Artykuły i opinie na temat gry The Elder Scrolls IV: Oblivion
Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
artykuł13 lutego 2022
Mody do gier kojarzą się przeważnie z poprawkami wizualnymi albo bardziej płynnymi animacjami towarzyszy. I tak najczęściej jest. Fabularna zawartość przygotowana przez fanów to rzadkość – żeby wszystko działało, jak należy, wymaga bowiem ogromnego nakład
Jak wyglądałby Wiedźmin 3, gdyby zrobiła go Bethesda
artykuł17 października 2021
Zanim RED-zi wypuścili zbierającego cięgi za liczne bugi Cyberpunka 2077, zachwycili świat Wiedźminem 3, RPG-iem uchodzącym za wzór do dziś. Zastanawialiście się kiedyś, jak kultowa gra wyglądałaby, gdyby zrobiła ją Bethesda?
Stare gry singlowe, w które ciągle na Steamie grają tysiące graczy
artykuł1 lipca 2021
Są takie gry, w których gracze po prostu wciąż się bawią. I nie przeszkadza im fakt, że są to tytuły, które mają już kilka dobrych lat. Wiele z nich doczekało się nawet kolejnych odsłon, wiele bardzo zestarzało się graficznie - i co z tego? Gramy dalej.
12 postaci z gier, które gracze szczerze znienawidzili
artykuł14 marca 2021
Uwaga – oficjalnie można hejtować! Przynajmniej niektórych wirtualnych bohaterów, bo przyglądamy się, które postacie z gier są tymi najbardziej znienawidzonymi przez graczy.
Bethesda, ogarnij to, a The Elder Scrolls 6 się uda. Nasze pomysły
artykuł2 października 2020
Spełnić życzenia fanów, zamknąć usta sceptykom, przeskoczyć Skyrima i rzucić świat na kolana, a przy tym wszystkim może jeszcze zarobić – tworzenie TES 6 stawia przed Bethesdą diablo trudne wyzwanie. Rozbijamy je na czynniki pierwsze.
Nie musisz zabijać tych szczurów – w obronie sidequestów
artykuł10 lipca 2020
Zapychacze, sztucznie wydłużające grę? A może questy poboczne mają większą rolę, której niedoceniamy? Dziś stajemy w ich obronie.
6 miejsc w Tamriel, które warto odwiedzić, czekając na TES 6
artykuł19 maja 2020
Lata mijają, nowego The Elder Scrolls ani widu, ani słychu – a Tamriel to wciąż jeden z najbardziej fascynujących światów, jakie zrodziły się w grach wideo. Dziś wracamy do tej krainy i wskazujemy miejsca, które najlepiej obrazują jej niezwykłość.
95% szans na sukces i… PUDŁO! Mechaniki z gier, których nienawidzimy
artykuł3 kwietnia 2020
Tak, kochamy gry, ale są takie chwile, gdy jedyną sensowną reakcją jest... wyrzucenie klawiatury przez okno. Niektóre mechaniki zaszły graczom mocno za skórę i dzisiaj piszemy właśnie o nich.
Zbroja dla konia i nie tylko – 7 wkurzających mikropłatności w singlowych grach
artykuł8 maja 2019
Można ich nie lubić, można nawet nienawidzić, ale mikrotransakcje stały się nieodłączną częścią naszego hobby. Oto najbardziej irytujące mikropłatności w singlowych tytułach.
Najczęstsza wtopa twórców gier? Zapowiadanie DLC przed premierą
artykuł18 stycznia 2019
Od jakiegoś czasu normą stało się zapowiadanie DLC do gier jeszcze przed premierą danej produkcji. Twórcy robią to, żeby więcej i szybciej zarobić, ale wielu graczy reaguje na takie informacje alergicznie i trudno się dziwić.
Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
artykuł28 sierpnia 2018
Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.
Czekając na The Elder Scrolls 6 - mody z nowymi krainami do Skyrima
artykuł24 czerwca 2018
W oczekiwaniu na informację o tym, dokąd zabierze nas The Elder Scrolls VI, zapraszamy w podróż po nowych prowincjach uniwersum i nie tylko.
Autoskalowanie zabija RPG-i – mechanika, której nikt nie lubi
artykuł31 marca 2018
Po co spędzać dziesiątki godzin na pieczołowitym rozwijaniu postaci i poznawaniu niuansów systemu walki gry RPG, jeśli szczur piwniczny stanowi takie samo wyzwanie na początku, jak i na końcu gry?
Gry pięknieją na wiosnę – cz. 1
artykuł20 kwietnia 2009
Wiosną wszystko pięknieje. Wiekowe gry również – przedstawiamy listę najciekawszych sposobów na poprawienie oprawy graficznej wybranych tytułów.
Hity & kity 2006
artykuł5 stycznia 2007
Przełom roku to czas podsumowań. Takoż i my pokusiliśmy się o ułożenie listy gier, które skradły nam serce w roku 2006. Oto Hity & kity 2006 według GRY-OnLine.
VR Games - gry wirtualnych światów
artykuł7 września 2005
Jeszcze trzy lata temu trójwymiarowa grafika w grach komputerowych zaledwie przypominała rzeczywistość. Dzięki nowoczesnym kartom graficznym możliwe stało się pokazanie świata, który praktycznie nie różni się od naszego.
Przeczytaj również:
„Zaczęliśmy od zera i do zera możemy wrócić”. Rozmawiamy z twórcami Baldur’s Gate 3 - Swenem Vincke i Adamem Smithem
artykuł24 maja 2024
Niektórzy twórcy to zarazem świetni rozmówcy. Tak jest w przypadku Swena Vincke i Adama Smitha – deweloperów z Larian Studios, odpowiedzialnych za Baldur’s Gate 3. Rozmawialiśmy o samym BG3, o RPG, branży i trudnej przeszłości. Delikatnie mówiąc.
Najlepsze gry RPG wszech czasów - lista top 100 erpegów. Edycja 2024
artykuł27 lutego 2024
Najlepszym RPG-iem w 2023 roku bez wątpienia był Baldur's Gate 3. We wielu plebiscytach zdobył on nawet tytuł Gry Roku – bez podziału na gatunki. Produkcja oczywiście znalazła się w naszym rankingu. Jakie miejsce zajęła? Przekonajcie się sami.
Szczęśliwa trzynastka - najlepsze gry 2023 roku według redakcji GRYOnline.pl
artykuł14 stycznia 2024
Czas na dobre zamknąć podsumowania minionych dwunastu miesięcy - oto przed Wami trzynaście najlepszych gier 2023 roku wybranych przez redakcję GRYOnline.pl. Jedziemy!