Magicka - poradnik do gry

W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.

26 sierpnia 2011Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Magica jest grą trudną i wymagającą - Magicka - poradnik do gry

Magica jest grą trudną i wymagającą. W starciach z silniejszymi przeciwnikami, oprócz zręcznych palców, niezbędna jest dobra znajomość mechanizmów rządzących grą, ciosów używanych przez wrogów oraz czarów, którymi dysponuje nasz bohater. Bez tej wiedzy pojedynki z bossami mogą stać się prawdziwą udręką, skutecznie zniechęcając do dalszej zabawy. Nie masz się jednak o co martwić. Wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym gra w Magickę stanie się dużo przyjemniejsza, znajdziesz w poniższym poradniku.

Poradnik zawiera:

- opis przejścia gry

- szczegółowy opis walk z najtrudniejszymi przeciwnikami

- porady dotyczące korzystania z żywiołów i rzucania najsilniejszych zaklęć

- lokalizację wszystkich występujących w grze czarów, sekretnych lokacji oraz martwych łosiów

- listę wszystkich dostępnych w grze broni, wraz z ich opisem i miejscem ukrycia.

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia.

Legenda:

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Kolor pomarańczowy - występujące w grze przedmioty.

Kolor brązowy - potwory, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć.

Kolor zielony - używane w grze żywioły.

Kolor niebieski - występujące w grze zaklęcia.

Pogrubiona czcionka - używane klawisze oraz przyciski.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Magicka - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2011.

komentarze czytelników

wieslaf  2011-08-01 - 18:44

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

kwiść  2011-08-02 - 08:19

@wieslaf W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

ignac8  2011-08-27 - 00:53

Kiepski poradnik.

kubas246  2011-08-28 - 22:54

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

kwiść  2011-08-31 - 14:14

@ignac8 ...

ignac8  2011-09-01 - 16:57

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko: ...

kwiść  2011-09-02 - 00:32

@ignac Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :) ...