Sniper: Ghost Warrior 3 PC

Trzecia odsłona popularnej serii snajperskich strzelanek FPS, autorstwa polskiego studia CI Games. W grze trafiamy w sam środek zimnej wojny między Rosją a USA, a naszym zadaniem jest eliminacja kluczowych celów na terenie Gruzji, gdzie postrach sieją wspierani przez Kreml separatyści. W odróżnieniu od poprzednich odsłon serii, tytuł oferuje znacznie większą swobodę rozgrywki i wprowadza do zabawy elementy survivalowe.

Akcji, FPP, skradanki, współczesne konflikty, FPS, polskie, snajperzy, strzelanki.

Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341688Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341687Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341686Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339594Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339593Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339592Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336476Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336475Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-11-10 - 333847

wersja językowa:
pełna polska wersja

Data premiery gry Sniper: Ghost Warrior 3 | PC

25kwietnia2017

25kwietnia2017

premiera PL

25kwietnia2017

Steam

PC Windows
Okładka Sniper: Ghost Warrior 3 (PC)
Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3 to wydana na komputerach osobistych trzecia odsłona popularnej serii snajperskich strzelanin FPP, zapoczątkowanej i rozwijanej przez rodzime studio deweloperskie CI Games. O produkcji po raz pierwszy usłyszeliśmy pod koniec 2014 roku, kiedy to polska firma ogłosiła, że współpracuje z zewnętrznym deweloperem nad rzeczonym tytułem. Jest to jedna z głównych różnic w stosunku do poprzednich części cyklu, które były tworzone przez samo CI Games. Oprócz tego Sniper: Ghost Warrior 3 jest także pierwszą odsłoną, którą można zaliczyć do klasy gier AAA, czyli wysokobudżetowych projektów. Na jego produkcję przeznaczono około 40 milionów złotych, co czyni ją jedną z najdroższych w historii polskiej branży gier wideo. Dodatkowo na około 20 milionów złotych wyceniono koszty marketingu.

PC-towa wersja gry Sniper: Ghost Warrior 3, jak w większości gier multiplatformowych, od pozostałych wydań różni się w zasadzie tylko jakością oprawy graficznej, która na odpowiednio mocnym komputerze prezentuje się po prostu najlepiej.

Fabuła

Fabuła Sniper: Ghost Warrior 3 osadzona została w realiach narastającego zimnowojennego konfliktu pomiędzy Rosją i Stanami Zjednoczonymi. Wspierani przez Kreml separatyści dostali rozkaz zdestabilizowania odległego regionu Gruzji, wcześniej uważanego za teren bez strategicznego znaczenia. W grze wcielamy się w postać snajpera piechoty morskiej - Jonathana Northa, którego misją jest nie tylko sprawna i możliwie cicha eliminacja kluczowych celów, ale i osobista sprawa związana z zaginionym w tym rejonie młodszym bratem. Bohater działający samotnie za linią wroga, musi zdecydować, z którymi stronami konfliktu warto współpracować, a komu trzeba stawić czoła.

Mechanika

W przeciwieństwie do poprzednich części serii, w Sniper: Ghost Warrior 3 na PC Windows postawiono na znacznie większą swobodę działania. W świecie gry, oprócz głównego wątku fabularnego, czeka nas bowiem cała masa zadań pobocznych, a o ich znaczeniu oraz kolejności wykonywania musimy zdecydować samodzielnie. Podczas rozgrywki przemierzamy rozległe, dzikie tereny, negocjując z walczącymi stronami oraz eliminując kolejne kluczowe dla losów konfliktu cele. W grze korzystamy tradycyjnie z szerokiego arsenału wiernie odwzorowanych karabinków snajperskich oraz najnowszych zdobyczy techniki wojskowej, takich jak popularne drony, których możemy użyć nie tylko do zwiadu, ale także rozbrajania min czy hakowania kamer monitoringu. Jednocześnie zabawa kryje w sobie sporo elementów survivalowych, a w trakcie niektórych zadań będziemy musieli stworzyć pułapki czy specjalną amunicję, korzystając z systemu craftingu. W wielu przypadkach równie ważne, co celne oko, będzie odpowiednie rozpoznanie terenu, przygotowanie zasadzki czy stworzenie stanowisk snajperskich.

Spory zakres możliwości działania pozwala na eliminację przeciwników na wiele różnych sposobów. Gra skupia się na trzech ścieżkach rozwoju postaci, odpowiednio premiując każdą z nich – możemy więc działać jak snajper, likwidując cele z daleka, skradać się po cichu z wytłumioną bronią lub przeprowadzać frontalne ataki z pomocą karabinów szturmowych. Jednym z najważniejszych elementów gry jest, podobnie jak w dwóch poprzednich odsłonach serii, zaawansowany i wyjątkowo realistyczny model odwzorowujący lot pocisku. Sukces każdego oddanego strzału zależeć może od wielu czynników, takich jak dystans do celu czy siła wiatru. A że o amunicję na terenach wroga jest niezwykle trudno, do każdego strzału musimy podejść z odpowiednim skupieniem. Duże mapy, na których toczy się rozgrywka, pozwalają również na prowadzenie pojazdów w celu szybkiego przemieszczania się.

Kwestie techniczne

Od strony technicznej Sniper: Ghost Warrior 3 na PC Windows wykorzystuje potencjał zaawansowanego silnika CryEngine, co przełożyło się na wyraźny skok jakościowy pod względem oferowanej grafiki w porównaniu do poprzednich części.

Inne

Dyrektorem kreatywnym gry Sniper: Ghost Warrior 3 na PC Windows jest Paul B. Robinson – weteran wojenny i deweloper gier wideo, mający przeszło 20-letnie doświadczenie w branży. Z kolei za scenariusz w głównej mierze odpowiada Jess Lebow, który pracował wcześniej przy takich hitach jak League of LegendsGuild Wars i Far Cry.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena gry 6.5 / 10 na podstawie 85 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.6 / 10 na podstawie 660 głosów czytelników.

Gry podobne do Sniper: Ghost Warrior 3

Klasyfikacja PEGI Sniper: Ghost Warrior 3

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Sniper: Ghost Warrior 3

Rekomendowane: Intel Core i7 4790 4.0 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 1060/4 GB Radeon RX 480 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 10 64-bit
Minimalne: Intel Core i5 6600K 3.5 GHz/AMD FX-6350 3.9 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/Radeon HD 7850 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 6820HK | Procesor Intel® Core™ i7 6700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

3 godziny ze snajperką - graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3

3 godziny ze snajperką - graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 [12:00]

Bum! Headshot! Seria Sniper: Ghost Warrior to jeden ze sztandarowych cykli CI Games, jednak opinie na jego temat są mieszane. Czy tym razem polski developer stworzy grę, która jednoznacznie będzie się podobać?

1:32
zwiastun na premierę

PC | PS4 | XONE

1:3230 grudnia 1899

14:11
Side Ops Mission: Challenge Mode

PC | PS4 | XONE

14:1130 grudnia 1899

Graliśmy w grę Sniper: Ghost Warrior 3 - snajper z kryzysem tożsamości

Przed premierą 24 października 2016, 14:29

Zresztą Snipera: Ghost Warriora 3 trapi problem, który może pozostałby niezauważony właśnie w Far Cryu, ale w grze snajperskiej – gdzie powinna liczyć się jednak przede wszystkim kreatywność gracza – fakt, że jesteśmy non stop prowadzeni za rękę, troszeczkę przeszkadza. Przykład? Po dotarciu na miejsce, gdzie musiałem zakłócić sygnał satelitarny, dostałem wiadomość, że w pracowni, do której zmierzam, jest obecnie dwóch naukowców... wraz z dokładnymi instrukcjami, jak ich stamtąd wywabić. To właśnie – wraz z różnokolorowymi znacznikami przeciwników oraz oznaczaniem odpowiednich miejsc do ostrzału przez drona – może sprawić, że w swojej najnowszej produkcji deweloperzy z CI Games, choć oferują ogromne mapy i mnóstwo możliwości, ostatecznie ograniczą inwencję gracza.

Komentarze Czytelników (293)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
10.05.2017 16:49
9
odpowiedz
wwad
39
Konsul
8.0

Ja mimo hejtu się skusiłem i nie żałuję. Kto nie chce grac niech nie gra a ja sobie pogram bo grałem we wszystkie SE i SGW i tą też muszę zagrać :)
Moim zdaniem co zrobiono źle przy premierze :
- największą wpadką było wydanie tej gry niedługo po GR : Wildlands mechanicznie ( grając solo ) jest bardzo podobna a ustępuje trochę graficznie ( choć po czasie nawet muszę powiedzieć że mi już grafa nie przeszkadza ). Jak by wyszła w czasie tak jak SE 4 : Italia który na otwartych przestrzeniach też nie wygląda graficznie za dobrze to by było dla niej dużo lepiej. A i była by innowacyjna pod wieloma względami a tak jest takim jakby pół klonem już znanych rozwiązań.
- podczas ładowania można było dać jakieś ciekawe przerywniki filmowe albo co kolwiek animację jakąś a nie drętwy wolno idący pasek postępu
- wersja PC jest w miarę dopracowana czemu nie dano jej recenzentom tylko konsolowe to nie wiem przez to mamy notę redakcji jaką mamy i wiele innych serwisów pewno też
- za dużo obiecywano
- wymóg konieczny by w to grać trzeba lubić aberację chromatyczną efekt wszędobylski !!

Plusy :
+Taki trochę poradziecki klimat dawno nie grałem w tego typu grę.
+To dość rozbudowana mechanicznie strzelanina i trzeba temu chwilę poświęcić ( i ukończyć kilka misji głównych aby to odblokować ) by poznać jak ogromnym arsenałem dysponujemy i by połowy tego nie przegapić.
+Podoba mi się odblokowywanie broni, ulepszeń i progres postaci jak mnie bieganie za tymi śmieciami w wildlandsie wkurzało tu się odblokowuje z postępem misji głównych lub po podniesieniu broni od wrogów w sumie mechanika rozwoju prawie taka sama jak w wildlands.
+Zużywające się tłumiki i narzędzie do kalibrowania jako gadżet no to innowacyjne rozwiązanie daje fajny smaczek zagapienie się oznacza totalną rozróbę gdy tłumik się zużyje.
+Masa rodzajów amunicji z różnymi funkcjami niespotykana funkcjonalność zbyt często w grach wabiące, wybuchowe, detekcyjne ( rozpoznają pewien obszar zaznaczając wrogów ), ...
+Czujniki ruchu jak w BF4 u snipera :) lubię ten gadżet rozstawiony w kanałach co kawałek piękna sprawa :) można ich nosić 7 więc całkiem sporo i są tanie :)
+Polacy umieją lepiej zrobić jazdę samochodem niż Ubi czy EA tu jest fajnie niemal już zapomniałem jak to powinno wyglądać po jeździe w Wildlands a potem ME: Andromedzie
+Po kilku screenach które tu widziałem spodziewałem się że grafika oddali będzie słaba tymczasem są dość ładne góry miłe dla oka i nocą sporo mgły dobrze to z sobą gra.
+Ciekawe miejsca wymyślone na kryjówki np. jakiś podziemny grobowiec czy co to jest ładne i mi bardzo przypadło do gustu.
+Trzeba też wspomnieć dobrze wykonane menu kołowe myszą oj inni mogli by się tego nauczyć nie ma szans wybrać to czego nie chcę przez złe skierowanie myszy.
+Fajna taka żywa muzyka podczas misji daje może nie strach ale utrzymuje lekkie napięcie.
+Pora dnia płynie dość wolno a dzięki łóżku można wybrać w jakich klimatach ( godzinach ) lubi się grać czy nocą czy za dnia.
+Fajny system rozbrajania min i fajnie ze są one w świecie gry i czekają na błąd gracza który nie zauważy pola minowego w wielu współczesnych grach się o nich zapomina jakby tylko gracz mógł je dawać a wrogowie nic.
+Haha dialogi głównej postaci są średnie ale pogłos wrogów daje radę takim wzdychającym głosem powiedziane "O królestwo za dobrą dziwkę", albo krzykiem "Hej kto tam, cholerne koty"
+I miłe zaskoczenie ta gra jest podzielona na kilka map a już myślałem że to tylko jedna jest czyli nie jest tu do końca otwarty świat tylko pół otwarty. Tak czy inaczej lepiej że są inne klimatycznie lokacje i po raz kolejny toporność interfejsu dała o sobie znać że od razu nie popatrzyłem na mapę świata :)
+W Wildlands trochę męczyłem grę a tu gra mnie nawet ciekawi co za scena będzie dalej to chyba dobry znak
+Przypadkowo testuję też jak gra działa przy odpaleniu innej gry i nie ma tu problemów gdy uruchamiam ARK : SE ( by pozbierać cement z Achatinek co 1.5h ) co jest dość fajne przy zapisie checkpointowym bo nie tracę rozgrywki w sniperze

Minusy :
-Czas wczytywania mógłby być krótszy ( około 2min u mnie dysk HDD 5900 obrotów ) na szczęście umila go całkiem dobra muzyka i nie jest to bardzo odczuwalne podczas dłuższych sesji z grą.
-Momentami grafika po prostu trochę uboga w roślinność, trawę itp. Jest to odczuwalne zwłaszcza na początku gry potem zdecydowanie mniej jak przywyknie się do klimatu.
-Wygładzanie krawędzi ( AA w FullHD ) w grze jest słabawe ja używam jeszcze SweetFX z tylko SMAA + FXAA to to wygląda ładnie a nie obciąża za bardzo sprzętu dodatkowo.
-Mini mapa jest bardzo ładna niczym z satelity wygląda pięknie z środka lata zielone drzewa itp. ale jak spojrzeć na grafikę dookoła to całkowicie nie oddaje realiów graficznych w grze np. na mapie piękny lasek zielony na wzgórzach w grze naga skała, inny piękny zielony lasek na minimapie a w grze 2 bezlistne drzewa. Ewidentny brak harmonii graficznej.
-Optymalizacja jest chyba jak na ten silnik standardowa szału nie ma. Chodzi to jak chodzi w 57 - 80 FPS ( Bardzo wysokie, MSI GTX 1070 Gaming OC, i7 4770k @4GHz ) przy takiej grafice powinno być luźno ponad 100 FPS na dobrym silniku.
-Dostrzeganie niczym z wiedźmina 3 niby spoko tylko jedna różnica jest między oryginałem a kopią oryginał miał kolor czerwony przez co było zawsze łatwo wszystko widać tu jest biało-żółty przez co często nie widać nic.
-Jeśli dobrze kojarzę to źle ustawione pole widzenia ja pasek popchnąłem gdzieś na 40% i jest dużo lepiej.
-Interfejs jest momentami trochę toporny ale jak czytać wszystkie opisy klawiatury na dole ekranu to się idzie z czasem kapnąć co i jak choć to trochę trwa.
-Mimika twarzy mi się nie podoba podczas scenek jakieś takie wrogie spojrzenie mają

Za początek gry dał bym ocenę 6-7 jakoś takie średnie miałem odczucie po pograniu dłużej dam 8. Moim zdaniem jest w niej mniej bagów niż w Wildlands na premierę. Jestem w 2 akcie kampanii i dostrzegłem to co opisałem w wersji PC.

Jeśli dajesz mi minusa to uzasadnij co podczas Twojej gry w wersję PC było tak strasznie odmienne od tego co napisałem że musisz kogoś skrytykować za to że gra mu się podoba :)
Życzę miłej gry grającym i miłego hejtu całej reszcie.

post wyedytowany przez wwad 2017-05-10 17:11:49
03.02.2017 14:02
6
odpowiedz
6 odpowiedzi
eJay
159
Quaritch

Z tego co czytam to optymalizacja jest tylko jednym z większych błędów. AI podobno "powala" inteligentnym zastyganiem w miejscu, a design lokacji przypomina pierwsze kroki Level Editora w CryEngine.

26.04.2017 20:14
6
odpowiedz
6 odpowiedzi
EvolvedForever
8
Pretorianin

Problem ludzi jest taki że przeczytają recenzje i mówią tak jak jest na recenzji, tacy nie mają własnego zdania....
Jak oczywiście zagrałem sobie z jakieś 3 godziny i powiem że większość osób wypowiadających się tu nie wie jaka ta gra jest.
Jaka nie jest? Na pewno nie jest średniakiem a dobrą produkcją. Gra ładuje się ok. 30 sekund (konsole 5 minut ale to exclusive) a grafika jest dobra, optymalizacja też daje radę. Misję główne są dobre ale co najważniejsze to gra ma niesamowity klimat.
Ludzie zanim wypowiecie się zagrajcie sami.

06.05.2017 12:13
odpowiedz
Vlad Tepes
36
Pretorianin
6.0

Grę właśnie skończyłem na trudnym z poziomem postępu 99% (zostały mi chyba jakieś nieodkryte znaki zapytania) po jakiś 40h. Mam wielki problem z jednoznaczną oceną, ponieważ gra jest STRASZNIE niedopracowana. Sama kampania dość mnie wciągnęła, jest rozwój postaci, modyfikacje broni, mnóstwo aktywności pobocznych i oczywiście sama gra snajperem daje dużo frajdy. Niestety, na komputerze, na którym grałem w wszelkiego typu farcraye, doomy i battlefieldy na max ustawieniach, ta gra przycinała się prawie co chwile, zwieszała co jakiś czas, a nawet czasami wywalała do pulpitu nawet na min ustawieniach. Poza tym wiele razy gdzieś się zblokowałem, spadłem pod mapę, a pod koniec nawet straciłem save (na szczęście robię co jakiś czas kopie). Generalnie Sniper wydaje mi się biedniejszą wersją Far Cry - wszystko jest trochę słabsze lub jest tego mniej. Rozwój postaci, który tak mnie jara w FPS mocno tu ograniczono, a od połowy kampanii punkty z drzewka snajper szły w kosmos (kilkadziesiąt pkt). Mimo wszystko grałem, aż skończyłem wszystkie misje i całkowicie sczyściłem 3 mapy z dodatkowych aktywności. Grę polecam, ale jak wyjdą patche i trochę stanieje, dałbym 8, a tak na razie 6...

post wyedytowany przez Vlad Tepes 2017-05-06 12:15:23
07.05.2017 02:59
odpowiedz
Arczi95
1
Junior

Ja gram na ps4 gra byla by dobra ale jezeli ma tyle bledow i niska jakosc tekstur to tak naprawde jest srednia gra , pomysl super z otwartym swiatem , symulacja strzalu z snajpery tez zaje***** , nawet fabula fajna , ale ma tez troche minusow arsenal broni zapasowej skromny razem z modyfikacja broni dostajemy ak jakis lkm i pare strzelb jak zrobi sie goraco , tekstury jak wczesniej pisalem no i strzelanie z karabinow do zalatania jak tego nie poprawia to nie zobaczymy tej gry wysoko na liscie sprzedarzy. Pare polskich studiow ma mocne silniki ale pomysly slabe wesmy tworcow shadow warrior zajebista grafika i sytem walki zamiast zrobic jakiegos shootera fps w stylu coda ale bez futurystyki to robia hakiegos ninje i latasz z kosa.

07.05.2017 12:56
odpowiedz
1 odpowiedź
eliiot47
1
Junior

Witam
Wczoraj tj. 2017-05-06 na steam-ie pojawiła się jakaś mała łatka do SGW3. Po jej zainstalowaniu gra nie uruchamia się. Nie mam pojęcia co się stało. Odinstalowałem i zainstalowałem na nowo (bez rezultatu) czy macie jakieś sugestie co zrobić?

07.05.2017 21:08
2
odpowiedz
killer1983
15
Legionista

Grupa crackersa Baldman (konkurencja CPY) wlasnie scrackowala snipera i nier automate

08.05.2017 09:22
1
odpowiedz
Smoleń
133
Sumatran Rat-Monkey

Gra jest dobra. Jednak, tak jak eliiot47 napisał, poszła mała łatka na SGW3 i gra na steam się nie odpala. Gra sprawdzana przez spójność plików, przeinstalowana - nic nie pomaga. Niestety mój pierwszy przypadek, żeby coś z biblioteki steam nie odpalało się. Panowie z CI Games jak tego dzisiaj nie naprawią - z mojej strony BAN na przyszłe produkcje CI:-(

08.05.2017 10:51
odpowiedz
bbandi
67
Pretorianin

Mi działa normalnie po łatce.

08.05.2017 21:37
-3
odpowiedz
Yolein
0
Junior

Nie rozumiem dlaczego taka niska ocena. Aktualnie jestem w trakcie gry i gra się bardzo dobrze. Nie mam problemów z optymalizacją czy spadkiem klatek, stabilne 55/60 fps na ultra ustawieniach (gram na i5 6500, gtx 1060 6gb i 8gb ram).
Nie wiem czy wy ludzie gracie na zbotteleneckowanych komputerach czy co. A co do samej gry to również nie mam zastrzeżeń. W porównaniu do dwóch wcześniejszych części, dodali otwarty świat, można zwiedzać, trzy drzewka umiejętności, misje poboczne, crafting, dobór ekwipunku. Ocena bdb.

09.05.2017 15:59
odpowiedz
2 odpowiedzi
ste100
34
Pretorianin

Adminie wkrocz do akcji !
Momentalnie pojawilo sie xxx uzytkownikow ktorzy maja zero postow, I nagle wszyscy pojawili sie w temacie tej gry I daja 10/10.

Panowie z CI Games - naprawde myslicie ze ktos sie na to zlapie ?
Pora szukac nowej roboty !

09.05.2017 17:24
odpowiedz
UrBan1212
1
Legionista

Śmieszne studio,i śmieszni ludzie.Skoro myślą,że ktoś jest głupi i nie wie,że oceniają swojego własnego gniotka

09.05.2017 17:58
1
odpowiedz
taffer33
5
Legionista

Proponuję odnośnie tej gry nic nie czytać, tylko zagrać. Bo każdą opinię zaraz jeden pajac z drugim skwituje, że napisana przez CI.

09.05.2017 18:07
odpowiedz
Hunter 2-1
29
Chorąży

Grafika najważniejsza... przez wielu i tak gra będzie niedoceniona chociażby przez grafikę, a twórcy gry zamiast skupić się na eliminowaniu błędów skupia się na grafice... No Japierdole!

10.05.2017 16:49
9
odpowiedz
wwad
39
Konsul
8.0

Ja mimo hejtu się skusiłem i nie żałuję. Kto nie chce grac niech nie gra a ja sobie pogram bo grałem we wszystkie SE i SGW i tą też muszę zagrać :)
Moim zdaniem co zrobiono źle przy premierze :
- największą wpadką było wydanie tej gry niedługo po GR : Wildlands mechanicznie ( grając solo ) jest bardzo podobna a ustępuje trochę graficznie ( choć po czasie nawet muszę powiedzieć że mi już grafa nie przeszkadza ). Jak by wyszła w czasie tak jak SE 4 : Italia który na otwartych przestrzeniach też nie wygląda graficznie za dobrze to by było dla niej dużo lepiej. A i była by innowacyjna pod wieloma względami a tak jest takim jakby pół klonem już znanych rozwiązań.
- podczas ładowania można było dać jakieś ciekawe przerywniki filmowe albo co kolwiek animację jakąś a nie drętwy wolno idący pasek postępu
- wersja PC jest w miarę dopracowana czemu nie dano jej recenzentom tylko konsolowe to nie wiem przez to mamy notę redakcji jaką mamy i wiele innych serwisów pewno też
- za dużo obiecywano
- wymóg konieczny by w to grać trzeba lubić aberację chromatyczną efekt wszędobylski !!

Plusy :
+Taki trochę poradziecki klimat dawno nie grałem w tego typu grę.
+To dość rozbudowana mechanicznie strzelanina i trzeba temu chwilę poświęcić ( i ukończyć kilka misji głównych aby to odblokować ) by poznać jak ogromnym arsenałem dysponujemy i by połowy tego nie przegapić.
+Podoba mi się odblokowywanie broni, ulepszeń i progres postaci jak mnie bieganie za tymi śmieciami w wildlandsie wkurzało tu się odblokowuje z postępem misji głównych lub po podniesieniu broni od wrogów w sumie mechanika rozwoju prawie taka sama jak w wildlands.
+Zużywające się tłumiki i narzędzie do kalibrowania jako gadżet no to innowacyjne rozwiązanie daje fajny smaczek zagapienie się oznacza totalną rozróbę gdy tłumik się zużyje.
+Masa rodzajów amunicji z różnymi funkcjami niespotykana funkcjonalność zbyt często w grach wabiące, wybuchowe, detekcyjne ( rozpoznają pewien obszar zaznaczając wrogów ), ...
+Czujniki ruchu jak w BF4 u snipera :) lubię ten gadżet rozstawiony w kanałach co kawałek piękna sprawa :) można ich nosić 7 więc całkiem sporo i są tanie :)
+Polacy umieją lepiej zrobić jazdę samochodem niż Ubi czy EA tu jest fajnie niemal już zapomniałem jak to powinno wyglądać po jeździe w Wildlands a potem ME: Andromedzie
+Po kilku screenach które tu widziałem spodziewałem się że grafika oddali będzie słaba tymczasem są dość ładne góry miłe dla oka i nocą sporo mgły dobrze to z sobą gra.
+Ciekawe miejsca wymyślone na kryjówki np. jakiś podziemny grobowiec czy co to jest ładne i mi bardzo przypadło do gustu.
+Trzeba też wspomnieć dobrze wykonane menu kołowe myszą oj inni mogli by się tego nauczyć nie ma szans wybrać to czego nie chcę przez złe skierowanie myszy.
+Fajna taka żywa muzyka podczas misji daje może nie strach ale utrzymuje lekkie napięcie.
+Pora dnia płynie dość wolno a dzięki łóżku można wybrać w jakich klimatach ( godzinach ) lubi się grać czy nocą czy za dnia.
+Fajny system rozbrajania min i fajnie ze są one w świecie gry i czekają na błąd gracza który nie zauważy pola minowego w wielu współczesnych grach się o nich zapomina jakby tylko gracz mógł je dawać a wrogowie nic.
+Haha dialogi głównej postaci są średnie ale pogłos wrogów daje radę takim wzdychającym głosem powiedziane "O królestwo za dobrą dziwkę", albo krzykiem "Hej kto tam, cholerne koty"
+I miłe zaskoczenie ta gra jest podzielona na kilka map a już myślałem że to tylko jedna jest czyli nie jest tu do końca otwarty świat tylko pół otwarty. Tak czy inaczej lepiej że są inne klimatycznie lokacje i po raz kolejny toporność interfejsu dała o sobie znać że od razu nie popatrzyłem na mapę świata :)
+W Wildlands trochę męczyłem grę a tu gra mnie nawet ciekawi co za scena będzie dalej to chyba dobry znak
+Przypadkowo testuję też jak gra działa przy odpaleniu innej gry i nie ma tu problemów gdy uruchamiam ARK : SE ( by pozbierać cement z Achatinek co 1.5h ) co jest dość fajne przy zapisie checkpointowym bo nie tracę rozgrywki w sniperze

Minusy :
-Czas wczytywania mógłby być krótszy ( około 2min u mnie dysk HDD 5900 obrotów ) na szczęście umila go całkiem dobra muzyka i nie jest to bardzo odczuwalne podczas dłuższych sesji z grą.
-Momentami grafika po prostu trochę uboga w roślinność, trawę itp. Jest to odczuwalne zwłaszcza na początku gry potem zdecydowanie mniej jak przywyknie się do klimatu.
-Wygładzanie krawędzi ( AA w FullHD ) w grze jest słabawe ja używam jeszcze SweetFX z tylko SMAA + FXAA to to wygląda ładnie a nie obciąża za bardzo sprzętu dodatkowo.
-Mini mapa jest bardzo ładna niczym z satelity wygląda pięknie z środka lata zielone drzewa itp. ale jak spojrzeć na grafikę dookoła to całkowicie nie oddaje realiów graficznych w grze np. na mapie piękny lasek zielony na wzgórzach w grze naga skała, inny piękny zielony lasek na minimapie a w grze 2 bezlistne drzewa. Ewidentny brak harmonii graficznej.
-Optymalizacja jest chyba jak na ten silnik standardowa szału nie ma. Chodzi to jak chodzi w 57 - 80 FPS ( Bardzo wysokie, MSI GTX 1070 Gaming OC, i7 4770k @4GHz ) przy takiej grafice powinno być luźno ponad 100 FPS na dobrym silniku.
-Dostrzeganie niczym z wiedźmina 3 niby spoko tylko jedna różnica jest między oryginałem a kopią oryginał miał kolor czerwony przez co było zawsze łatwo wszystko widać tu jest biało-żółty przez co często nie widać nic.
-Jeśli dobrze kojarzę to źle ustawione pole widzenia ja pasek popchnąłem gdzieś na 40% i jest dużo lepiej.
-Interfejs jest momentami trochę toporny ale jak czytać wszystkie opisy klawiatury na dole ekranu to się idzie z czasem kapnąć co i jak choć to trochę trwa.
-Mimika twarzy mi się nie podoba podczas scenek jakieś takie wrogie spojrzenie mają

Za początek gry dał bym ocenę 6-7 jakoś takie średnie miałem odczucie po pograniu dłużej dam 8. Moim zdaniem jest w niej mniej bagów niż w Wildlands na premierę. Jestem w 2 akcie kampanii i dostrzegłem to co opisałem w wersji PC.

Jeśli dajesz mi minusa to uzasadnij co podczas Twojej gry w wersję PC było tak strasznie odmienne od tego co napisałem że musisz kogoś skrytykować za to że gra mu się podoba :)
Życzę miłej gry grającym i miłego hejtu całej reszcie.

post wyedytowany przez wwad 2017-05-10 17:11:49
10.05.2017 22:22
-3
odpowiedz
meanraax
9
Legionista

ponad dekade temu uczyli ze nie ma czegos takiego jak pytajnik. cos sie zmienilo od tamtego czasu? :x

11.05.2017 00:19
1
odpowiedz
parapsychopatolog
4
Legionista

Przeszedłem całą grę wraz z misjami pobocznymi i odkryłem wszystkie pytajniki. Dałem już ocenę 8/10 i muszę obniżyć na 7/10.
Sama historia i strzelanie są super. Projekt świata (mapy) jest bardzo dobry. Nie miałem problemów z wydajnością, ale być może to kwestia dosyć mocnego blaszaka.
Gra będzie świetna gdy panowie z CI poradzą sobie z respawnem posterunków i błędami z pokazywaniem celów na mapie. Np. mapa pokazuje miejsce odblokowania misji pobocznej w regionie, a po przejściu to takowego okazuje się, że wcale takiego celu nie ma :( Dodatkowo zupełnie przypadkowo odkryłem, że da się regenerować tłumiki i kamizelkę kuloodporną za pomocą klawisza F. Dlaczego tak prosta rzecz jest tak skopana?
Generalnie przed wystawieniem oceny polecam zagranie. Szczególnie jak wypuszczą jeszcze więcej patchy (mam już chyba ze cztery) i obniżą cenę do 80 PLN (na PC).

12.05.2017 14:23
odpowiedz
SeBoLaS
13
Legionista

Ten silnik graficzny jest już do bani ,może 5 lat temu było by ok teraz wygląda to szkaradnie

12.05.2017 19:00
2
odpowiedz
Zalewany
30
Pretorianin

Aż żal mi CI jak widzę jaka się g(ó)wnoburza rozpętała w polskich internetach... Nie można ocenić gry pozytywnie bo zaraz pada podejrzenie, że nasłany przez CI. Masa buractwa psioczącego na twórców, przy tym tak wredne wypowiedzi, że ręce opadają. Nawet przy głośniejszych tytułach innych studiów, które nie grzeszyły jakością nie było takiego jechania po nich....

W ogóle jakie zatrzęsienie newsami ile to akcje CI nie spadły, jaką ten Sniper to nie jest klapą itd. Do tego sprawa z ocenami na metacriticu co twórcy zdementowali, że to niby oni wystawiali recenzje, a całą sprawę się wykorzystuje, żeby uwalić SGW3 jeszcze bardziej co mnie zaczyna utwierdzać w przekonaniu, że cała sprawa jest podejrzana.(chyba jestem chory na jakąś manię prześladowczą)
Zupełnie jakby ktoś chciał utwierdzić ludzi w przekonaniu, że Sniper 3 to jedno wielkie łajno.... Trochę smutne.

Po za tym redakcja GOLa. Przed premierą dość pozytywnie się wypowiadali o grze, nawet filmik na kanał wrzucili, również pozytywny, a ocena myk 5,5/10. Przy Enemy Front było to samo. Grali przedpremierowo, w artykule napisane, że szykuje się spoko, a ocenka również 5,5. Oni chyba mają gotowy szablon na gry od tego studia, a to mnie utwierdza w przekonaniu, że recenzji większych portali nie warto słuchać.

P.S
Nie zostałem nasłany przez CI i tam nie pracuję :D

post wyedytowany przez Zalewany 2017-05-12 19:01:21
12.05.2017 19:35
odpowiedz
w@ldi
0
Junior

Czekam na patcha wtedy ocenie jak na razie mocne 6/10.Grafika porażka na te lata.

13.05.2017 09:45
odpowiedz
1 odpowiedź
manek23
10
Legionista
0.5

Witam, moja opinia o tej grze jest dość jednoznaczna mianowicie największym problemem tej gry jest optymalizacja do prologu na wysokich działa bez większych ścinek a potem nawet na niskich nie da się grać bo mam pokaz slajdów. Które szanujące się studio daje w minimalnych procesor i5-6600k przy grafice która w tych latach nie powala. Także tą grę można polecić osobom które mają konsole albo bardzo dobrego kompa i podejrzewam że nie będę bawić się zle ale jak ktoś nie ma czegoś takiego omijać nowego snipera szerokim łukiem żałuje wydanych na to gówno pieniędzy

14.05.2017 11:16
odpowiedz
1 odpowiedź
Titakk
15
Pretorianin
8.5

Dwa poprzednie snajpery były słabe to fakt, ale SGW3 to całkiem inna gra i mnie się podoba. Trzy style gry do wyboru więc jest w czym wybierać i można pokombinować. Dobrze zrobione misje główne poboczne też są ok. Modyfikacje broni może nie jakoś maga rozbudowane, ale fajnie, że coś takiego jest. Wspinanie się po budynkach górach itp. fajna sprawa daje jeszcze więcej możliwości. U mnie gra działa dobrze, nie mam żadnych bagów crash-y itp. Raz musiałem wczytać czekpoint, bo skrypt się nie włączył prawidłowo w jakiejś misji pobocznej. Nie bardzo rozumiem nagonki na ten tytuł w to się po prostu dobrze gra, być może wersje konsolowe miały jakieś problemy techniczne nie wiem, ale na PC wszystko działa, tak jak powinno. Na Steam dużo negatywnych opinii bierze się z tego, że ludziska mają problem z optymalizacją lub gra im się crashuje.

16.05.2017 17:33
odpowiedz
1 odpowiedź
azgan
21
Chorąży
7.0

Witam. Uprzedzony falą negatywnych opinii byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego tytułu prawdę powiedziawszy nie miałem wobec niego rządnych oczekiwań i wydawało mi się, że gra jest totalnym gniotem, dopóki nie zagrałem. Namówił mnie znajomy „ODIN85” (pozdrawiam go serdecznie). Trafiła się sprzyjająca okazja, więc zaryzykowałem zakup SGW3. Zaznaczam, że moja opinia może odbiegać od tych pisanych w dniu premiery, gdyż gram już na wersji zawierającej aktualizację. Moja opinia jest całkowicie subiektywna i nie należy jej brać za pewnik.
1). Fabuła:
Jest dosyć standardowa jak w większości gier FPS, aczkolwiek ma swoje momenty i stanowi dobre tło do działań. Nie przeszkadza, nie rozprasza i potrafi nawet zaciekawić.
Postacie są dobrze przedstawione każda z nich ma własny charakter i odmienny styl, aczkolwiek nie należy się w nich doszukiwać przesadnej głębi.
2.) Grafika:
Gra korzysta z tego samego silnika co Crysis 3 niestety twórcom nie udało się osiągnąć równie imponującej opary graficznej, ale mimo to ładnych widoczków nie brakuje. Podczas eksploracji można natrafić na wile dobrze wyglądających miejsc. Grafika jest ładna, aczkolwiek jej poziom jest nierówny.
3.) Optymalizacja:
Można uznać, że jest całkiem dobra jak na dzisiejsze „standardy”. Zdążają się miejsca, gdzie gra potrafi chrupnąć na detalach bardzo wysokich, ale większość czasu utrzymuje stałe 60 k/s. Największy problem stanowią dosyć długie czasy ładowania nawet na dysku SSD. Warto też dodać, że zredukowanie detali na wysokie w znaczący sposób wpływa na płynność działania gry a w niewielkim stopniu na pogorszenie jakości oprawy graficznej.
4.) Muzyka:
Motyw przewodni jest bardzo klimatyczny i wpada w ucho, ale pozostała część melodii stanowi już tylko tło.
5.) Rozgrywka:
Gra jest w zasadzie kalką Far Cry 3 i 4 tyle że z naciskiem na strzelanie z snajperki. Nie ma tutaj nic odkrywczego ani wyjątkowego od poprawnie wykonany schemat z produkcji Ubisoftu. Konstrukcja mapy jest otwarta, ale z podziałem, na rejony którym towarzyszą ekrany ładowania. Są znaki zapytania (miejsca które można opcjonalnie odkrywać), są dzikie zwierzęta, są posterunki które można odbijać i przejmować, czyli wypisz wymaluj Far Cry (jak graliście to wiecie o co chodzi). Mimo wszystko gra potrafi przykuć do monitora i gra się w to całkiem przyjemnie.
6.) Rozwój postaci:
Tak, tak mamy do dyspozycji 3 drzewka z umiejętnościami które odblokowujemy wraz z postępami gry są to głownie kosmetyczne zmiany, ale urozmaicają nieco zabawę. Jest też ulepszanie i personalizowanie broni.
7.) Podsumowanie:
Sniper Ghost Warrior 3 nie jest złą grą, ale nie jest też hitem na jaki był kreowany ten tytuł. Jest to udany średniak z pewnymi elementami gier AAA. Dostosowując się do mody i dzisiejszych standardów ocen gra powinna oscylować w granicach 7/10.

17.05.2017 12:13
-1
odpowiedz
Rumcykcyk
33
Pan Kopiuj Wklej
4.5

Z tego co już pograłem (połowa aktu 2) to jest mega słabo, czuje się jakbym grał w bardzo niskobudżetową grę. Intro i CryEngine to aż łezka się w oku zakręciła jak słabą oprawę graficzną można było zrobić na tym silniku.

Inteligencja przeciwników nie istnieje, strzela się jak do kaczek, a jak wywołamy alarm to biegną gęsiego pod lufę. Z modyfikacji rzadko korzystam podobnie jak z karabinu snajperskiego, wszystkich wykańczam pistoletem (żeby było ciekawiej).

Nie wiem jakie gra ma plusy, może dubbing, może ilość broni, trochę fabuła bo niby jakaś jest. Na plus wyszłoby tej grze jakby w patchu 1.2 usunęli denuvo i wrzucili na goga a za jakiś czas do cd-action. Prey dużo lepiej wypada na tą chwilę.

18.05.2017 13:08
odpowiedz
lapa442
9
Legionista

a skad pobrac badz wziasc dodatki ucieczka lydii i sabotaż do tej gry please pomozcie

18.05.2017 17:05
odpowiedz
2 odpowiedzi
dondariano73
2
Junior

Mam pytanie a czy poradnik juz isnieje bo jak tak to ja go nie moge pobrac.Dzieki .Pozdrawiam

19.05.2017 16:21
odpowiedz
1 odpowiedź
rufercik
0
Junior

Moim zdaniem gra jest świetna nie wiem skąd te szkaradne opinie na temat tej gry. Chodźby pod względem optymalizacji już wolę bardziej Sniper Ghost Warrior 3 niż Preya, który ma konkretny problem z optymalizacją przynajmniej u mnie gra chodzi w 60kl/s przy czym ciągle freeze bądź wiele innych błędów. Wracając do Snipera moja opinia to 9,5 .

PLUSY :

- Super grafika,
- Fantastyczna fabuła,
- dobry dubbing,
- optymalizacja ( GTX960m i5 4210h nie są to mocne parametry a jednak gra w 900p na wysokich chodzi w 30-40kl/s bez żadnych spadków,
- jakość dźwięku powala,
- modyfikacja broni, ( ogółem możliwości ),
- nawet ciekawe misje poboczne.

MINUSY:

- zdażają się bugi ( żadna nowość co druga nowa gra je ma, kto grał w Wildlands od Ubisoftu wie jakie ich gry są pobugowane )
- Troche proste, na moje oko Sniper Ghost warrior 2 był znacznie cięższy.

Narzekacie na misje poboczne, które w sniperze są dosyć ciekawe, sama mechanika gry tropy, wspinaczka możliwość zdobycia nowego ekwipunku, spójrzcie na gry Ubisoftu w których przynajmniej dla mnie np. Watch dogs 2 misji pobocznych jest na pęczki ale za to jak nudzą... Większość gier robionych w dzisiejszych czasach jest skandalicznie nudna i bez fabuły kolejnym przykładem jest Mass Effect Andromeda słaba optymalizacja i ta nuda i nuda wkółko 30min gadki i to by było na tyle. Ja z mojej strony bardzo polecam Sniper Ghost Warrior 3.

21.05.2017 07:51
odpowiedz
dondariano73
2
Junior

czy poradnik mozna pobrac szukam jego w wersji pdf i nigdzie takiego nie widze jesli ktos posiada prosze o przeslanie to moj mail dondariano@swiatlo.pl Dziekuje i pozdrawiam

post wyedytowany przez dondariano73 2017-05-21 07:52:12
21.05.2017 14:51
odpowiedz
kebolt
0
Junior

Gra nie wymaga aż tyle co w rekomendowanych. RX480 4GB, i5 6500 16 GB RAM. Działa na najwyższych zużywając pamięć maksymalnie 7GB (Windows 10). Czasami są spadki do 40 fps, ale nie zaburza to grywalności. Przeszedłem dopiero kilka pierwszych misji lecz uważam grę za fantastyczną :)

22.05.2017 11:21
odpowiedz
Imrahil8888
64
Generał

Dlaczego usuwa się moje wpisy które mówią iż "nie każdy, kto lubi te grę, jest opłacony przez CI"?

22.05.2017 19:19
odpowiedz
1 odpowiedź
JÓZEK2
94
Generał

Przez kilka godz. gry byłem nawet zadowolony. Łba nie urywa ale pograć można... gdyby nie te k...skie BŁĘDY !! 4 czy 5 razy musiałem zaczynać misję od nowa /tak na oko ze 20 min./ bo postać utknęła mi między wagonami, na daszku domu, pod drzewem na równym terenie i gdzieś tam jeszcze a trochę gry przede mną, więc może to nie wszystko. Oczywiście kuriozalny system zapisu o d...pę potłuc. Giniesz niemal pod koniec misji... i zaczynasz od nowa, od bazy lub miejsca "szybkiej podróży". Pół bidy gdy jest to blisko misji. Na koniec "kwiatek". Wpadłem na krowę i zabrała się ze mną na akcję, jako breloczek w samochodzie. Brawo CI Red !!!

22.05.2017 21:35
1
odpowiedz
TurboGTX
0
Legionista

Super gierka. Świetnie mi się w nią gra. Oczywiście wszystko na full.
Piękna grafika i dźwięk. Moja ocena:10/10
NelsonPL - Poleca. :)

22.05.2017 22:45
odpowiedz
TurboGTX
0
Legionista

Sniper Gej Techno Dance :) haha ( bugs z gry)
[link]

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze