Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Dragon (Grigori)

W pierwszej fazie walki ze smokiem uciekamy za pionkami do bocznego korytarza, omijając spadające głazy i kule ognia - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W pierwszej fazie walki ze smokiem uciekamy za pionkami do bocznego korytarza, omijając spadające głazy i kule ognia.

Biegniemy przed siebie sprintem, gdy bestia pojawi się za plecami - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Biegniemy przed siebie sprintem, gdy bestia pojawi się za plecami.

Zatrzymujemy się dopiero w pomieszczeniu - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Zatrzymujemy się dopiero w pomieszczeniu. Za nami pojawi się łeb bestii. Okładamy ją czym popadnie.

Gdy w pysku bestii zaczną pojawiać się iskry i płomienie, wycofujemy się za fragment muru - tu będziemy bezpieczni przed ognistym podmuchem - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Gdy w pysku bestii zaczną pojawiać się iskry i płomienie, wycofujemy się za fragment muru - tu będziemy bezpieczni przed ognistym podmuchem.

Po chwili smok wydostanie się z gruzu - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po chwili smok wydostanie się z gruzu. Okładamy go po nogach lub najlepiej sercu - to słaby punkt mieszczący się na klatce piersiowej. Początkowo go nie widać, ale po paru ciosach zacznie świecić.

W końcu gad wyfrunie z gruzów - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W końcu gad wyfrunie z gruzów. Wspinamy się za nim i biegniemy do następnej wieży po murze. Trzeba uważać na szczeliny- łatwo przez nie spaść. Smok nie omieszka omiatać nas ogniem - czasami da się schować przed płomieniami za gruzem.

Gdy przedostaniemy się przez pierwszą wieżę, czeka nas jeszcze jeden bieg do następnej - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Gdy przedostaniemy się przez pierwszą wieżę, czeka nas jeszcze jeden bieg do następnej. Tym razem potwór siądzie z boku i będzie omiatał mur ogniem. Chowamy się za fragmentami ściany.

W połowie tego odcinka smok zeskoczy na mur - nie cofamy się - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W połowie tego odcinka smok zeskoczy na mur - nie cofamy się. Biegniemy prosto na niego i przedostajemy się pod nim.

Na szczycie drugiej wieży obsadzamy balistę i strzelamy do nadlatującego smoka - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na szczycie drugiej wieży obsadzamy balistę i strzelamy do nadlatującego smoka.

Znajdziemy się na grzbiecie Grigoriego - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Znajdziemy się na grzbiecie Grigoriego. Przemieszamy się w stronę jego skrzydeł, zaliczając quick-time eventy (wystarczy w nich potrząsać lewym drążkiem).

Kiedy znajdziemy się przy miejscu pulsującym jasnym światłem, uderzamy dowolną bronią - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kiedy znajdziemy się przy miejscu pulsującym jasnym światłem, uderzamy dowolną bronią.

Teraz przechodzimy do właściwiej, najdłuższej części bitwy - regularnej walki ze smokiem na normalnych warunkach - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Teraz przechodzimy do właściwiej, najdłuższej części bitwy - regularnej walki ze smokiem na normalnych warunkach. Koncentrujemy się na atakowaniu jego słabego punktu, czyli serca. W razie braku możliwości można też okładać go po pazurach.

Musimy bardzo uważać na zachowanie smoka - jest piekielnie szybki - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Musimy bardzo uważać na zachowanie smoka - jest piekielnie szybki. Kiedy podbiega do przodu i obraca się - uciekamy na bok (zaraz zaatakuje płomieniem). Kiedy przeskakuje na drugą stronę areny - szarżujemy na niego odskakując w bok w razie potrzeby. Generalnie najbezpieczniejszą pozycją jest bycie pod nim.

Z boku areny na skałach znajdują się balisty - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Z boku areny na skałach znajdują się balisty. Przydadzą się w momencie, gdy smok zacznie latać - możemy sprowadzić go na ziemię, ale musimy trafić w serce.

Jeżeli gramy sprawnym Striderem możemy też złapać się ogona smoka i wspiąć do jego serca - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Jeżeli gramy sprawnym Striderem możemy też złapać się ogona smoka i wspiąć do jego serca. Jeden cios powali bestię na ziemię.

Utrzymywanie się na klatce piersiowej bestii jest ogólnie dobrym pomysłem w drugiej części walki - smok będzie często stawał na dwóch łapach, aby użyć potężnego ataku obszarowego - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Utrzymywanie się na klatce piersiowej bestii jest ogólnie dobrym pomysłem w drugiej części walki - smok będzie często stawał na dwóch łapach, aby użyć potężnego ataku obszarowego.

Niestety, smok dość szybko przejrzy tę taktykę - gdy sięga łapą po naszego bohatera, szybko się puszczamy - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Niestety, smok dość szybko przejrzy tę taktykę - gdy sięga łapą po naszego bohatera, szybko się puszczamy. W innym przypadku przygrzmoci nim o ziemię.

Żeby zabić smoka, ostatni cios musi zostać zadany przez głównego bohatera w serce - Dragon (Grigori) | Akt 6 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Żeby zabić smoka, ostatni cios musi zostać zadany przez głównego bohatera w serce.