Magicka - poradnik do gry

W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.

26 sierpnia 2011Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Magica jest grą trudną i wymagającą - Magicka - poradnik do gry

Magica jest grą trudną i wymagającą. W starciach z silniejszymi przeciwnikami, oprócz zręcznych palców, niezbędna jest dobra znajomość mechanizmów rządzących grą, ciosów używanych przez wrogów oraz czarów, którymi dysponuje nasz bohater. Bez tej wiedzy pojedynki z bossami mogą stać się prawdziwą udręką, skutecznie zniechęcając do dalszej zabawy. Nie masz się jednak o co martwić. Wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym gra w Magickę stanie się dużo przyjemniejsza, znajdziesz w poniższym poradniku.

Poradnik zawiera:

- opis przejścia gry

- szczegółowy opis walk z najtrudniejszymi przeciwnikami

- porady dotyczące korzystania z żywiołów i rzucania najsilniejszych zaklęć

- lokalizację wszystkich występujących w grze czarów, sekretnych lokacji oraz martwych łosiów

- listę wszystkich dostępnych w grze broni, wraz z ich opisem i miejscem ukrycia.

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia.

Legenda:

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Kolor pomarańczowy - występujące w grze przedmioty.

Kolor brązowy - potwory, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć.

Kolor zielony - używane w grze żywioły.

Kolor niebieski - występujące w grze zaklęcia.

Pogrubiona czcionka - używane klawisze oraz przyciski.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Magicka - poradnik do gry zostały zakończone.

W komentarzach pod poradnikiem zapraszamy do dopisywania swoich uwag, własnych porad i informacji pomocnych dla innych graczy.

Możesz również napisać do nas redakcja@gry-online.pl zgłaszając błędy lub pomysły na rozbudowę poradnika.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2011.

BiteFight

BiteFight

Zagraj za Darmo!

Fragoria

Fragoria

Zagraj za Darmo!

The Banner Saga + dodatki  - PC - 39,90 zł

kup w sklepie

PC 39,90 zł

The Elder Scrolls V: Skyrim - PC - 53,90 zł

kup w sklepie

PC 53,90 zł

Mount & Blade: With Fire and Sword - PC - 18,90 zł

kup w sklepie

PC 18,90 zł

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.08.2011 18:44
wieslaf
19
Legionista

Fajnie się nazywają Rozdziały np: Pomroczne Widmo xD

02.08.2011 08:19
odpowiedz
kwiść
73
Generał

@wieslaf
W grze jest cała masa podobnych nawiązań do filmów, książek i innych gier ;)

27.08.2011 00:53
odpowiedz
ignac8
42
Kerbal

Kiepski poradnik.

28.08.2011 22:54
odpowiedz
kubas246
52
Centurion

@wieslaf Ogólnie pierwsze 6 rozdziałów to zmienione nazwy wszystkich części filmów Gwiezdnych Wojen.

31.08.2011 14:14
odpowiedz
kwiść
73
Generał

@ignac8

Jeżli uważasz, że poradnik jest kiepski, to napisz czego ci brakuje. Zawsze można go uzupełnić lub w przyszłości pisać lepiej. Wszelkie uwagi mile widziane :)

01.09.2011 16:57
odpowiedz
ignac8
42
Kerbal

Może przesadziłem z tym kiepski, ale niektóre rzeczy można by zrobić lepiej, podam 20 błędów na szybko:

1. Warto by spalać gobliny z bombami, wtedy wybuchają ułatwiając sprawę
2. Dlaczego nie bierzesz Master Sworda?
3. Na węża najprościej nakładać "bańkę" za każdym razem jak się wynurzy.
4. Na deszcz najlepiej rzucać nuliffy, albo rzucić na siebie tarcze wody po czym ich wszystkich pozamrażać.
5. Nie można dopuścić żeby Jotunn zniszczył chatkę, bo wtedy straci się szanse na M60.
6. Żeby przyśpieszyć otwieranie wrót zamku wystarczy podpalić materiały wybuchowe i nie trzeba czekać na lont.
7. Kostur wojny praktycznie trzeba podnieść, to jedna z najlepszych lasek.
8. Po co obudowywać giganta, najlepiej go zamoczyć i użyć błyskawicy.
9. Nie ma sensu wymieniać m60, chyba że na mroźny tasak.
10. Na lodzie można wypalać dziury i przeciwnicy w nie wpadną.
11. Kostur wojny opłaca się wymienić tylko na aristo staffa.
12. Nigdy nie wyrzucać aristo staffa.
13. Na Grimmira najlepiej działa aura QFSAFE na siebie, a potem parę błyskawic, jeśli coś przyzwie to nuliffy.
14. Magów podczas pojedynku wystarczy wywalić jakimkolwiek wodnym zaklęciem poza mapę.
15. Leczące miny są idealne na nieumarłych.
16. Można poznać która śmierć jest prawdziwa - materializuje się.
17. Szkielety podczas walki ze śmiercią najlepiej odwołać przez nuliffy.
18. Szkielety w miasteczku najlepiej potraktować z życia
19. Grimmira drugi raz można pokonać w ten sam sposób co za pierwszym razem a na Assastura możliwa jest identyczna taktyka, tylko trzeba uważać na Vortex.
20. Drzwi można aktywować obszarowym atakiem ognia, nie trzeba się obracać :P

02.09.2011 00:32
odpowiedz
kwiść
73
Generał

@ignac
Kilka twoich porad jest ciekawych i możliwe, że je dodam, ale inne to tylko jedne z wielu rozwiązań. To jedna z największych zalet tej gry, że dzięki oryginalnemu systemowi zaklęć, można odkryć wiele dróg do sukcesu :)

Nie pamiętam już dobrze gry, ale tak na szybko (zaraz zasne przed monitorem :P):

1. Wydaje mi się, że w poradniku wspominałem o zabijaniu goblinów z bombami w pierwszej kolejności. Ładnie niszczą swoich współplemieńców ^^
2. Który to? Grałem w polską wersję ;)
3. Każdy ma swoją taktykę :)
4. Dobra rada.
5. Dzięki za info. Ja przeszłem gre dwa razy i w dwóch przypadkach Jotunn zniszczył chatkę i popełnił samobójstwo, tak jak 5 innych bosów i oczywiście nie da się wczytać gry przed walką.... Kocham te bugi Magicki...
6. Dobre :)
7. Też używałem, ale moim zdaniem warto zmieniać bronie. Wyjątek to Mroźny tasak, bo jest IMBA ;)
8. Zawsze można inaczej ;)
10. Wydaje mi się, że o tym wspominałem.
13. Moja taktyka też działała ;)
14. Korzystałem z tego, ale każdy sposób jest dobry jak... działa :)
15. Dobra rada.
16. Z tego co pamiętam, przez spowolnienie nie ma dużo czasu na reakcje, więc lepiej atakować cały czas. W moim przypadku zawsze jak nie atakowałem, dostawałem hita i death ;)
19. Jak kto woli :)
20. Ale kręcenie się jest fajniejsze :P

Dzięki za rozbudowany komentarz. Jak komuś moje taktyki nie pomogą, to zawsze będzie miał alternatywne rozwiązania :) pzdr

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze