Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Poradnik do gry Dragon's Dogma: Dark Arisen obejmuje podstawową wersję gry Dragon's Dogma wraz z rozszerzeniem. Zostały tu zawarte najważniejsze informacje dotyczące rozgrywki: podstawowa mechanika, garść wskazówek, nie zabrakło również rozdziałów o tworzeniu postaci. Opisane szczegółowo zostały wszystkie dostępne zadania, a także dodatkowa The Everfall. Nie zabrakło również dokładnego opisu przejścia labiryntu - który dostarcza rozszerzenie - Bitterblack Isle. Dodatkowe rozdziały o tworzeniu postaci i klasach (tzw. powołania - vocations) z pewnością ułatwią grę osobom niezaznajomionym z pozycją, a rozdział o craftingu, czyli tworzeniu nowych przedmiotów dostarcza listę dostępnych w grze składników oraz produktów, jakie dzięki nim możesz utworzyć. Dragon's Dogma: Dark Arisen to tytuł dostępny na konsole Xbox 360 i Playstation 3, a także w nowej wersji na komputery PC. Gra reprezentuje gatunek RPG w nieco odmiennym stylu, przywodząc na myśl gry MMO: przemierzając krainy wraz z komputerowymi towarzyszami dokonujesz postępów w fabule i rozwiązujesz wybrane zadania, przy czym ważną rolę odbywa zdobywanie poziomów, a przeciwnicy pojawiają się na miejscach, gdzie byli pokonani (lub silniejsze odmiany), by zwiększyć poziom trudności gry. Świetny system strzelania z łuku, duża ilość magii i zróżnicowanych potworów sprawiają, że gra jest tytułem godnym uwagi.

W poradniku znajdziesz:

  • Opis kompletnego ukończenia zadań fabularnych i pobocznych, uwzględniając sposób ich rozpoczęcia,
  • Pełny opis ukończenia poziomów The Everfall oraz Bitterblack Isle,
  • Bestiariusz, zawierający charakterystykę potężnych potworów na swojej drodze i metody walki z nimi,
  • Garść porad dla nowych graczy i opis dostępnych klas postaci,
  • Tabelę craftingu, pozwalającą z łatwością tworzyć nowe przedmioty, bez zgadywania co z czym połączyć,
  • Zbiór dostępnych osiągnięć/trofeów oraz sposoby ich uzyskania.

Szymon "Hed" Liebert & Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Dragon's Dogma - poradnik do gry

Autorzy : Szymon Hed Liebert, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 136, ilustracje: 625 , filmy: 5 .

Popularne strony w Dragon's Dogma - poradnik do gry

27.07.2012 17:16
-1
A.l.e.X
95
Alekde

wspaniałą gra i dobry poradnik !

07.10.2013 19:27
odpowiedz
Sev125
16
Legionista

dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??

08.06.2014 07:23
odpowiedz
Awesom1
5
Legionista

Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.

19.01.2016 22:11
odpowiedz
12dura
26
Pretorianin

Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.

post wyedytowany przez 12dura 2016-01-19 22:14:01
19.01.2016 23:44
1
odpowiedz
grabeck666
5
Junior

w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.

Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.

20.01.2016 11:36
odpowiedz
kwiść
81
Generał

Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)

25.01.2016 19:08
odpowiedz
Hosti
60
Konsul

"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."

Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.

Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.

post wyedytowany przez Hosti 2016-01-25 19:17:24
26.01.2016 12:04
odpowiedz
YxU
24
Centurion

@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).

28.01.2016 23:42
odpowiedz
Nerka
72
Generał

Hard Mode też kasuje nam postać?Przydał by się jakiś opis tego trybu

31.01.2016 12:35
odpowiedz
YxU
24
Centurion

@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.

01.02.2016 13:02
odpowiedz
kluha666
100
See you space cowboy

Będzie coś w poradniku o Bitterblack Isle?

01.02.2016 16:16
odpowiedz
YxU
24
Centurion

@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.

15.02.2016 18:17
odpowiedz
Nerka
72
Generał

Następne pytanie.Da się zabić Śmierć w Dark Arisen? :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253094Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253093Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253092Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253091Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253090Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253089Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252384Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252383Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252382