Flying Sparks | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
Aktualizacja:

Zaakceptuj misję korzystając z laptopa w kryjówce i dostań się na stację kolejową zaznaczoną na twojej mapie. Jak tylko dotrzesz na miejsce przeskanuj teren dronem, a szczególną uwagę przykuj do snajpera czającego się na ciebie w gnieździe po lewej stronie terenu (patrz obrazek).

W samej placówce wroga znajdziesz kilkunastu uzbrojonych żołnierzy. Twoim zadaniem jest przedostanie się do głównego budynku zlokalizowanego po prawej stronie lokacji i wykradzenie manifestu kolejowego, by dowiedzieć się jakie towary przewożą separatyści. Na początku wejdź na skały po stronie prawej i dotrzyj do miejsca pokazanego na obrazku. Stąd nie tylko będziesz mieć widok na cały teren kolejowy, ale także znajdziesz tu linę, dzięki której zejdziesz na dolny poziom bez wszczynania alarmu. Z miejsca pokazanego na obrazku, zaraz po wyeliminowaniu pierwszego żołnierza, będziesz mógł przejść na drugą stronę lokacji, prosto do wymaganego budynku. W trakcie drogi zauważysz wroga na podwyższeniu, którego warto się pozbyć przed dalszą drogą. Między wagonami znajdziesz kolejnego wroga, który ma kilka wartych uwagi informacji, dlatego przesłuchaj go i udaj się do budynku.

W budynku zastaniesz jednego wroga oraz leżący na stoliku manifest. W budynku, na pierwszym piętrze znajdziesz także kolejny przedmiot kolekcjonerski - Golden Pin. Po zabraniu wszystkich przydatnych rzeczy, skieruj się do jednego z dwóch wagonów-cystern, z których będziesz musiał spuścić paliwo. Podczas drogi będziesz napotykać kilku żołnierzy, ale nie będzie z nimi żadnych problemów.
Po spuszczeniu paliwa z wagonów, udaj się w bezpieczne miejsce (byle jak najdalej od nich), i strzel w obie cysterny, by wywołać pożar. Jedyne co ci pozostanie po wykonaniu zadania to opuszczenie miejsca rozwałki. Zanim jednak to zrobisz, będziesz mógł w tym momencie zabić wszystkich przeciwników w tym terenie, by oczyścić kolejną placówkę z wrogich jednostek.
Nagrody odblokowane i gotowe do kupienia za wykonanie misji:
- 7.62mm AP - Amunicja przeciwpiechotna
- .338 Tagging - Amunicja tagująca
- Herrvalt 99 Silencer - Tłumik
- Herrvalt 99 Lasersight - Celownik laserowy
- Herrvalt 99 Flashlight - Latarka
- Archer T-80 Extended Mag - Większy magazynek
0
- Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt 1
- Prolog | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Two Birds | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Grave Diggers | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Blockout | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Cut Off | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Flying Sparks | Akt 1 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3
- Meet the Team, Young Wine, Big Fat Wedding | Akt 1 | Opis przejścia
- Rotki Lions I i II - zadania Side-Ops | Akt 1 | Opis przejścia
- Akt 1
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
bortof Junior
Próbowałem wszystkiego ale nie mogę dodać pistoletu do ekwipunku. Nie mam możliwość użycia go jako broń zmienna na ps5. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to zrobić?
mirko81 Legend

Nie, skoro 4 lata temu przerwano. Z czym masz problem? Na youtube szukaj pomocy z konkretną misją.
Kucyk_1990 Junior
Witam. Mam pewien problem bo jestem w akcie II ale udoskonaliłem drona i pomyślałem że wyczyszczę sobie wszystko w akcie I ( wszystkie szybkie podróże pytajniki i najbardziej poszukiwani przestępcy ) zrobiłem wszystko i pisze że mam 98 % a na mapie niczego nie pominąłem ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.