Najnowsze recenzje gier strategicznych 9
Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.
Twierdza: Krzyżowiec Extreme - recenzja gry
recenzja gry11 sierpnia 2008
Stronghold Crusader Extreme to strategia traktująca o epoce wielkich krucjat. Niestety, wygląda na to, że i jej oprawa graficzna pochodzi z tamtego okresu...
Twierdza: Krzyżowiec Extreme - recenzja grySid Meier's Civilization Revolution - recenzja gry
recenzja gry7 sierpnia 2008
Civilization Revolution to świetny i rozbudowany tytuł, który wyrwie posiadaczom konsol kilkanaście albo też i kilkadziesiąt godzin z życiorysu.
Sid Meier's Civilization Revolution - recenzja gryEuropa Universalis: Rzym - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2008
Szukacie klimatu EU w nieco odświeżonej oprawie i w innych realiach historycznych? Europa Universalis: Rzym ma to wszystko – aż tyle i... tylko tyle.
Europa Universalis: Rzym - recenzja gry9 Kompania - recenzja gry
recenzja gry19 czerwca 2008
9 kompania okazuje się być całkiem grywalną i wartą uwagi pozycją. Czy ma szansę przebić się do czołówki taktycznych RTS-ów?
9 Kompania - recenzja gryXIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2008
XIII Wiek: Śmierć lub chwała wyraźnie spóźnił się ze swoją premierą. Po Medievalu II gracze mają już sporo wyższe oczekiwania i większe apetyty.
XIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2008
Każdy, kto kupi tę grę, otrzyma dwie nowe frakcje, ciekawy element strategiczny wynikający z konieczności podbijania kolejnych planet i księżyców oraz garść dodatkowych jednostek.
Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gryCommand & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2008
Pierwszy i prawdopodobnie ostatni dodatek do gry Command & Conquer 3 kręci się wokół Bractwa Nod i jego charyzmatycznego przywódcy. Czy Gniew Kane'a jest wystarczająco atrakcyjny dla fanów serii? Dowiecie się z tej recenzji.
Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gryImperium Romanum - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2008
Ci, którzy grali w Glory of the Roman Empire, z pewnością rozczarują się identycznym sterowaniem oraz budynkami. Klonowanie gier nie zawsze wychodzi na dobre. W końcu autorzy mogli się wysilić i przynajmniej odświeżyć dostępne budowle czy jednostki.
Imperium Romanum - recenzja gryFantasy Wars - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2008
Fantasy Wars jest wyjątkowym skarbem dla każdego fana strategii turowych, z ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi i przyjemnymi elementami RPG.
Fantasy Wars - recenzja grySins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2008
Czasami w zalewie powszechnie reklamowanych produkcji powstaje produkt nieprawdopodobny – interesujący i nad wyraz wciągający. W ten sposób chciałbym przedstawić wam Sins of a Solar Empire – debiutanckie dzieło Ironclad Games.
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gryAdvance Wars: Dark Conflict - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2008
Advance Wars od zawsze kojarzyło się z zabawną i kolorową strategią. Dark Conflict jest bardziej mroczne i brutalne niż poprzednie odsłony serii. Intelligent Games udało się stworzyć pozycję znacznie dojrzalszą od poprzednich odsłon AW.
Advance Wars: Dark Conflict - recenzja grySudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2008
Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".
Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2008
Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.
Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gryEscape from Paradise City - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2008
Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?
Escape from Paradise City - recenzja gryUniverse at War: Earth Assault - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2008
Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.
Universe at War: Earth Assault - recenzja gryEmpire Earth III - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2008
Trzecia odsłona Empire Earth to ledwie cień pierwszych dwu. Grę zredukowano i spłycono niemiłosiernie, dramatycznie wręcz upraszczając praktycznie każdy jej aspekt.
Empire Earth III - recenzja gryAge of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2007
Najnowszy dodatek do gry Age of Empires III jest swego rodzaju ewenementem. Jak dotąd nie zdarzyło się, aby którakolwiek z wcześniejszych odsłon cyklu dorobiła się dwóch rozszerzeń.
Age of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gryThe Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2007
Cieszy, że twórcy zawrócili z drogi, jaką podążyli opracowując Dziedzictwo Królów i nowa część stanowi po części powrót do korzeni serii. Z drugiej strony uproszczona rozgrywka i ekonomia nie są na pewno tym, czego mogliby sobie życzyć fani.
The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja grySimCity Społeczności - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2007
Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.
SimCity Społeczności - recenzja gryKompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry
recenzja gry25 października 2007
Kompania Braci: Na Linii Frontu to praktycznie nie dodatek, ale prawie zupełnie nowa gra, wręcz sequel. Z dwiema zajmującymi kampaniami, taką samą liczbą nowych, armii i przede wszystkim niesamowitym trybem multiplayer.
Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gryWorld in Conflict - recenzja gry
recenzja gry28 września 2007
Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.
World in Conflict - recenzja gryMedieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry
recenzja gry21 września 2007
Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.
Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gryTheatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gryThe Settlers - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2007
Po latach druga część przygód Osadników nadal ma się świetnie i nawet spartolona konwersja nie jest w stanie nadto negatywnie wpłynąć na jej grywalność.
The Settlers - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2007
Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.
Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja grySimCity DS - recenzja gry
recenzja gry24 lipca 2007
Trudno jednoznacznie ocenić SimCity DS. Można odnieść wrażenie, że Electronic Arts niezbyt dobrze wiedziało, dla kogo grę chce wydać.
SimCity DS - recenzja gryThe Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2007
Sądząc po sukcesie, jaki zapewne odniesie ten tytuł, wypada tylko pogratulować joowodowym specom od reklamy. Znają się bowiem na swej robocie!
The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gryHospital Tycoon - recenzja gry
recenzja gry26 czerwca 2007
Czy Theme Hospital doczekał się godnego następcy? Czy reanimacje hitów sprzed lat mają sens? Czy są one w stanie sprawić, że nieco stare już produkcje zabłysną na nowo?
Hospital Tycoon - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryAncient Wars: Sparta - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2007
To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gry