Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Kopalnie (2) | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Pokonując kilka oddziałów goblinów, dotrzesz do zasypanego korytarza [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Pokonując kilka oddziałów goblinów, dotrzesz do zasypanego korytarza [1]. Skręć wtedy w prawo. Tory kolejki zaprowadzą cię do kolejnej części kopalni [2].

2 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Na początku zbadaj miejsce, w którym tory się urywają i aktywuj stojący niedaleko generator [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Na początku zbadaj miejsce, w którym tory się urywają i aktywuj stojący niedaleko generator [1]. Idąc na zachód będziesz atakowany przez poznane wcześniej gobliny oraz podziemne pająki [2].

3 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zabijaj je czarami obszarowymi oraz Pożogą [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zabijaj je czarami obszarowymi oraz Pożogą [1]. Gdy pojawi się kamienny gigant, pozbądź się jego obstawy, a następnie wykończ przeciwnika Mroźnym tasakiem i kamiennymi pociskami [2].

4 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dalsza droga prowadzi na północ - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi na północ. Teleportuj się w tym kierunku i zabij atakujące stwory [1]. W pewnym momencie dotrzesz do małego skrzyżowania. Idź na chwilę na południe i uruchom generator [2]. Jak to zrobisz możesz ponownie skierować się na północ.

5 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Zostaniesz tam zaatakowany przez pokaźny oddział przeciwników - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Zostaniesz tam zaatakowany przez pokaźny oddział przeciwników. Na początku pozbądź się łuczników po drugiej stronie przepaści (Pożoga) [1], a następnie zajmij się resztą w standardowy sposób [2].

6 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kawałek dalej czeka cię walka z pająkami - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kawałek dalej czeka cię walka z pająkami. Zabij je przy pomocy Pożogi i uważaj na truciznę. Możesz się z niej uleczyć przy pomocy żywiołu Życia. Gdy ostatni przeciwnik zginie, przejdź się kilka kroków na południe i uruchom kolejny generator [1]. Dalej na północy stoi Punkt kontrolny [2]. Aktywuj go, a następnie idź dalej do góry.

7 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Dotrzesz w ten sposób do zerwanego mostu [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do zerwanego mostu [1]. Stojąc przed nim, wykończ wrogów po drugiej stronie przepaści. Użyj w tym celu Pożogi oraz kamienny pocisków wzmocnionych żywiołem Ciemności (Ciemność + Ziemia) [2].

8 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, teleportuj się nad przepaścią i idź ponownie na północ [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, teleportuj się nad przepaścią i idź ponownie na północ [1]. W kolejnej części kopalni zostaniesz przywitany przez oddział goblinów dowodzonych przez czarodzieja [2]. Ogłusz szybko maga, odgródź od niego ścianą i wykończ przy pomocy Pożogi.

9 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po walce trzymaj się lewej krawędzi pieczary - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po walce trzymaj się lewej krawędzi pieczary. Znajdziesz tam następnego martwego łosia [1]. Punkt kontrolny ukryto natomiast z prawej strony [2]. Napotkani po drodze przeciwnicy nie powinni stanowić problemu.

10 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Obok Punktu kontrolnego warto skorzystać z Teleportacji i przenieść się na półkę skalną z magicznym kosturem [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Obok Punktu kontrolnego warto skorzystać z Teleportacji i przenieść się na półkę skalną z magicznym kosturem [1]. Jest to Kostur niewidzialności, którego zdolność aktywna umożliwia znikanie [2].

11 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy dotrzesz do zamkniętej bramy [1], jak najszybciej pozbądź się goblinów rzucających bombami, ogłusz pozostałych wrogów, a następnie zniszcz wrota [2] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do zamkniętej bramy [1], jak najszybciej pozbądź się goblinów rzucających bombami, ogłusz pozostałych wrogów, a następnie zniszcz wrota [2]. Po przejściu na drugą stronę, przeniesiesz się do kolejnej lokacji. Czas na walkę z Arystokratami Goblinów.

12 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Starcie to należy do jednych z prostszych w grze - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Starcie to należy do jednych z prostszych w grze. W pierwszej fazie na arenę po kolei będą teleportowały się grupki złożone z czterech Arystokratów. Żeby zabić przeciwników bez większych problemów, stój w centrum placu i cały czas wykonuj obszarowy czar Woda + Mróz + Ziemia [1]. Będzie w ten sposób nie tylko zadawał obrażenia, ale również przewracał wrogów, uniemożliwiając im rzucanie zaklęć [2]. Jeśli trafi cię jakiś atak, ulecz się lub stwórz tarcze przeciwko odpowiedniemu żywiołowi.

13 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy pierwsza faza dobiegnie końca, na scenę wkroczy przywódca goblinów [1], który będzie co jakiś czas przyzywał swoich podwładnych - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy pierwsza faza dobiegnie końca, na scenę wkroczy przywódca goblinów [1], który będzie co jakiś czas przyzywał swoich podwładnych. Wykończ wszystkich w identyczny sposób jak poprzednio, dodając jednak do repertuaru płonące ściany [2]. Będą one zadawały dodatkowe obrażenia, uniemożliwiając leczenie się głównego wroga.

14 - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Jak walka dobiegnie końca, nie zapomnij o zabraniu Różdżki Aristo [1] - Rozdział 8 - Kopalnie (2) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Jak walka dobiegnie końca, nie zapomnij o zabraniu Różdżki Aristo [1]. Dzięki niej staniesz się odporny na wszystkie rodzaje magii oraz będziesz mógł się teleportować przy pomocy ŚPM. Tak wyposażony, możesz bezpiecznie opuścić kopalnię [2].