2004Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2004 roku.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gryDriver 3 - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Oddział Reflections zaserwował nam długo wyczekiwaną, trzecią cześć Drivera. Na samym początku owej recenzji nadmienić wypada, że kultową serią można było nazwać jedynie dwie części goszczące dobrych parę lat temu na platformę PSX. Dlaczego?
Driver 3 - recenzja gryDoom III - recenzja gry na PC
recenzja gry13 sierpnia 2004
Mega-recenzja jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku i kontynuacji jednej z najbardziej kultowych gier w historii - trzeciej części Dooma.
Doom III - recenzja gry na PCManhunt - recenzja gry
recenzja gry21 maja 2004
Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.
Manhunt - recenzja gryHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryHidden and Dangerous 2 - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2004
Nasi południowi sąsiedzi z czeskiej Illusion Softworks idąc za ciosem po ogromnym sukcesie (zwłaszcza na rynku amerykańskim) Hidden & Dangerous postanowili wydać drugą część tej ciekawej taktycznej gry akcji.
Hidden and Dangerous 2 - recenzja gryThief: Deadly Shadows - recenzja gry
recenzja gry30 lipca 2004
Seria „Thief” jest jedną z najbardziej kultowych gier. Pierwsza część, „Thief: The Dark Project”, ujrzała światło dzienne w 1998 roku, zdobywając wielką popularność. „The Metal Age” osiągnęła podobny sukces. „Thief III” również jest grą ponadprzeciętną.
Thief: Deadly Shadows - recenzja gryHitman: Kontrakty - recenzja gry
recenzja gry26 maja 2004
Trzecia, część słynnej serii gier akcji pozwalającej nam wcielić się w postać płatnego mordercy, Agenta 47. Jednakże tym razem autorzy ze studia Io Interactive, podczas produkcji położyli duży nacisk na to, by ta odsłona była dużo bardziej mroczna...
Hitman: Kontrakty - recenzja gryPainkiller - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2004
Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...
Painkiller - recenzja gryJoanna d'Arc - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2004
Joan of Arc to kolejna gra ludzi z zespołu Enlight Software, twórców znanych i cenionych przez wielu graczy serii Capitalism oraz Seven Kingdoms. Tym razem zadaniem gracza jest pokierowanie losami Joanny d’Arc, słynnej francuskiej bohaterki narodowej.
Joanna d'Arc - recenzja gryGun Metal - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2004
Gun Metal to niezwykle dynamiczna gra akcji stworzona pierwotnie na konsolę Xbox, a następnie przeniesiona na komputery klasy PC. Akcja przenosi gracza w odległą przyszłość...
Gun Metal - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryPsi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Broń w Psi-Ops jest wprawdzie przydatna, ale nie najważniejsza. Tutaj to dochodzimy do kwintesencji gry i źródła jej wysokiej grywalności – mianowicie umiejętności psychicznych naszego bohatera.
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gryProject Nomads - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2004
Połączenie dynamicznej gry akcji, strategii czasu rzeczywistego i elementów gier cRPG. Fabuła Project Nomads przenosi nas w przyszłość, gdzie świat, który znamy obecnie dawno już został zniszczony...
Project Nomads - recenzja gryKnights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2004
Knights of the Temple to gra zaliczana do gatunku Action/Adventure (typu: hack-and-slash), stworzona przez programistów ze szwedzkiego studia developerskiego Starbreeze, znanego w świecie dzięki dwóm częściom serii Enclave.
Knights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gryTrue Crime: Streets Of L.A. - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2004
Gra True Crime: Streets of L.A. nazywana jest przez wielu graczy dalekowschodnim odpowiednikiem GTA: Vice City. Jest to bowiem dynamiczna trójwymiarowa gra akcji z licznymi pościgami samochodowymi, strzelaninami i walkami wręcz, inspirowana filmami karate
True Crime: Streets Of L.A. - recenzja gryJoint Operations: Typhoon Rising - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2004
Wieloosobowa taktyczna gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby o nazwie Joint Operations przygotowana przez ekipę developerską z firmy NovaLogic (autorzy m.in. Delta Force: Black Hawk Down).
Joint Operations: Typhoon Rising - recenzja gryCounter-Strike: Condition Zero - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2004
Counter Strike: Condition Zero to rozszerzenie popularnej na całym świecie modyfikacji do gry Half-Life o tym samym tytule. Wielu graczy nie miało wiele do czynienia z Counter Strike właśnie ze względu jego przeznaczenia do rozgrywki wieloosobowej.
Counter-Strike: Condition Zero - recenzja gryHarry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gry
recenzja gry15 czerwca 2004
Harry Potter i Więzień Azkabanu to czwarta gra oparta na książkach J.K. Rowling opowiadających o przygodach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół Rona Weasley’a i Hermiony Granger.
Harry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gryMafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Historia opowiedziana w „Mafii” dzieje się w latach 30-tych XX wieku i traktuje o karierze Tommy’ego Angelo, gangstera z przypadku.
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gryMetal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
The Twin Snakes jest remake’iem gry Metal Gear Solid, która ukazała się blisko 7 lat temu, jako skradanka z widokiem tpp.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gryConflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gry
recenzja gry13 stycznia 2004
Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji TPP, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award).
Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gryGladiator: Sword of Vengeance - recenzja gry
recenzja gry27 lutego 2004
Akcja gry „Gladiator Sword of Vengeance” przenosi nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Jest to, mało powiedzieć, zły czas dla Imperium.
Gladiator: Sword of Vengeance - recenzja gryNinja Gaiden - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
W Ninja Gaiden nie skradamy się - nie ma takiej potrzeby gdyż przeciwników szatkujemy, młócimy, tniemy, rąbiemy – jeńców oczywiście nie bierzemy. A robimy to wszystko w pieknym stylu.
Ninja Gaiden - recenzja gryPostal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2004
„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.
Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gryCall of Duty: United Offensive - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2004
Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.
Call of Duty: United Offensive - recenzja gryPainkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2004
Nadal mamy do czynienia z niezwykle dynamicznym, fantastycznie grywalnym i odprężającym FPS-em, który graficznym i dźwiękowym przepychem dech zatyka, przy czym nasz wzrok nie spocznie na niczym, co już widzieliśmy.
Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja grySecond Sight - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2004
Autorzy świetnej serii strzelanin TimeSplitters wyposażają swego kolejnego bohatera w moce psioniczne. Ciekawy patent dla przygodowej gry akcji!
Second Sight - recenzja gryThe Getaway: Black Monday - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2004
Zapomnijcie o kolorowym mieście i bajecznych krajobrazach – witam w Londynie. Zapomnijcie o bezstresowych przechadzkach po ulicach miasta – witam w mafii lub na komisariacie. Zapomnijcie o arkadowym charakterze rozgrywki – witam w The Getaway.
The Getaway: Black Monday - recenzja gryMortyr 2: For Ever - recenzja gry
recenzja gry7 grudnia 2004
Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gry