Dragon's Dogma - poradnik do gry

W poradniku do gry Dragon's Dogma znalazł się opis wszystkich zadań z kampanii fabularnej oraz questów pobocznych. Każda misja została opisana i opatrzona obrazkami. Oprócz tego, opracowanie przedstawia też szereg porad dotyczących starć z potworami.

3 lutego 2016Autorzy solucji: Hed & Yxu (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360
Dragon's Dogma to jedna z najlepszych gier akcji RPG z otwartym światem - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma to jedna z najlepszych gier akcji RPG z otwartym światem. Produkcja firmy Capcom oferuje rozbudowaną kampanię solową (ZG), dziesiątki questów pobocznych (ZP) i parę rodzajów ogromnych bossów. Taki ogrom wyzwań i atrakcji może przytłoczyć i sprawiać problemy. Tym bardziej, że wiele zadań jest ze sobą powiązanych na różne sposoby.

Z myślą o graczach, którzy zamierzają zagłębić się w świat Grannys przygotowaliśmy ten poradnik. W jego skład wchodzi opis wszystkich zadań z kampanii fabularnej oraz questów pobocznych, które dają postacie niezależne. Każda misja została opisana i opatrzona obrazkami. Oprócz tego, oferujemy też szereg porad w walce z potężnymi potworami.

W poradniku znajdują się:

  • Opis wszystkich misji w kampanii głównej z zaznaczonym poziomem trudności i kompletną solucją "krok po kroku".
  • Opis walki z ostatnim przeciwnikiem i tego, co następuje po niej (Endgame, The Everfall).
  • Opis wszystkich ważnych questów dawanych przez postacie NPC - w sumie jest ich kilkadziesiąt.
  • Bestiariusz, czyli garść porad dotyczących walki z bossami - od cyklopa, przez gryfa, aż po smoki i hydry.
Wszystkim osobom, które kupiły grę i przemierzają właśnie świat stworzony przez firmę Capcom życzę udanych łowów - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wszystkim osobom, które kupiły grę i przemierzają właśnie świat stworzony przez firmę Capcom życzę udanych łowów. Jeśli potrzebujecie pomocy w bojach, a gracie na konsoli Xbox 360, polecam Wam mojego pionka Eldo, który poradzi sobie w każdej sytuacji. Pozdrawiam!

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

DZIENNIK ZMIAN

Poradnik Dragon's Dogma - poradnik do gry jest w trakcie przygotowania.

Poradnik jest gotowy w 80%.

3 lutego 2016 - Dodano pierwszą część opisu przejścia dodatku Dark Arisen

27.07.2012 17:16
A.l.e.X
85
Alekde

wspaniałą gra i dobry poradnik !

07.10.2013 19:27
odpowiedz
Sev125
14
Legionista

dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??

08.06.2014 07:23
odpowiedz
Awesom1
5
Legionista

Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.

19.01.2016 22:11
odpowiedz
12dura
16
Centurion

Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.

post wyedytowany przez 12dura 2016-01-19 22:14:01
19.01.2016 23:44
1
odpowiedz
grabeck666
3
Junior

w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.

Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.

20.01.2016 11:36
odpowiedz
kwiść
71
Generał

Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)

25.01.2016 19:08
odpowiedz
Hosti
59
Konsul

"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."

Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.

Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.

post wyedytowany przez Hosti 2016-01-25 19:17:24
26.01.2016 12:04
odpowiedz
YxU
20
Centurion

@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).

28.01.2016 23:42
odpowiedz
Nerka
63
Generał

Hard Mode też kasuje nam postać?Przydał by się jakiś opis tego trybu

31.01.2016 12:35
odpowiedz
YxU
20
Centurion

@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.

01.02.2016 13:02
odpowiedz
kluha666
90
See you space cowboy

Będzie coś w poradniku o Bitterblack Isle?

01.02.2016 16:16
odpowiedz
YxU
20
Centurion

@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.