Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Jedna kula, jeden trup. Poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera m.in. dokładny opis przejścia gry, informacje na temat umiejętności i ekwipunku głównego bohatera, porady dotyczące rozgrywki, a także lokalizację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich.

Prace nad poradnikiem zostały wstrzymany ze względu na problemy z grą i znikającymi sejvami. Planujemy jego ukończenie do końca czerwca.

Poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera kompletny opis przejścia tej polskiej produkcji, który pomoże ci przebrnąć przez fabułę i poznać historię głównego bohatera. Znajdziesz tu szczegółowe omówienie zadań głównych, które można wykonywać na naprawdę wiele różniących się od siebie sposobów.

Niezależnie od tego, czy będziesz używać karabinów snajperskich do pozbycia się wrogów z dalekich odległości, czy karabinów szturmowych i wczuwać się w rolę rasowego żołnierza, gra zagwarantuje różnorakie nagrody w postaci umiejętności przypisanych do twojego stylu gry.

Pierwsze rozdziały poradnika prezentują garść informacji na jej temat. Znajdziesz tutaj omówienie umiejętności głównego bohatera, uzbrojenia i gadżetów czy systemu craftingu. W poradniku obok zadań głównych nie zabrakło także opisu zadań pobocznych, które napotykać będziesz we wszystkich czterech, specjalnie przygotowanych piaskownicach przypisanych do każdego z czterech aktów w grze. Znajdziesz tutaj omówienie taktyk związanych z konkretnymi misjami, nagrodami przydzielonymi za ich wykonanie, czy garść przydatnych informacji na temat lokacji i wyposażenia, które warto ze sobą na takie misje zabrać.

Następne rozdziały prezentują już przedmioty kolekcjonerskie, które rozsiane są po całym dostępnym terenie Gruzji. W rozdziałach tych znajdziesz specjalnie przygotowane, czytelne mapy z naniesionymi oznaczeniami oraz opisem poszczególnych pytajników. Rozdziały te oczywiście kierowane są do osób, które za wszelką cenę chcą zdobyć 100% ukończenia gry. Zwieńczeniem niniejszego poradnika jest rozdział prezentujący wydajność gry na komputerach osobistych wraz z wymaganiami sprzętowymi.

Poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera:

  • Opis umiejętności głównego bohatera
  • Opis systemu rzemiosła, wyposażenia oraz gadżetów
  • Rdzeń solucji czyli szczegółowy opis wszystkich misji głównych
  • Opis zadań pobocznych
  • Lokalizację oraz opis przedmiotów kolekcjonerskich
  • Omówienie kwestii technicznej gry wraz z wymaganiami sprzętowymi PC

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 16 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 39, ilustracje: 147 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 3.

Popularne strony w Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341688Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341687Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341686Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339594Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339593Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339592Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336476Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336475Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-11-10 - 333847

19.05.2017 19:42
Daro85
15
Legionista

Czy to już koniec prac nad poradnikiem? Jeżeli tak, to dlaczego nie można go pobrać?

22.05.2017 10:28
odpowiedz
svjvasas
1
Junior

Poradnik raczej cały nie jest bo brakuje Aktu 4

22.05.2017 19:17
odpowiedz
wariatlllllll
1
Junior

będzie Akt 4 ?????

27.05.2017 09:41
odpowiedz
Daro85
15
Legionista

Czy prace nad poradnikiem zostały wstrzymane?

30.05.2017 16:32
odpowiedz
Ptaszyskoo60
3
Junior

halo pobudka! Mamy dziś 30 maja,od ostatniej aktualizacji minęły 2 tygodnie:)

01.06.2017 11:16
😒
odpowiedz
kwiść
92
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Przepraszamy za zaistniałą sytuację, ale ze względu na błędy gry i znikające sejvy chwilowo wstrzymaliśmy prace nad poradnikiem. Autor próbował przejść grę dwa razy i niestety dwukrotnie stracił wszystkie zapisane stany gry. Jak tylko nadrobimy inny nowe tytuły, wrócimy do Snipera i postaramy się go dokończyć.

18.06.2017 09:24
odpowiedz
Rendager
2
Junior

W poradniku pisze że trzeba postawić na Onavariego żeby wygrać ja postawiłem na Włada Miażdżyciela i też wygrałem więc to chyba nie ma znaczenia na kogo postawisz.

04.07.2017 22:56
odpowiedz
grzesu
4
Junior

A dlaczego nie możecie tego" niedokończonego" poradnika udostępnić do pobrania,a później uzupełnić?.

05.08.2017 08:02
odpowiedz
Daro85
15
Legionista

Jak lub skąd wytrzasnąć moduł hakujący do drona? W ekwipunku mam go nadal niedostępnego choć jestem już w II akcie

13.08.2017 13:14
odpowiedz
Daro85
15
Legionista

Udało mi się bez problemu ukończyć grę a co za tym idzie można w takim razie dokończyć poradnik. Gra nie była taka zła jak to ocenili krytycy. I bardzo bym się ucieszył, gdyby powstała kolejna część, bo jest fajny wątek do kontynuacji...

22.08.2017 18:26
odpowiedz
Daro85
15
Legionista

5.09 wychodzi DLC o nazwie "The Sabotage" czyli "nowa historia, nowa mapa, wyjątkowe lokacje, pełne wyzwań zadania, dodatkowe bronie, pojazd...", historia Roberta Northa, brata Jonathana Northa - naszego snajpera. Stawimy w niej czoła nie tylko złowrogiej organizacji 23 Society, ale także swojej bolesnej przeszłości - tekst po części zaczerpnięty z innej stronki

22.09.2017 14:03
odpowiedz
sjk1984
1
Junior

Nie da rady gra jest tak zjebana ze ciezko ja przejsc mam ten sam problem z znikajacymi sevami wstyd mi ze ta gra jest polska nie skompromitowali sie ta gra dla mnie juz na zawsze

27.09.2017 19:16
odpowiedz
Daro85
15
Legionista

Ja ją ukończyłem bez problemu (mam oryginał, jakby ktoś pytał). W którym momencie Wam znikają savy?