Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Corridor of Emtiness | Opis przejścia Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Corridor of Emtiness

Po walce wejdź do nowo otwartego korytarza - Corridor of Emtiness | Opis przejścia Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po walce wejdź do nowo otwartego korytarza. Znów spotkasz Barrocha oraz masz rozgałęzienie na dwie drogi: idź w lewo, by dostać się do Fortress of Remembrance - miejsca kontynuacji podróży.

Użyj dźwigni po lewej stronie drzwi, aby na stałe je otworzyć - Corridor of Emtiness | Opis przejścia Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry
Użyj dźwigni po lewej stronie drzwi, aby na stałe je otworzyć

Idź w prawo, do budynku, by dostać się do lokacji Bitterblack Isle, czyli lokacji początkowej - jest to pierwsze wyjście z labiryntu. Musisz użyć dźwigni po lewej, by otworzyć drzwi. Jest to pewien punkt kontrolny - drzwi zostaną otwarte na stałe, abyś mógł w dowolnej chwili wrócić na ten etap.

Fortress of Remembrance

Uważaj, gdyż za tymi drzwiami ponownie czai się Śmierć. Po prostu uciekaj - możesz zostać przez nią zabity jednym ciosem i nie poprzestanie, aż nie uśmierci wszystkich twoich pionków. Nie możesz ich wskrzesić - jedyna opcja przywrócenia ich do życia to użycie Rift Stone.

Most prowadzący do wieży - nim tam się udasz, przejdź przez drzwi przed mostem - Corridor of Emtiness | Opis przejścia Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry
Most prowadzący do wieży - nim tam się udasz, przejdź przez drzwi przed mostem

Idź dalej aż do mostu prowadzącego na wieżę. Poprawną drogą jest teraz ta do wnętrza budynku przez drzwi po lewej stronie. Jednak jeśli skierujesz się do wieży, w pierwszej kolejności uważaj na nadlatujące sukuby. Ta droga przewidziana jest na późniejszą fazę rozgrywki...

Mimo wszystko - w wieży poza sukubami na niższym poziomie natkniesz się na minotaura. Walka w tak ciasnym pomieszczeniu szczególnie z pionkami nie jest łatwa, wyprowadzenie przeciwnika na zewnątrz również. Możesz jednak spróbować atakować go przez okno, jeśli posiadasz zaklęcia/broń dystansową... możesz także go ominąć. Z owego poziomu możesz skierować się do drzwi na zachodzie prowadzących do Black Abbey.

Na najniższym piętrze pojawi się przeklęty Ogr. Jest on wyjątkowo silny i bardzo odporny na ataki nie-magiczne. Jest na niego jednak pewien haczyk - możesz go zmusić do wyjścia poza wieżę i sprowokować do szarży tak, aby spadł w przepaść - otrzymasz za niego pełną pulę doświadczenia jak za zwycięstwo w walce. Drzwi na tym poziomie prowadzą do kolejnej lokacji do której musisz się udać, gdy tylko zdobędziesz klucz z The Pilgrim's Gauntlet.

Black Abbey

Ta mała podrzędna do Fortress of Remebrance lokacja jest areną. Spotkasz się tu z kościstym magiem oraz kilkoma jego sługusami, również parającymi się magią. Po ich pokonaniu możesz pozbierać zawartości skrzyń w rogach areny. Na wejściu zostaniesz także zaatakowany przez gargulce.