Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

MechRage - zagraj i wygraj!

Jest nam niezmiernie miło ogłosić zwycięzców w konkursie MechRage - zagraj i wygraj! Najlepsze opisy należą do Razadihana (I miejsce) i Davida Banksa (II miejsce), którzy otrzymają od nas:

I miejsce: Odtwarzacz multimedialny ASUS O!Play HDP-R1

II miejsce: Router ASUS RT-N10

oraz kody promocyjne do gry MechRage o wartości 59,90 zł każdy. Pozostałe osoby, które wzięły udział w konkursie otrzymają od nas kody promocyjne do gry o tej samej wartości. Jeszcze raz gratulujemy!

Regulamin promocji:

Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu jest GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16a, 30-126 Kraków KRS: Sąd rej. Kraków–Śródmieście XI Wydz. Gos. KRS nr 0000294732, NIP: 677-21-54-611, kapitał akcyjny 700 000 PLN (opłacony w całości).

2. Konkurs polega na dodaniu przez gracza darmowej gry strategicznej MechRage komentarza z opisem misji, w której wykonaniu pomogły, ew. pomogłyby mu określone parametry swojego Dowódcy. Komentarz musi zawierać nick, którym gracz posługuje się w grze MechRage

3. Konkurs trwa od 20.10.2010 do 05.11.2010. Liczy się data i godzina postu, w którym został umieszczony opis.

4. Po zakończeniu konkursu Organizator wybierze 20 najlepszych jego zdaniem opisów, które zostaną nagrodzone pojedynczymi kodami aktywującymi bonusowy pakiet złota w grze MechRage o wartości 59,90 zł każdy.

5. Z 20 zwycięskich postów Organizator wylosuje dwie osoby, które otrzymają nagrody główne:

I miejsce: Odtwarzacz multimedialny ASUS O!Play HDP-R1

II miejsce: Router ASUS RT-N10

6. W przypadku umieszczenia większej liczby postów konkursowych, pod uwagę będzie brany jedynie pierwszy post umieszczony przez daną osobę.

7. W swoim profilu na GRY-OnLine należy uzupełnić wszystkie dane adresowe oraz kontaktowe niezbędne do wysłania nagrody. Darmowy profil w serwisie GRY-OnLine można założyć na stronie: http://www.gry-online.pl/rejestracja.asp

8. Posty konkursowe nie mogą zawierać treści obraźliwych lub oszczerczych. Dotyczy to w szczególności: wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum, wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc. Posty, które będą zawierały treści wulgarne, przez co rozumie się: przemoc, pornografię, treści drastyczne zostaną usunięte.

9. Wzięcie udziału w konkursie oznacza wyrażenie zgody na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych Użytkownika, w rozumieniu „Ustawy o ochronie danych osobowych” oraz „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”, przez GRY-OnLine S.A. w celach związanych z organizacją, przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem konkursu oraz w celach marketingowych i reklamowych Organizatora, ich udostępnianie przez GRY-OnLine S.A. osobom trzecim oraz ich przetwarzanie przez takie osoby trzecie w celach marketingowych/reklamowych dotyczących prowadzonej przez te osoby trzecie działalności, świadczenia usług marketingowych/reklamowych przez te osoby, oraz zgodę na publikację tych danych, w szczególności na stronach internetowych serwisu „GRY-OnLine”, w wypadku gdy Użytkownik zostanie zwycięzcą lub jednym ze zwycięzców. Dane te będą wykorzystane przez „GRY-OnLine” S.A. tylko i wyłącznie w tych celach.

10. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy GRY-OnLine S.A., firm-sponsorów konkursu, oraz członkowie ich rodzin.

11. GRY-OnLine S.A. zastrzega sobie prawo przerwania konkursu lub zmian w regulaminie w każdym momencie bez podania przyczyny.

Nagrody i przekazanie nagród

12. Sponsorem nagród jest firma Asus.

13. Decyzje jury przy wyborze nagrodzonych postów są ostatecznie i nieodwołalne.

14. Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.

15. Nagrodami w konkursie są:

I miejsce: Odtwarzacz multimedialny ASUS O!Play HDP-R1

II miejsce: Router ASUS RT-N10

oraz 20 kodów aktywujących bonusowe pakiety złota w grze MechRage o wartości 59,90 zł każdy.

16. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagrody głównej, na model podobnych parametrach i zbliżonej wartości.

17. Nagrody nie podlegają zamianie na ekwiwalent pieniężny.

18. Podatek od nagrody głównej odprowadza Organizator.

19. Nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników konkursu, jeżeli to tego czasu Organizator nie stwierdzi naruszenia regulaminu, nagroda zostanie przesłana na adres podany w profilu w serwisie GRY-OnLine (wysyłka wyłącznie na terytorium Polski).

22. W przypadku naruszenia regulaminu, jury wskazane przez Organizatora w terminie do 7 dni od wykrycia naruszenia, wybierze nowego zwycięzcę.

Najnowsze zakończone promocje

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Gwint: Wiedźmińska gra karciana - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Gwint: Wiedźmińska gra karciana

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety World of Warcraft: Legion dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety World of Warcraft: Legion

Rozdajemy klucze do bety The Crew: Wild Run na PC dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety The Crew: Wild Run na PC

Rozdajemy klucze do bety Starcraft II: Legacy of the Void dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Starcraft II: Legacy of the Void

Rozdajemy klucze do bety Rainbow Six: Siege na wybraną platformę dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Rainbow Six: Siege na wybraną platformę

Rozdajemy klucze do bety Might & Magic: Heroes VII dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Might & Magic: Heroes VII

Pełna wersja Spec Ops: The Line dla użytkowników Abonamentu Premium z opcją VIP

15 zł zniżki na preorder Fallout 4 na PC

50% zniżki na This War of Mine w Games Republic

20x pełna wersja This War of Mine dla posiadaczy Abonamentów Premium z Opcją VIP

Rozdajemy walutę do gry The Witcher Battle Arena - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy walutę do gry The Witcher Battle Arena

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.10.2010 15:40
👍
PaprikaCorpse
5
Legionista

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie MechRage. Czekamy na nieskończoną liczbę kreatywnych postów:-)
p.s. Zapoznanie się z regulaminem konkursu jest bardzo wskazane.

23.10.2010 22:17
😃
odpowiedz
Wyrok
36
Pretorianin

Nick z gry: Tormentor8000
Mam nadzieję, że się spodoba:

"W czasach niepokoju zawsze znajdą się ludzie, którzy będą chcieli wykorzystać zamieszanie aby dojść do władzy i bogactwa. Świat pogrążony w wojnie to miejsce gdzie tylko najsilniejsi i najwytrwalsi mogą osiągnąć sukces. Niestety nawet geniusz taktyczny nie jest w stanie sam ustać w miejscu pod naporem wszechobecnego konfliktu. Zawieranie sojuszy i mianowanie jak najlepszego dowódcy to kluczowe wybory mające wpływ na dalsze sukcesy bądź porażki."
Od tych słów zaczyna się wstęp do raportu pewnego zarządcy, który dzięki swojej charyzmie zjednał sobie wystarczające poparcie aby zbudować własną bazę. Dysponując zapleczem wiedzy historycznej i ekonomicznej zdołał w krótkim czasie stworzyć odpowiednie warunki dla rozwoju technologicznego i militarnego. Wojna była jego żywiołem. Już jako dziecko odgrywał wszystkie najważniejsze bitwy w historii, śledził każdy zachowany w przekazach rozkaz. Z czasem także stawał na miejscu dowódcy i te same bitwy rozgrywał na planszach hologramowych po swojemu. Dzięki temu doskonale wiedział czego oczekiwać od człowieka, który będzie stał na czele jego własnej armii. Pierwsze dwa rozdziały poświęcone zostały zabiegom dyplomatycznym i strategii sojuszu, jednakże ta część raportu nie dotyczy tego wykładu i zostanie poruszona w związku z tematyką znaczenia rozwoju dyplomacji w czasach wojen mechów. W dalszej części raportu zarządca bazy o nazwie kodowej Tormentor8000 prezentuje obiektywnie atuty i wady dowódcy, którego wybrał z pośród swoich najlepszych ludzi. Przedstawia argumenty przemawiające na korzyść jego wyboru oraz ewentualne minusy. Raport kończy się sprawozdaniem z faktycznego zdarzenia mającego ostatecznie potwierdzić słuszność jego wyboru.
"Oczywistym jest, że aby zarządca mógł w pełni skupić się na kierowaniu rozwojem bazy musi mianować odpowiednią osobę na dowódcę wojsk. Dobór kandydatów powinien być uzależniony od strategii obranej przez zarządcę. W początkowej fazie baza narażona jest na najazdy okolicznych zarządców, którzy również dążą do objęcia władzy nad danym sektorem. Istotne zatem jest zapobieganie nadmiernym stratom w surowcach i mechach. Aby to stało się możliwe na czele wojsk musi znaleźć się osoba zaznajomiona z taktyką defensywną. Wystarczy aby umiejętności obronne były na średnim poziomie gdyż dowódca wspierany przez odpowiednią ilość Zeusów jest w stanie skutecznie obronić bazę. Dodatkowo dzięki bardzo wysokiej inteligencji będzie w stanie odpowiednio dostosować się do nieprzewidzianych sytuacji. Bierna obrona oczywiście nie jest odpowiednia na te czasy dlatego też dowódca powinien dysponować znajomością taktyki ofensywnej. Wymieniona wysoka inteligencja jest tutaj szczególnie istotna, ponad to prędkość również działa na jego korzyść. Poziom energii na średnim poziomie powinien zaspokoić potrzeby tego uniwersalnego dowódcy. Najlepszym kandydatem posiadającym zestaw tych cech o podanych parametrach będzie dowódca wybrany z pośród zawodników turniejowych.
Osoba spełniająca te warunki w początkowej fazie rozwoju bazy będzie niezastąpiona. Uniwersalność takiego dowódcy sprawia, że bez obaw można powierzyć mu większość zadań związanych z prowadzeniem ofensywy jak i defensywy przez co zyskuje przewagę nad wrogimi dowódcami, którzy specjalizują się tylko w prowadzeniu ofensywy. Jest to istotne ponieważ bazy nastawione na obronę nie stanowią zagrożenia a nastawione na ofensywę będą podatne na nasze ataki nawet jeśli nasz dowódca nie będzie specjalistą w wąskiej dziedzinie zadań bojowych. Jednocześnie baza pozostaje odpowiednio broniona.
Przykładem potwierdzającym założenia jakimi się kieruję z pewnością będzie zdarzenie mające miejsce dwa lata temu. W momencie gdy Tormentor8000 był na niskim poziomie rozbudowy jednocześnie po wkroczeniu w wir konfliktu staliśmy się celem wrogiej bazy z naszego sektora. Dzięki z balansowaniu ilości jednostek oraz doskonałemu dowódcy z łatwością broniliśmy się przed najazdami. Po każdorazowym odparciu wrogich sił, korzystając z faktu iż mój dowódca był szybszy moje wojsko natychmiast wyruszało na łupieżcze misje na bazy agresora. Pozbawiony wojsk obronnych dowodzonych przez dowódcę obronnego był całkowicie podatny na nasze ataki. Szybko staliśmy się górą dzięki czemu droga do dominacji stanęła prze nami otworem."

Był to fragment raportu ze źródeł historycznych opisujących początki ciężkiej drogi jaką odbył zarządca bazy Tormentor8000 zanim stanął na czele wielkiego Imperium. Dzięki wytrwałości, geniuszowi, odwadze oraz wspaniałym oficerom w ciągu wielu lat wojny stał się jednym z najważniejszych graczy na arenie światowej MechRage. To zdumiewające, że wszystko zaczęło się od niewinnych holograficznych gier strategicznych online dostępnych na przeglądarkę sieci internetowej.

28.10.2010 11:39
😍
odpowiedz
Wyrok
36
Pretorianin

Niesamowite, że do tej pory tylko ja wziąłem udział w tym konkursie. Powinienem otrzymać za to nagrodę specjalną. Takie wyróżnienie! A tak na poważnie to trochę smutne, że ludzie nie doceniają waszej pracy. Nawet jeśli w grę wchodzi odrobina kreatywności w zamian za cenną nagrodę.

28.10.2010 11:58
👍
odpowiedz
Emsii
2
Junior

Nick z gry: drKelbasa '' Gdy Zabrzmi Głos Blaszanych Robotów Usłyszymy Strzały Wroga Dowódca Krzyknie Do Ataku Na Wroga ! Trwa Wojna O Dominacje Trwa Wojna o Surowce i Budowle ''

28.10.2010 22:19
odpowiedz
Razadihan
2
Junior

|Nick w grze: Razadihan

|Statystyki dowódcy:

*Poziom: 15
*Prędkość: 9
*Obrona: 11+5
*Inteligencja: 10
*Energia: 11+7

|Opis dowódcy:

Postanowiłem skupić się na moim pierwszym dowódcy, ponieważ poświęciłem mu

zdecydowanie najwięcej czasu. Również na jego przykładzie opiszę jak konkretne cechy

pomogły mu w kroczeniu przez świat Mech Rage'a. Jest to zbalansowana jednostka, lekko

wychylona w stronę obrony. Silnie wspomaga sojusznicze jednostki rozwiniętymi aurami.

Niestety nie mogę przytoczyć konkretnych wartości z celów czysto taktycznych. Początkowa

taktyka rozwoju (którą już porzuciłem) sprawiła, że dowódca nie jest bezbronny w

pojedynkach 1vs1. Działo laserowe na 22 poziomie z przedmiotami topi ciężkie pancerze

wroga, ewentualnie spala na proch słabiej uzbrojone jednostki. Wysoki wskaźnik energii w

połączeniu z mocnymi osłonami nie pozwala przeciwnikowi doczekać końca walki. Ba! Nie

pozwala mu jej zacząć.

|Cechy:

*Prędkość: Wiecie jak to jest się spóźniać? Tak? A ja NIE! Rozwijanie tej, wbrew

pozorom zbędnej umiejętności, sprawiło że moje wojska są zawsze na czas tam gdzie być

powinny. Nie pożałuj prędkości, a nigdy nie zawiedziesz swoich sojuszników. Czasem

sekundy mogą zadecydować o odebraniu budynku. Lepiej mieć te sekundy po swojej stronie.

*Obrona: Nierówna walka? Odpowiednio rozwinięta obrona, wyciągnie cie żywego z

niejednej potyczki. Nawet kiedy bronisz się małym oddziałem przed watahą

przeciwników.Energia to nie wszystko, a obrona jest kluczową cechą w walce. Pancerz z

nanorurek węglowych, pokryty diamentowymi płytami, w który obecnie jest wyposażony

dowódca, skutecznie odpiera wszelkie ataki. Lecz czym byłby pancerz bez odpowiednich

umiejętności? Lubisz swoje budynki? Zainwestuj w obronę!

*Inteligencja: Pozwolę sobie zacytować: "Armia baranów dowodzona przez lwa jest

silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana". Właściwie tu można by skończyć temat

no ale nie. Dowódca mało inteligentny, pośle swoje jednostki prosto w pole minowe,

którego strzegą snajperzy. Łatwo można się domyslić, że bez tej umiejętności nie pokonamy

wroga nawet mimo wielkiej obrony i sporej armii. Na każdą akcje trzeba mieć plan.

Niestety dowódca kołek, go nie wymyśli.

*Energia: Bez energii jak bez ręki - nic nie zrobisz. Bez wysokiego rozwoju tej

umiejętności nie zapewnisz swoim jednostkom należytej mocy. Sam słyszałem historie o

niewspomaganym aurami oddziale Marsów rozbrojonym przez zbuntowanych chłopów z widłami.

Zapamiętaj tą historię, i nie pozwól, żeby przytrafiła się Tobie!

Do zobaczenia w świecie bitew mechanicznych wojowników.

29.10.2010 11:27
odpowiedz
Bad Moon
9
Legionista

Nick w grze: Killst4r
Było wielu przywódców, historia zna dużo przykładów zarówno nieudolności jak i geniuszu strategii oraz taktyki. Chociaż tak prawdę mówiąc historia zna również przypadki nieco paradoksalne; mimo nieudolności dowódców udawało się zyskać przewagę na polu walki w myśl zasady: "wróg jest lepszy, ale nas jest więcej". Przówdca o którym będzie mowa nie należy do tej wyjątkowej grupy. Żaden, najeźdźca, obrońca, państwo, planeta, galaktyka... a może nawet wymiary równoległe nie widziały jeszcze tak wspaniałego dowódcy. Przynajmniej do tej pory.
Co prawda na poziomie zero, ale niezachwiany upór i wielkie ambicje pozwalają mu wytrwale dążyć do celu. Zresztą ten poziom zero to tak naprawdę propaganda, którą sieją nasi wrogowie, aby wprowadzić chaos i zamęt w naszych szeregach... nie ufajcie propagandzie bracia! W jedności siła! Wróćmy jednak do tematu... hasłem przewodnim niech będzie Dominacja, która polega na wykorzystaniu własnych atutów (o których mowa będzie za chwilę) do rozwiązania konfliktu na własną korzyść, a to wszystko dzięki cechom takim jak:
Inteligencja, której hybryda Newvtona, Einsteina i Hawkinga mogła by jedynie pozazdrościć, łypiąc nienawistnym wzrokiem.
Prędkość - ponoć prędkość świtła to wartość krańcowa... W tym temacie dotam tylko tyle: dobry żart!
Obrona - obrone to my mamy dobrą, ale sama obrona to nie wszystko, z samej obrony jeszcze nic dobrego nie wynikło... Bronią się tylko słabi!
Energia - ktoś kiedyś nazwał mojego dowódcę "Mobilnym Wielkim Zderzaczem Hadronów". Jest to oszczerstwo i pomówienie. Powinno to brzmieć raczej: "Dwadzieścia Mobilnych Wielkich Zderzczy Hadronów" Conajmniej.
Jak widać z powyższego w konfrontacji z tym arcydziełem sztuki wojennej zarównwo ludzi kupa oraz Herkules to d**a

31.10.2010 10:18
odpowiedz
DavidBanks
1
Junior

Nick w grze: DavidBanks

Statystyki Dowódcy:
Prędkość 18 + 44
Obrona 8 + 41
Inteligencja 18 + 38
Energia 12 + 40

Prędkość: W świecie Mechrage można zdobyć szacunek na wiele różnych sposobów, jednym z nich jest szybkość dowódcy, im szybciej docierasz do celu tym bardziej jesteś skuteczny.
Pamiętaj, gdy twoja misja ciągnie się zbyt długo możesz spotkać zbyt dużą ilość zeusów.

Obrona: Im więcej twój bohater ma % w obronie tym bardziej pokrzyżuje plany każdemu agresorowi. Pamiętaj czasem 1% w obronie może zależeć od tego czy przegrasz i stracisz budynek czy wygrasz i wróg uzna twoją wyższość :)

Inteligencja: Im więcej masz % u dowódcy w ataku ;) Tym większy budzisz strach i respekt w świecie Mechrage. Gdy twój dowódca zacznie siać strach niektóre bitwy zakończysz bez żadnych strat ;)

Energia: Już od starożytności filozofowie zachęcają nas do tego, żeby dbać o zdrowie i przedłużać swoją żywotność nie innaczej jest tutaj :)

Opis Misji:

Jak co noc na moje marsy czekała wielka bitwa.
Jak co noc, każdy z moich wiernych żołnierzy wiedział, że walczy on mój szacunek.
Jak co noc, każdy z nich zabijał myśl o swojej porażce.

Gdy już stanęliśmy na przedpolu wrogiej bazy okazało się, że zeusów jest tyle ile żaden z nas nie widział do tej pory. Przed nami stało 12 tysięcy zeusów gotowych do walki.
Na pierwszy ogień poleciały drony, żeby unicestwić wszystkie działa.
W tym czasie jeden z najwspanialszych dowódców wymyślał taktykę jak rozbić 3700 marsami 12000 tysięcy zeusów :)
Po 12 sekundach namysłu krzyknął do ataku!! Aktywował wszystkie swoje itemy i przekazał całą moc swoim marsom.
Bitwa była długa ale jakże wspaniała z armii 3700 marsów została garstka 254 :)
Połączone siły obronne wrogów poległy :) każdy z 12000 zeusów poległ na polu bitwy zostały tony złomu, stoją tam do dziś i upamiętniają tą wspaniałą bitwę.
Transportery zrabowały ogromne ilości krzemu i tytanu oraz zabrały departament ofensywy tak mocno strzeżony przez wroga.
Gdyby nie inteligencja mojego dowódcy, bitwa zakończyłaby się moją srogą porażką :)

Pozdrawiam :)

01.11.2010 16:33
odpowiedz
mik18
70
Generał

Nick to Olek007
1. Dobrze mi się grało ale już mi się nudna się robi.
2. Transpoter czasami mi nie działa.
3. Dużo mnie atakowali.
4 Czasami mi nie działa mi ta gra.

04.11.2010 19:33
odpowiedz
Pkamil18
23
Legionista

Nick z gry "Heniecki"

Prędkość - 3 + 1
Obrona - 1
Inteligencja - 1 + 1
Energia - 3

Dopiero zaczynam grać i nawet ta gra mi się podoba. Opisu takiego jakiego nie dodam bo jeszcze nie wiem jak się misje wykonuje. Wiem tyle że dowódca chroni bazę i można walczyć na arenach.

05.11.2010 13:48
odpowiedz
malymis
1
Junior

W samym środku kontynentu, w miejscu gdzie swój początek miała wojna w MechRage, swą siedzibę ma bezwzględny _nuvo_. Niszczenie baz i doprowadzanie ich wodzów do łez stało się dla niego codzienną rozrywką.
Jedną z tego typu zabaw jest Szybki Odwet. Polega ona na tym, że _nuvo_ tuż po obronie swej bazy przed wrogim najeźdźcą rusza z szybką kontrą. Atakuje bazę z której atak wyszedł, zanim jej Dowódca powróci z misji. Baza taka, pozbawiona wsparcia swojego Dowódcy, staje się łatwym celem dla wojsk _nuvo_.
Jak to robi? Zapytacie.
_nuvo_ bowiem dużo czasu poświęcił na trening Prędkości tylko po to, aby być najszybszym Dowódcą w MechRage.

_nuvo_
MechRage

PS.
Zasady konkursu umieszczone na stronie tytułowej, różnią się nieco od 2 punktu Regulaminu promocji dotyczącym treści komentarza. Dlatego też powołując się na 2 punkt regulaminu, nie umieściłem parametrów 4 podstawowych cech Dowódcy.

05.11.2010 22:55
odpowiedz
allienator
1
Junior

Nick w grze: alliennator

Statystyki Dowódcy:
Prędkość 7 + (zależnie od wdzianka)
Obrona 12 + (zależnie od wdzianka)
Inteligencja 11 + (zależnie od wdzianka)
Energia 12 + (zależnie od wdzianka)

wdziankiem nazywam itemy, które może założyć dowódca w zależności od tego, czy bierze udział w misji ofensywnej, broni własnej lub sojuszniczej bazy, czy też w walce na arenie.

Prędkość: To jest gra strategiczna, więc szybkość działania pozwala na większą efektywność w zdobywaniu, surowców i budynków, a także zmniejsza szanse przeciwnika na skuteczną obronę. Jeśli ktoś nastawia się tylko na obronę własnych baz i będzie zdobywał surowce walcząc na arenie, to ten element nie jest mu potrzebny, ale w ten sposób NIGDY nie zostanie TOP1, i ma wielkie szanse na zostanie farmą, niekiedy bardzo urodzajną. Jak ktoś jest w sojuszu to jest to element równie istotny jak pozostałe.

Obrona: Im wyższy poziom tym trudniej dla agresora. Niestety nie ma żadnej instrukcji, jak to jest w ogame, ale prawdopodobnie, też trochę pomaga na arenie i w ataku.

Inteligencja: Im wyższy poziom tym twój atak jest skuteczniejszy i twoje straty mniejsze. Zapewne w podobny sposób jak obrona w ataku, działa, gdy dowódca pozostaje w bazie lub „zabija czas” na arenie.

Energia: Życie - jak w każdej grze im więcej tym lepiej. To chyba działa jednakowo w obronie, ataku, czy na arenie.

Misje są różne. Jedne dla zdobycia budynku, inne dla zdobycia reputacji, a jeszcze inne dla zdobycia złota. Czasami dla zdobycia surowców, ale te są najmniej istotne i chwalebne, bo przeważnie wszyscy wykonują je na graczy nieaktywnych. Najciekawsze są te, gdy atakuje się pierwszy raz gracza co najmniej równego sobie, a na dodatek członka jakiegoś sojuszu. Wtedy nie wiesz, jaki będzie efekt walki, nawet jeśli znasz jego obronę. I tu właśnie jest ten, moim zdaniem, najistotniejszy element SZYBKOŚĆ. Jak zdążysz zanim dotrze wsparcie, lub gracz zaloguje się w grze i zdąży zmienić wdzianko, to masz znacznie większą szansę wygrania boju, czego efektem nieraz jest zdobyty budynek. Nie umiem opisywać epicko misji, ale po takiej, gdy widzisz raport, a w nim

Agresor przebudował własną bazę
Budynki pod wpływem: Departament obrony
Reputacja agresora: 2

Mówię UFFFF ))))))))))

Powodzenia w grze.

06.11.2010 01:44
odpowiedz
Razadihan
2
Junior

Az ciezko uwierzyc, ze tylko 4 osoby wziely udzial w konkursie (mowa o pracach zgodnych z regulaminem). Pare minut, niewiele wysilku i jest szansa na jakas nagrode.

09.11.2010 18:44
👎
odpowiedz
Wyrok
36
Pretorianin

Trochę nie fair, że ktoś kto założył konto tylko żeby dokonać jednego wpisu zgarnia nagrodę. Zazdroszczę szczęścia...

09.11.2010 18:57
odpowiedz
Emsii
2
Junior

Mój Nick To '' drKielbasa '' pomyłka w literówce przepraszam bardzo.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze