Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier przygodowych PC 8

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Przygodowe na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 310 tekstów spełniających te kryteria.

CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gry

recenzja gry31 października 2007

CSI: Hard Evidence” oferuje dokładnie to, czego fani mogli się spodziewać... Osoby, które po „Hard Evidence” oczekiwały czegoś więcej będą raczej zawiedzione.

CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gry

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

recenzja gry29 października 2007

Barrow Hill to gra przygodowa, która miała swoją premierę niespełna rok temu. Lada moment doczeka się ona polonizacji i trafi na nasze półki sklepowe.

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

Kleopatra: Droga do tronu - recenzja gry

recenzja gry9 października 2007

Cleopatra: A Queen’s Destiny - przygodówka której twórcy postanowili oddać ducha czasów tytułowej królowej. Wygląda na to, że wyszło im to nawet nie najgorzej...

Kleopatra: Droga do tronu - recenzja gry

Obscure II - recenzja gry

recenzja gry20 września 2007

Obscure II to w istocie Obscure 2.0 – nowa historia będąca kontynuacją poprzedniej, trochę dłuższa, trochę lepsza pod pewnymi względami (choć pod pewnymi gorsza!), trochę poprawiona.

Obscure II - recenzja gry

Ankh: Serce Ozyrysa - recenzja gry

recenzja gry6 września 2007

Ankh: Heart of Osiris to bardzo udana gra, niezależnie od tego, czy nazwiemy ją kontynuacją, częścią drugą czy niezależnym dodatkiem. Ciekawa fabuła i realia, w których się rozgrywa oraz rewelacyjny humor.

Ankh: Serce Ozyrysa - recenzja gry

CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry

recenzja gry16 sierpnia 2007

Trzy wymiary zbrodni potrafią zapewnić całkiem solidną porcję rozrywki, zakładając jednak, iż preferuje się taki spokojny typ zabawy.

CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry

Dead Reefs - recenzja gry

recenzja gry26 lipca 2007

Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...

Dead Reefs - recenzja gry

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

recenzja gry19 czerwca 2007

Oto mamy początek roku 1943, niepokonana III Rzesza, zważywszy na sytuację na froncie wschodnim, zaczyna prząść coraz bardziej cienko, ale naczelne dowództwo z wielkim małym Fuhrerem na czele nie traci ducha.

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2007

„Nie znoszę, gdy PeCetowych graczy traktuje się drugorzędnie. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata są tytułem, który polecić mógłbym jedynie najbardziej zagorzałym sympatykom przygód Jacka Sparrowa.”

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2007

Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2007

George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2007

Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2007

Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2007

Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.

Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry

Eragon - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2006

Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.

Eragon - recenzja gry

Tajne Akta: Tunguska - recenzja gry

recenzja gry5 grudnia 2006

Tajne Akta: Tunguska to kawał dobrej roboty, kawał porządnej przygodówki point’n’click z kilkoma zaskakującymi zwrotami akcji i trzymającymi w napięciu cut-scenkami.

Tajne Akta: Tunguska - recenzja gry

Sezon na Misia - recenzja gry

recenzja gry23 listopada 2006

Sezon na misia to przyjemna (jeżeli przyzwyczaimy się do sterowania, a to da się przeżyć) i relaksująca zabawa, która większości młodszych graczy powinna przypaść do gustu.

Sezon na Misia - recenzja gry

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja gry

recenzja gry14 listopada 2006

Jeśli wyczerpiecie się przy trudnych, wymagających i skomplikowanych dziełach, to chętnie odpoczniecie podczas przyjemnej, pełnej humoru i nie męczącej przygody.

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2006

Po trzynastu latach Sam i Max powracają na ekrany monitorów. Wyglądają ładniej, ale zachowali przy tym swoje dawne, charakterystyczne poczucie humoru, za który pokochali ich fani. Otrzymaliśmy rasową przygodówkę.

Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry

Paradise - recenzja gry

recenzja gry4 października 2006

Jakie to uczucie być córką króla...? Jakie to uczucie być córką tyrana i despoty...? Jakie to uczucie przeżyć zestrzelenie samolotu, stracić pamięć, znaleźć się w haremie, a potem przemierzać bezdroża Afryki w towarzystwie czarnego lamparta...?

Paradise - recenzja gry

Safecracker - recenzja gry

recenzja gry18 września 2006

Trudno ocenić tę grę w typowo przygodówkowych kategoriach, bo w zasadzie po stronie minusów powinnam wytknąć jej brak fabuły, brak akcji, brak wydarzeń, brak postaci, brak dialogów, brak życia... hehehe, ale naprawdę nie o to tu chodzi.

Safecracker - recenzja gry

Keepsake - recenzja gry

recenzja gry10 sierpnia 2006

Pomimo wyraźnie niskiego budżetu Wicked Studios stworzyło naprawdę ciekawą pozycję. Szkoda, że aspekty audiowizualne wypadły średnio, bo dzięki nim Keepsake mogło z dumą stanąć na półce z klasycznymi dziełami, a tak znajduje się nieco niżej.

Keepsake - recenzja gry

Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gry

recenzja gry21 lipca 2006

Warto wyruszyć w tę podróż z Zoe, by dowiedzieć się, co przydarzyło się April Ryan, gdzie przebywa Cortez, co stało się z Domem Granicznym, dokąd odleciał Kruk... Warto ponownie wkroczyć w ten cudowny, zachwycający świat.

Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gry

The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gry

recenzja gry19 czerwca 2006

Sceptycy twierdzą, że cudów nie ma, optymiści wręcz przeciwnie. Na cud jednakże zakrawa fakt, że jeden z tygodników, głównie skierowany do piękniejszej części populacji homo sapiens, do swojego majowego wydania włączył dodatek, bonus w postaci gry.

The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gry