Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 21 sierpnia 2013, 14:30

autor: qjin

Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne

Firma Microids podzieliła się nowymi szczegółami dotyczącymi postępów nad produkcją Syberii III, kolejnej odsłony rozpoznawalnej serii przygodówek. Fabuła została już praktycznie napisana, a gra nabiera coraz realniejszych kształtów.

Jeden z nowych szkiców zrealizowanych przez Benoita Sokala - Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne - wiadomość - 2013-08-21
Jeden z nowych szkiców zrealizowanych przez Benoita Sokala

Po ostatnich miesiącach ciszy na temat Syberii III dowiedzieliśmy się więcej na temat postępów w pracach nad grą. Fabuła oraz ogólny projekt są praktycznie ukończone, ale nie da się ukryć, że studio Anuman Interactive nie spieszy się z realizacją trzeciej odsłony tej klimatycznej serii przygodówek. Podzielono się również kolejnymi grafikami koncepcyjnymi uzupełniającymi dotychczasowe materiały.

Elliot Grassiano, wiceprezes firmy Microids, jest podekscytowany tym, że Syberia III z dnia na dzień nabiera coraz realniejszych kształtów:

„Powrót do uniwersum, które kochamy, jest bardzo satysfakcjonujący. Tym bardziej, że możemy podzielić się informacjami dotyczącymi postępów prac nad tym projektem z graczami, którzy wspierają i motywują nas od przeszło dekady”.

Udostępniona grafika z trzeciej odsłony serii Syberia - Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne - wiadomość - 2013-08-21
Udostępniona grafika z trzeciej odsłony serii Syberia

Nad projektem czuwa Benoit Sokal, ojciec pierwszych dwóch części cyklu Syberia czy takich gier jak Paradise i Sinking Island, który powrócił do firmy Microids na początku ubiegłego roku. Odpowiada on w głównej mierze za rysunki koncepcyjne i ogólną wizję artystyczną produkcji. Praktycznie żadnemu ze stworzonych przez Sokala tytułów nie można odmówić sugestywnego klimatu i intrygującej wizji świata.

Syberia III ma być grą przeznaczoną nie tylko na PC. Co prawda, nie ujawniono docelowych platform sprzętowych, ale biorąc pod uwagę dość odległy termin premiery, ustalony wstępnie na 2014 lub 2015 rok, można spodziewać się debiutu na PlayStation 4, Xboksa One czy urządzenia mobilne.