za nimi. Droga do przywódcy goblinów prowadzi w prawo (w budynku).

Wspinamy się po zakręcających schodach na górę - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wspinamy się po zakręcających schodach na górę. Spotkamy tam kolejnego cyklopa - można z nim walczyć lub zignorować go. Udajemy się w dalszą drogę korytarzami i z powrotem na dół drugą wieżą.

W końcu przechodzimy przez podwójne drewniane drzwi i walczymy z szefem goblinów (nie jest szczególnie trudnym przeciwnikiem) - A Fortress Besieged | Akt 2 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W końcu przechodzimy przez podwójne drewniane drzwi i walczymy z szefem goblinów (nie jest szczególnie trudnym przeciwnikiem). Na koniec rozmawiamy z Ser Robertem i wracamy do Gran Soren (po nagrodę do Ser Maximiliana).