Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 - Posępne tango | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 10 - Posępne tango

1 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy Vlad skończy mówić, możesz podnieść leżącą na ziemi Rękawice Vlada [1] - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy Vlad skończy mówić, możesz podnieść leżącą na ziemi Rękawice Vlada [1]. Dzięki niej będziesz mógł wysysać energię z przeciwników (ŚPM) i staniesz się odporny na zaklęcia, ale niestety przestanie na ciebie działać żywioł Życia. Jak będzie już gotowy do walki, udaj się maksymalnie na południe, a następnie na wschód [2].

2 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po dotarciu do kamiennego podestu [1], przejdź kilka kroków na północ - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po dotarciu do kamiennego podestu [1], przejdź kilka kroków na północ. Z lewej strony będzie leżał martwy łoś [2].

3 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podczas marszu co jakiś czas będziesz atakowany przez żywiołaki władające różnokolorowymi mieczami [1] - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podczas marszu co jakiś czas będziesz atakowany przez żywiołaki władające różnokolorowymi mieczami [1]. Barwa oręża wskazuje jakim żywiołem posługuje się przeciwnik. Warto wykorzystać tę wiedzę. Jeśli spotkasz przeciwnika związanego z żywiołem Błyskawic (fioletowy) [2], użyj na siebie odpowiedniej tarczy (Tarcza + Błyskawice). Dzięki niej będzie całkowicie odporny na ataki żywiołaka. Żywioły wskazują również słaby punkt przeciwnika. Na ognistego wroga używaj Wody, a na wodnego Błyskawic. Zadać mu wtedy dużo większe obrażenia.

4 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po zbadaniu martwego zwierzęcia, idź cały czas na północ - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po zbadaniu martwego zwierzęcia, idź cały czas na północ. Dotrzesz w ten sposób do mostu [1], który zaprowadzi cię na dziwne przyjęcie [2].

5 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Goście-szkielety również władają różnymi żywiołami [1], więc walcz z nimi dokładnie w ten sam sposób co z poprzednimi wrogami - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Goście-szkielety również władają różnymi żywiołami [1], więc walcz z nimi dokładnie w ten sam sposób co z poprzednimi wrogami. Na władających Mrozem używaj ataków Ognia, a na tych władających Ciemnością zabijaj przy pomocy Życia. Najważniejsze to jak najszybciej zmieniać tarczę żywiołów oraz unikać bliskiego kontaktu z przeciwnikami. Jak do ciebie podejdą, wyrzucą w powietrze, zadając bardzo duże obrażenia [2]. Pamiętaj o używaniu Pędu!!!

6 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc cały czas na północ i zabijając kolejne szkielety, ponownie spotkasz Vlada [1] - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc cały czas na północ i zabijając kolejne szkielety, ponownie spotkasz Vlada [1]. Porozmawiaj z nim, a następnie idź dalej przed siebie. Czeka cię teraz starcie ze Śmiercią - Współwłaścicielem agencji turystycznej [2].

7 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zaraz na początku stań w południowej części lokacji i postaw przed sobą dwie skalne ściany [1] - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zaraz na początku stań w południowej części lokacji i postaw przed sobą dwie skalne ściany [1]. Gdy Śmierć ponownie się pojawi, podleci do ciebie i zmaterializuje. Musisz jak najszybciej obrócić się w jej kierunku, a następnie zaatakować promieniem Życia [2]. Utrzymuj go tak długo, aż przeciwnik zniknie. Jeśli nie trafisz, zostaniesz trafiony kosą i zginiesz na miejscu. Śmierć posiada jeszcze dwa rodzaje ataków, przed którymi musisz się bronić. Pierwszym polega na przyzywanie poznanych wcześniej szkieletów. Nie kłopocz się jednak walką z nimi. Zamiast tego stój na południu lokacji i twórz kolejne ściany ziemi (Tarcza + Ziemia), cały czas uważając na ciosy kosą. Wszyscy wrogowie zginą, gdy Śmierć wykona swój trzeci atak.

8 - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zostaniesz wtedy otoczony przez kopie przeciwnika, które po kolei będą cię atakować [1] - Rozdział 10 - Posępne tango - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zostaniesz wtedy otoczony przez kopie przeciwnika, które po kolei będą cię atakować [1]. Nigdy nie wiadomo, który wróg jest prawdziwy, więc jak tylko zobaczysz zmierzającego w twoim kierunku ducha, użyj obszarowo żywiołu Życia [2]. Musisz robić to bardzo szybko, gdyż twoja postać zostanie spowolniona. Jeśli się zagapisz, Śmierć z pewnością to wykorzysta. Wszystkie trzy fazy będą powtarzały się w losowej kolejności, więc bądź przygotowany na każdy rodzaj ataku. Po walce otrzymasz zaklęcie Przyzwanie śmierci.