Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Nowa Nadzieja | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 4 - Nowa Nadzieja

1 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu skręć w stronę rozbitego statku i podnieś ukrytą między drzewami księgę Tornado [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu skręć w stronę rozbitego statku i podnieś ukrytą między drzewami księgę Tornado [1]. Kawałek dalej, również po lewej stronie, leży kolejny martwy łoś [2].

2 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy go zbadasz, udaj się do miasta [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy go zbadasz, udaj się do miasta [1]. Zostaniesz tam przywitany przez kapitana straży, który zaprosi cię do pobliskiej gospody [2]. Wejdź do budynku.

3 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po krótkiej drzemce wyjdź na zewnątrz i biegnij dalej na wschód, walcząc z atakującymi goblinami [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po krótkiej drzemce wyjdź na zewnątrz i biegnij dalej na wschód, walcząc z atakującymi goblinami [1]. Najszybciej pozbędziesz się ich przy pomocy obszarowego zamrożenia (Woda + Mróz). Użyj żywiołu kilka razy, a następnie przytrzymaj SHIFT i wciśnij PPM [2]. Przeciwnicy powinni szybko zginąć.

4 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W pewnym momencie na twojej drodze stanie Vlad [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W pewnym momencie na twojej drodze stanie Vlad [1]. Wysłuchaj co ma do powiedzenia i wykończ kolejna grupę stworów [2].

5 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej na wschód dotrzesz na plac, gdzie bestię zastawiły pułapkę [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej na wschód dotrzesz na plac, gdzie bestię zastawiły pułapkę [1]. Zostaniesz zaatakowany z dwóch stron przez armię przeciwników. Wykończ wszystkich zaklęciami obszarowymi, cały czas uważając na bomby rzucane przez gobliny. Gdy wrogowie zginą, na plac wejdzie mag z obstawą [2]. W pierwszej kolejności postaraj się zabić wszystkie bestie otaczające czarodzieja. Wykończ je przy pomocy zaklęć obszarowych, a czarów przeciwnika unikaj biegając wokół fontanny. Po zabiciu obstawy zajmij się magiem. Najszybciej może pozbyć się przeciwnika stając po przeciwnej stronie kamiennego monumentu i atakując wroga Gromem. Dwa zaklęcia powinny zakończyć starcie.

6 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Możesz teraz podnieść broń maga - Kostur wojny [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Możesz teraz podnieść broń maga - Kostur wojny [1]. Ten magiczny kij nie tylko zwiększa ilość punktów życia, ale może również wystrzeliwać magiczne pociski (ŚPM) [2].

7 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dalej na wschodzie drogę zablokuje ci ściana ognia [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dalej na wschodzie drogę zablokuje ci ściana ognia [1]. Ugaś ją przy pomocy żywiołu Wody, a następnie zabij oddział atakujących orków [2].

8 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na północnym zachodzie znajduje się mały pożar, który również możesz ugasić [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na północnym zachodzie znajduje się mały pożar, który również możesz ugasić [1]. Znajdziesz za nim Klingę chłodu [2].

9 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dalszą drogę na wschód zablokuje ci wielka sterta gruzów [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dalszą drogę na wschód zablokuje ci wielka sterta gruzów [1]. Aby ją obejść, udaj się do pobliskiej gospody. Gasząc pożary, dotrzesz do miejsca, w którym zaatakuje cię bestia z tarczą [2].

10 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Odblokuj do niej przejście przy pomocy Wody, a następnie cały czas odgradzaj się od przeciwnika płonącą ścianą [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Odblokuj do niej przejście przy pomocy Wody, a następnie cały czas odgradzaj się od przeciwnika płonącą ścianą [1]. Gdy wróg będzie zajęty jej niszczeniem, atakuj go zaklęciami obszarowymi np. Woda + Mróz. Po walce podnieś księgę leżącą obok paleniska, a poznasz zaklęcie Pożoga [2]. Wyjście z pomieszczenia znajdziesz w prawym-dolnym rogu lokacji. Chroni go grupka orków, ale nie powinny sprawić większych kłopotów.

11 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na zewnątrz, idź dalej na wschód, do kolejnej dzielnicy miasta [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na zewnątrz, idź dalej na wschód, do kolejnej dzielnicy miasta [1]. Spotkasz tu kilka oddziałów przeciwników, na których polecam przetestować zdobyte zaklęcie Pożogi [2].

12 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Tuż obok barykady, znajdziesz pierwszy Punkt kontrolny [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Tuż obok barykady, znajdziesz pierwszy Punkt kontrolny [1]. Aktywuj go i ruszaj dalej w prawo. Na placu zostaniesz zaatakowany przez armię wrogów dowodzonych przez potężnego giganta. Staraj się odgradzać od przeciwnikami ścianami, a ich dowódca zajmie się resztą [2]. Gdy strażnicy otworzą wreszcie wrota do zamku, wejdź do środka. Nie musisz zabijać wszystkich przeciwników.

13 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wewnątrz budowli czeka cię starcie z Maszyną [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wewnątrz budowli czeka cię starcie z Maszyną [1]. Twoim zadaniem jest zniszczenie jej zanim zabije siedzącego na tronie króla. Przy pomocy różnego rodzaju ścian odgradzaj się od atakujących magów, a Maszynę wysadź zaklęciem Pożoga [2].

14 - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy wybuchnie, do walki przystąpi przywódca magów [1] - Rozdział 4 - Nowa Nadzieja - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy wybuchnie, do walki przystąpi przywódca magów [1]. Starcie nie będzie jednak zbyt trudne. Zaraz po jego rozpoczęciu, schowaj się za zniszczoną Maszyną i ostrzeliwuj wrogów zaklęciem Pożoga [2]. Czar ten będzie przenikał przez twoje schronie, zadając duże obrażenia i podpalając wrogów. Przeciwnicy nie będą mieli jednak tyle szczęścia. Ich ataki wrak Maszyny bez problemu zablokuje.