Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Lure of the Abyss

Zagadujemy Barnabę, aby pomóc pionkom z ich problemami - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Zagadujemy Barnabę, aby pomóc pionkom z ich problemami. Postać wpuści nas do Everfall - tajemniczych podziemi.

Musimy dostać się na sam dół tej lokacji - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Musimy dostać się na sam dół tej lokacji. Schodzimy krętą drogą. Zaatakują nas nietoperze.

Po paru metrach dotrzemy do kraty blokującej przejście - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po paru metrach dotrzemy do kraty blokującej przejście. Przed nią jest drogą prowadząca w bok.

Boczny korytarz prowadzi do komnaty opanowanej przez szkielety - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Boczny korytarz prowadzi do komnaty opanowanej przez szkielety. Wybijamy je. Łucznicy mogą dość łatwo zniszczyć parę wrogów strzelając do wybuchowej beczek.

Odnoga zaprowadzi nas z powrotem do głównego zejścia - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Odnoga zaprowadzi nas z powrotem do głównego zejścia. Kontynuujemy podróż w dół.

Koło skrzyń trzeba zmierzyć się ze szkieletami - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Koło skrzyń trzeba zmierzyć się ze szkieletami. Przeciwnicy nie są trudni, ale mają więcej życia i potrafią chwytać postać - trzeba wtedy energicznie ruszać lewym drążkiem.

Przed kolejną kratą blokującą drogę ponownie odbijamy w boczny korytarz - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przed kolejną kratą blokującą drogę ponownie odbijamy w boczny korytarz.

Tym razem szkieletom będą towarzyszyli groźniejsi magowie - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Tym razem szkieletom będą towarzyszyli groźniejsi magowie. Eliminujemy ich w pierwszej kolejności.

W końcu wrócimy do głównej części lokacji - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W końcu wrócimy do głównej części lokacji. Warto spojrzeć w stronę kraty, którą ominęliśmy - po tej stronie czeka troll. To dość trudny przeciwnik, chociaż zabicie go ułatwia sprawy później. Jeśli jednak nie potrafimy pokonać trolla, ignorujemy go i ruszamy w dół.

Trafimy na trzecią zamkniętą kratę - ponownie odbijamy w boczny korytarz - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Trafimy na trzecią zamkniętą kratę - ponownie odbijamy w boczny korytarz.

W tej odnodze trafimy na więcej wrogów (i skarbów) - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W tej odnodze trafimy na więcej wrogów (i skarbów). Eliminujemy szkielety, harpie i inne postacie, po czym zbieramy przedmioty z dolnej części tego miejsca.

Przechodzimy górą na przeciwległą stronę pomieszczenia (po zboczu i fragmentach kolumn) - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przechodzimy górą na przeciwległą stronę pomieszczenia (po zboczu i fragmentach kolumn).

W tym miejscu znajduje się dźwignia, która otworzy kratę na dole - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W tym miejscu znajduje się dźwignia, która otworzy kratę na dole. Udajemy się odblokowaną ścieżką.

Na rozwidleniu idziemy prosto (droga w prawo prowadzi z powrotem na krętą ścieżkę w dół) - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na rozwidleniu idziemy prosto (droga w prawo prowadzi z powrotem na krętą ścieżkę w dół). Trafimy do komnaty ceremonialnej. Plądrujemy groby. Z ostatniego z nich wyjdzie trudniejszy wróg. Zabijamy go i bierzemy dźwignię znajdującą się w tym sarkofagu.

Montujemy dźwignię w odpowiednim miejscu przy kracie i otwieramy ją - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Montujemy dźwignię w odpowiednim miejscu przy kracie i otwieramy ją. Po drugiej stronie zgarniamy skarby.

Teraz wychodzimy wąskim korytarzem do głównej komnaty - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Teraz wychodzimy wąskim korytarzem do głównej komnaty. Zbieramy przedmioty.

Kiedy będziemy gotowi, badamy okrągły obiekt na środku (wciskamy przy nim B) - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kiedy będziemy gotowi, badamy okrągły obiekt na środku (wciskamy przy nim B).

Pojawią się dziwne węże spod ziemi - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Pojawią się dziwne węże spod ziemi. Walka z nimi nie ma sensu - odnawiają się w nieskończoność. Musimy uciec z powrotem na górę. Ignorujemy pionków i biegniemy. Jeśli zginą, będziemy mogli przyzwać ich później.

Kiedy włączy się animacja uciekającej drużyny, jesteśmy bezpieczni - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kiedy włączy się animacja uciekającej drużyny, jesteśmy bezpieczni.

Żeby zakończyć zadanie, rozmawiamy z Barnabą - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Żeby zakończyć zadanie, rozmawiamy z Barnabą.

Wychodząc z gildii pionków zaczepi nas Ser Duncan - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wychodząc z gildii pionków zaczepi nas Ser Duncan. Rycerz skieruje nas do bramy zamkowej w strefie szlachty, gdzie znajdziemy kolejne zadania.

Dojdziemy tam przejściem znajdującym się nieopodal gildii pionków - Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dojdziemy tam przejściem znajdującym się nieopodal gildii pionków.