Recenzje gier przygodowych PC 8
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Przygodowe na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 310 tekstów spełniających te kryteria.
CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gry
recenzja gry31 października 2007
CSI: Hard Evidence” oferuje dokładnie to, czego fani mogli się spodziewać... Osoby, które po „Hard Evidence” oczekiwały czegoś więcej będą raczej zawiedzione.
CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody - recenzja gryBarrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry
recenzja gry29 października 2007
Barrow Hill to gra przygodowa, która miała swoją premierę niespełna rok temu. Lada moment doczeka się ona polonizacji i trafi na nasze półki sklepowe.
Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gryKleopatra: Droga do tronu - recenzja gry
recenzja gry9 października 2007
Cleopatra: A Queen’s Destiny - przygodówka której twórcy postanowili oddać ducha czasów tytułowej królowej. Wygląda na to, że wyszło im to nawet nie najgorzej...
Kleopatra: Droga do tronu - recenzja gryObscure II - recenzja gry
recenzja gry20 września 2007
Obscure II to w istocie Obscure 2.0 – nowa historia będąca kontynuacją poprzedniej, trochę dłuższa, trochę lepsza pod pewnymi względami (choć pod pewnymi gorsza!), trochę poprawiona.
Obscure II - recenzja gryAnkh: Serce Ozyrysa - recenzja gry
recenzja gry6 września 2007
Ankh: Heart of Osiris to bardzo udana gra, niezależnie od tego, czy nazwiemy ją kontynuacją, częścią drugą czy niezależnym dodatkiem. Ciekawa fabuła i realia, w których się rozgrywa oraz rewelacyjny humor.
Ankh: Serce Ozyrysa - recenzja gryCSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2007
Trzy wymiary zbrodni potrafią zapewnić całkiem solidną porcję rozrywki, zakładając jednak, iż preferuje się taki spokojny typ zabawy.
CSI: 3 Wymiary Zbrodni - recenzja gryDead Reefs - recenzja gry
recenzja gry26 lipca 2007
Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...
Dead Reefs - recenzja gryUndercover: Operation Wintersun - recenzja gry
recenzja gry19 czerwca 2007
Oto mamy początek roku 1943, niepokonana III Rzesza, zważywszy na sytuację na froncie wschodnim, zaczyna prząść coraz bardziej cienko, ale naczelne dowództwo z wielkim małym Fuhrerem na czele nie traci ducha.
Undercover: Operation Wintersun - recenzja gryPiraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry
recenzja gry29 maja 2007
„Nie znoszę, gdy PeCetowych graczy traktuje się drugorzędnie. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata są tytułem, który polecić mógłbym jedynie najbardziej zagorzałym sympatykom przygód Jacka Sparrowa.”
Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja grySam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2007
Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.
Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gryBroken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2007
George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.
Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gryAgatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2007
Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.
Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gryRunaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja grySherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2007
Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.
Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gryEragon - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2006
Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.
Eragon - recenzja gryTajne Akta: Tunguska - recenzja gry
recenzja gry5 grudnia 2006
Tajne Akta: Tunguska to kawał dobrej roboty, kawał porządnej przygodówki point’n’click z kilkoma zaskakującymi zwrotami akcji i trzymającymi w napięciu cut-scenkami.
Tajne Akta: Tunguska - recenzja grySezon na Misia - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2006
Sezon na misia to przyjemna (jeżeli przyzwyczaimy się do sterowania, a to da się przeżyć) i relaksująca zabawa, która większości młodszych graczy powinna przypaść do gustu.
Sezon na Misia - recenzja gryMartin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja gry
recenzja gry14 listopada 2006
Jeśli wyczerpiecie się przy trudnych, wymagających i skomplikowanych dziełach, to chętnie odpoczniecie podczas przyjemnej, pełnej humoru i nie męczącej przygody.
Martin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja grySam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2006
Po trzynastu latach Sam i Max powracają na ekrany monitorów. Wyglądają ładniej, ale zachowali przy tym swoje dawne, charakterystyczne poczucie humoru, za który pokochali ich fani. Otrzymaliśmy rasową przygodówkę.
Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gryParadise - recenzja gry
recenzja gry4 października 2006
Jakie to uczucie być córką króla...? Jakie to uczucie być córką tyrana i despoty...? Jakie to uczucie przeżyć zestrzelenie samolotu, stracić pamięć, znaleźć się w haremie, a potem przemierzać bezdroża Afryki w towarzystwie czarnego lamparta...?
Paradise - recenzja grySafecracker - recenzja gry
recenzja gry18 września 2006
Trudno ocenić tę grę w typowo przygodówkowych kategoriach, bo w zasadzie po stronie minusów powinnam wytknąć jej brak fabuły, brak akcji, brak wydarzeń, brak postaci, brak dialogów, brak życia... hehehe, ale naprawdę nie o to tu chodzi.
Safecracker - recenzja gryKeepsake - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2006
Pomimo wyraźnie niskiego budżetu Wicked Studios stworzyło naprawdę ciekawą pozycję. Szkoda, że aspekty audiowizualne wypadły średnio, bo dzięki nim Keepsake mogło z dumą stanąć na półce z klasycznymi dziełami, a tak znajduje się nieco niżej.
Keepsake - recenzja gryDreamfall: The Longest Journey - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2006
Warto wyruszyć w tę podróż z Zoe, by dowiedzieć się, co przydarzyło się April Ryan, gdzie przebywa Cortez, co stało się z Domem Granicznym, dokąd odleciał Kruk... Warto ponownie wkroczyć w ten cudowny, zachwycający świat.
Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gryThe Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gry
recenzja gry19 czerwca 2006
Sceptycy twierdzą, że cudów nie ma, optymiści wręcz przeciwnie. Na cud jednakże zakrawa fakt, że jeden z tygodników, głównie skierowany do piękniejszej części populacji homo sapiens, do swojego majowego wydania włączył dodatek, bonus w postaci gry.
The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - recenzja gry