Zoo Tycoon 2: Sława
Aktualizacja:
![]() | Teraz dochodzimy do sedna. Sława (popularność) jest główną miarą naszej skuteczności jako zarządcy. Składa się na nią praktycznie wszystko dobre, co możemy zdziałać: zadowolenie zwierzaków, ilość gatunków, ilość okazów, zadowolenie gości, wartości edukacyjne itp. itd. Większość naszych działań skupia się na tym, by podwyższyć sławę o kolejne gwiazdki. Dzięki temu, uzyskamy dostęp do większej ilości atrakcji dla gości i zwierząt (schronienia, zabawki), a także będziemy mieli szerszy wybór gatunków okazów do pokazania w naszym dorobku. Innymi słowy, sława jest podstawą i fundamentem, musimy pracować na jej zwiększenie i zawsze patrzeć, który z jej czynników składowych wstrzymuje nasz dalszy awans. Na niej nasze koło się zamyka. |
Twoje zoo musi być pouczające i rozrywkowe, by zadowolić szerokie grono klientów. Z punktu widzenia popularności istotne jest, by odwiedzający mogli znaleźć się jak najbliżej Twoich okazów. Buduj więc czasem ścieżki wchodzące niejako "do środka" wybiegów, otoczone ogrodzeniem oczywiście. Przewodnicy także nie pozostają gościom obojętni, nie żałuj pieniędzy na ich wynajmowanie. Co się zaś tyczy "rozrywkowości" okazów, główną determinantą jest zachowanie zwierząt. Niektóre gatunki (np. szympansy) są z założenia bardziej atrakcyjne pod tym względem, jednak wyposażenie wybiegu w odpowiednie dodatkowe atrakcje (zabawki etc.) może podnieść wartość okazów z tego punktu widzenia.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

