Artykuły i opinie na temat gry Wiedźmin 4

Bez niego nie byłoby Geralta. Maciej Kwiatkowski o sztuce, której nie widać, ale bez której nie ma współczesnych gier AAA
artykuł6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!

"Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe." Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
artykuł4 czerwca 2025
Dlaczego jest to tech demo Wiedźmina 4, a nie gameplay z Wiedźmina 4, jak długo zajęło im przygotowanie go, dlaczego zespół wybrał Unreal Engine 5 zamiast pozostać przy własnym RED Engine - i jak wiele z tego, co widzieliśmy, to pobożne życzenia?

Mam nadzieję, że Sapkowski jednak napisze kontynuację Sagi o wiedźminie
artykuł24 grudnia 2024
Rozdroże kruków pokazało, że Sapkowski wciąż ma to coś, a nawet pisze z większą pewnością niż ostatnio w Sezonie burz czy Żmii. Dlatego pewnie nie tylko ja zacząłem się zastanawiać, co by było, gdyby się złamał i popełnił kontynuację Wiedźmina.

"Chcemy dokręcić gameplay i samo doświadczenie polowania na potwory" - rozmawiamy z twórcami Wiedźmina 4
artykuł20 grudnia 2024
Co usprawniono w Wiedźminie 4, korzystając z doświadczenia zdobytego przy Wiedźminie 3 i Cyberpunku 2077? Dlaczego zmieniono głos Ciri? O tym i o kilku innych rzeczach porozmawialiśmy z Sebastianem Kalembą i Małgorzatą Mitręgą ze studia CD Projekt RED.

Od Wilka do Rysia - przypomnij sobie rynsztunki i szkoły z gier o Wiedźminie
artykuł21 maja 2022
CD Projekt potwierdziło, że medalion z teasera należy do wiedźmina z nowej szkoły Rysia. Jako jednak, że do premiery Wiedźmina 4 daleko, warto przypomnieć sobie wszystkie obecne w uniwersum szkoły… I oczywiście growe rynsztunki z nich się wywodzące.

Od zapowiedzi Wiedźmina 4 wolałbym więcej Cyberpunka
artykuł27 marca 2022
Jeden obrazek rozgrzał wyobraźnię graczy w nie najszczęśliwszym z momentów historii. Nadchodzi nowy Wiedźmin od CD Projekt Red. Cieszę się ze wszystkimi, ale trochę mniej. Chyba wolałbym, żeby „Redzi” pochylili się nad inną grą ze swojego portfolio.

Czego chcemy od Wiedźmina 4? Nasze oczekiwania względem nowej gry CDPR
artykuł26 marca 2022
Wiedźmin 4 zapowiedziany! Czy będzie najlepszy? Nie wiemy. O czym w ogóle będzie? Też nie mamy pojęcia. Ale wiemy, jaki chcielibyśmy, żeby w pewnych kwestiach był. Oto nasza lista życzeń.

Nowy Wiedźmin to nie Wiedźmin 4? Dlaczego CD Projekt RED unika czwórki
artykuł25 marca 2022
CD Projekt RED twierdzi, że pracuje nad kolejnym dziełem z serii Wiedźmin, a serwisy growe, w tym i nasz, nazywają je Wiedźminem 4. O co więc chodzi? Dlaczego CDPR boi się czwórki? Przeanalizujmy to na chłodno, zakładając różne możliwości.

Wiedźmin 4 bez Geralta to przepis na rozczarowanie
artykuł23 marca 2022
Nowy Wiedźmin? Super! Jaram się niczym stajnie w kasztelu Barona. Ale nowy Wiedźmin bez Geralta…? Dokąd zmierzasz, CD Projekcie RED?

Wiedźmin 4? Jeszcze trochę poczekamy. Oto, co wiemy o nowej grze CDPR
artykuł23 kwietnia 2021
Kiedyś CDPR skończy naprawiać Cyberpunka i wyda do niego dodatki, a wtedy przyjdzie czas na nowe projekty i wyzwania. Dość oczywistym kierunkiem wydaje się więc Wiedźmin 4, ale co o nim tak naprawdę wiemy i kiedy możemy liczyć na jego premierę?
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.