Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Off With Its Head

W skrócie: Podróż z karawaną z obozowiska do stolicy - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Podróż z karawaną z obozowiska do stolicy. Żeby zacząć zadanie wychodzimy wschodnim wyjściem z obozowiska i udajemy się na północ, do ruin zamku. Poziom trudności: łatwy, gdyż cały czas jesteśmy w silnej obstawie.

Wychodzimy z obozowiska wschodnim wyjściem i biegniemy do Mountain Waycastle - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wychodzimy z obozowiska wschodnim wyjściem i biegniemy do Mountain Waycastle.

Rozmawiamy z Sir Mercedes i ruszamy w drogę - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Rozmawiamy z Sir Mercedes i ruszamy w drogę. W misji musimy ochraniać wół ciągnący wóz. Zwierze może stracić całe życie - nie zginie, ale będzie poruszało się bardzo wolno. Co ciekawe, można je nieco przyspieszyć uderzeniem. Oczywiście uważamy, aby nie przesadzić. W zadaniu trzymamy się blisko karawany - w innym przypadku pochód zatrzymuje się.

Zaraz za mostem i bramą trafimy na gobliny - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Zaraz za mostem i bramą trafimy na gobliny. Rozprawiamy się z nimi.

Dalej będziemy atakowani przez harpie mieszkające na drzewach - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dalej będziemy atakowani przez harpie mieszkające na drzewach. Żeby je zabić musimy zwabić je na ziemię uderzeniami o tarczę lub zestrzelić z łuku. Nie warto łapać ich w locie, bo mogą podlecieć z nami do góry i zrzucić.

Kolejne w kolejce są wilki - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kolejne w kolejce są wilki. Atakują stadami. Koncentrujemy się na pojedynczych wrogach i atakujemy szybko po ich szarżach.

W pewnym momencie zobaczymy chatkę - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W pewnym momencie zobaczymy chatkę. Jeśli stoją przed nią zbóje, lepiej ich nie atakować - na początku gry mogą być za mocni. W tej okolicy będą spadały na nas kamienie.

Gdy trafimy na zamkniętą bramę, wybijamy pilnujące jej gobliny i używamy dźwigni - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Gdy trafimy na zamkniętą bramę, wybijamy pilnujące jej gobliny i używamy dźwigni. Zabijamy potwory czekające po drugiej stronie.

Na obszernej polanie przed miastem prawdopodobnie zaatakują nas ostatni wrogowie w tym zadaniu - bandyci - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na obszernej polanie przed miastem prawdopodobnie zaatakują nas ostatni wrogowie w tym zadaniu - bandyci. Koncentrujemy się na pojedynczych wrogach.

Wchodzimy na most i rozmawiamy z Mercedes - Off With Its Head | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wchodzimy na most i rozmawiamy z Mercedes.