Dragon's Dogma - poradnik do gry

W poradniku do gry Dragon's Dogma znalazł się opis wszystkich zadań z kampanii fabularnej oraz questów pobocznych. Każda misja została opisana i opatrzona obrazkami. Oprócz tego, opracowanie przedstawia też szereg porad dotyczących starć z potworami.

27 lipca 2012Autor solucji: Szymon Liebert (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360
Dragon's Dogma to jedna z najlepszych gier akcji RPG z otwartym światem - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma to jedna z najlepszych gier akcji RPG z otwartym światem. Produkcja firmy Capcom oferuje rozbudowaną kampanię solową (ZG), dziesiątki questów pobocznych (ZP) i parę rodzajów ogromnych bossów. Taki ogrom wyzwań i atrakcji może przytłoczyć i sprawiać problemy. Tym bardziej, że wiele zadań jest ze sobą powiązanych na różne sposoby.

Z myślą o graczach, którzy zamierzają zagłębić się w świat Grannys przygotowaliśmy ten poradnik. W jego skład wchodzi opis wszystkich zadań z kampanii fabularnej oraz questów pobocznych, które dają postacie niezależne. Każda misja została opisana i opatrzona obrazkami. Oprócz tego, oferujemy też szereg porad w walce z potężnymi potworami.

W poradniku znajdują się:

  • Opis wszystkich misji w kampanii głównej z zaznaczonym poziomem trudności i kompletną solucją "krok po kroku".
  • Opis walki z ostatnim przeciwnikiem i tego, co następuje po niej (Endgame, The Everfall).
  • Opis wszystkich ważnych questów dawanych przez postacie NPC - w sumie jest ich kilkadziesiąt.
  • Bestiariusz, czyli garść porad dotyczących walki z bossami - od cyklopa, przez gryfa, aż po smoki i hydry.
Wszystkim osobom, które kupiły grę i przemierzają właśnie świat stworzony przez firmę Capcom życzę udanych łowów - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wszystkim osobom, które kupiły grę i przemierzają właśnie świat stworzony przez firmę Capcom życzę udanych łowów. Jeśli potrzebujecie pomocy w bojach, a gracie na konsoli Xbox 360, polecam Wam mojego pionka Eldo, który poradzi sobie w każdej sytuacji. Pozdrawiam!

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dragon's Dogma - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 lipca 2012.

komentarze czytelników

A.l.e.X  2012-07-27 - 17:16

wspaniałą gra i dobry poradnik !

Sev125  2013-10-07 - 19:27

dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??

Awesom1  2014-06-08 - 07:23

Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.