Underrail: Dodatkowe umiejętności (cechy)

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Dodatkowe umiejętności (cechy)

Dodatkowe umiejętności to nic innego, jak dodatkowe cechy, które mogą jeszcze bardziej wyspecjalizować Twojego bohatera. Dzięki dodatkowym cechom możesz uzyskać wzmocnienia do umiejętności, którymi już dysponujesz, dzięki czemu Twoja postać może np. w znacznie bardziej skuteczny sposób wpływać na myśli innych lub lepiej wcielić się w rolę złodziejaszka. Na starcie otrzymujesz możliwość wyboru 2 dodatkowych cech, a później z każdym kolejnym poziomem będzie przybywać dodatkowa jedna cecha do rozdysponowania. Umiejętności tych jest cała masa, a ilość ich kombinacji wzrasta wraz z każdym zdobytym poziomem doświadczenia. Dzięki takiemu zabiegowi masz możliwość stworzenia unikalnego zestawienia, które w pełni odzwierciedli charakter Twojego bohatera.

Cechy dostępne od samego początku

Expertise

Wszystkie trafienia nie krytyczne zadane przez Twojego bohatera zadają dodatkowe obrażenia zależne od poziomu postaci.

Nimble

Redukuje karę za noszenie pancerza o 15%, a dodatkowo zwiększa szansę na unik i uchylenie się przed pociskami o 15%, gdy Twoja postać nie posiada żadnej kary za noszenie pancerza.

Ninja Looter

Redukuje czas potrzebny na zakończenie akcji kradzieży kieszonkowej o 50%. Dodatkowo, zmniejsza szansę wykrycie kradzieży kieszonkowej, gdy Twoja postać przebywa pod osłoną cieni.

Opportunist

Zwiększa obrażenia o 25% na celach znajdujących się pod efektem ogłuszenia, unieruchomienia bądź ubezwałsnowolnienia, a także obrażenia na spowolnionych celach o 15% przy używaniu broni, gołych pięści lub sztyletów do miotania.

Pack Rathound

Zwiększa udźwig Twojej postaci o 50.

Paranoia

Wykrywanie zwiększone o 20%, a także zmniejsza szansę na otrzymanie ciosu krytycznego o 3%. Co więcej, Twoje ataki bronią, jak i gołymi pięściami zadają zwiększone obrażenia o 30% przeciwnikom przebywającym pod osłoną cienia.

Quick Pockets

Zyskujesz dodatkowy slot na pasku użyteczności, a dodatkowo zmniejsza AP wymagane w trakcie walki do zmiany uzbrojenia.

Recklessness

Zwiększa szansę na zadanie krytycznego ciosu o 7% przy używaniu każdego rodzaju broni, ale za to zwiększa szansę na otrzymanie ciosu krytycznego o 3%.

Snooping

Zwiększa szansę na znalezienie ukrytych przejść, skrzynek itd.

Cechy dostępne od poziomu 1

Aimed Shot

Możesz wykonać przymierzony atak na cel z jakiejkolwiek broni dalekiego zasięgu i mieć gwarancję, że przy trafieniu zadasz cios krytyczny. Uwaga! Nie znaczy to, że za każdym razem trafisz w cel, ponieważ trafisz krytycznie jedynie przy celnym strzale, a jeśli spudłujesz to zmarnujesz umiejętność.

Wymagania:

  1. Guns albo Crossbows 10
  2. Perception 6

Armor Sloping

Redukuje karę za noszenie pancerza zrobionego z metalowych płyt o 35%, jeśli zbroja została wykonana w trybie rzemiosła.

Wymagania:

  1. Intelligence 6
  2. Mechanics 15

Burglar

Redukuje czas potrzebny na złamanie zamków mechanicznych lub elektronicznych o 75%.

Wymagania:

  1. Dexterity 7
  2. Lockpicking albo Hacking 15

Clothier

Jakość tkanin wykonanych w trybie rzemiosła jest zwiększona o 20%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Tailoring 15

Conditioning

Redukuje wszystkie odniesione obrażenia mechaniczne, od zimna lub gorąca o 10% plus 1% za każdy rozdany punkt w statystykę Constitution (Żywotność), ale powyżej 5 punktów.

Wymagania:

  1. Constitution 5

Doctor

Za pomocą bandaży możesz teraz leczyć każde rany. Dodatkowo, zyskujesz o 25% więcej leczenia ze wszystkich dostępnych źródeł.

Wymagania:

  1. Biology 15

Fast Metabolism

Leczenie zwiększone o 25%, a dodatkowo wzmocnienia PSI odnawiają 25 punktów mocy PSI ekstra.

Wymagania:

  1. Constitution 6

Gun Nut

Zwiększa górną granicę obrażeń wszystkich wykonanych przez Ciebie broni palnych.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Mechanics 15

Gunslinger

Wszystkie akcje wykonane przy pomocy broni w trakcie walki kosztują o 2 punkty AP mniej.

Wymagania:

  1. Dexterity 7
  2. Guns 15

Heavy Punch

Twoja postać może wykonać atak gołą pięścią lub bronią naręczną, który zada 180% obrażeń przy trafieniu, ale za to kosztuje o 200% AP więcej.

Wymagania:

  1. Strength 5
  2. Melee 15

Hit and Run

Za każdym razem, gdy zabijesz przeciwnika przy pomocy jakiejś broni, Twoje punkty ruchu zostają zresetowane do 25 MP, jeśli akurat znajdowały się poniżej tej liczby.

Wymagania:

  1. Agility 7

Juggernaut

Maksymalna wartość punktów życia zostaje zwiększona o 25%, jeśli kara za noszenie pancerza wynosi ponad 50%.

Wymagania:

  1. Constitution 7
  2. Strength 7

Marksman

Redukuje dodatkowe AP, które są wymagane przy strzelaniu wyspecjalizowanymi bełtami.

Wymagania:

  1. Dexterity 5
  2. Crossbows 15

Power Management

Wszystkie stworzone przez Twoją postać urządzenia elektroniczne mają większą wydajność elektroniczną o 35%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Electronics 15

Skinner

Jakość wyrobów skórzanych wykonanych w trybie rzemiosła jest zwiększona o 20%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Tailoring 15

Sprint

Możesz aktywować tę umiejętność, aby zyskać dodatkowych 30 punktów ruchu na 2 tury. Umiejętności tej nie można używać w trakcie ukrywania się w cieniu.

Wymagania:

  1. Agility 6

Stoicism

Otrzymujesz o 1% zmniejszone obrażenia za każde brakujące 4% zdrowia.

Wymagania:

  1. Constitution 7
  2. Will 7

Suppressive Fire

Przeciwnicy, którzy zostali ostrzelani przez Twojego bohatera mają o 10% zmniejszoną szansę na trafienie z dystansu, AP zredukowane o 5 i MP zredukowane o 10 na jedną turę.

Wymagania:

  1. Guns 10
  2. Perception 6

Sure Step

Twoja postać może bezpiecznie poruszać się po kolczatkach i kałużach kwasu.

Wymagania:

  1. Agility 5

Survival Instincs

Zwiększa szansę na trafienie krytczyne przy pomocy broni, ataków pięścią lub mocą PSI o 30%, gdy Twoja postać posiada mniej niż 30% zdrowia.

Wymagania:

  1. Constitution 9

Thick Skull

Kiedy Twoja postać otrzyma atak ogłuszający, zamiast tego otrzyma efekt oszołomienia dzięki czemu wciąż będzie mogła wykonać jakąś akcję.

Wymagania:

  1. Constitution 10

Cechy dostępne od poziomu 2

Corporeal Projection

Wszystkie obrażenia kinetyczne są zwiększone o 5% za każdy punkt rozdany w statystykę siły, ale powyżej 5 punktu.

Wymagania:

  1. Strength 6
  2. Umiejętność PSI: Telekinetic Punch albo Force Emission

Disassemble

Pozwala rozebrać na części przedmioty, które są oznaczone jako "Dissemble-able".

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Electronics albo Mechanics 20

Interloper

Zmniejsza karę szybkości ruchu za poruszanie się w cieniu do 30%, a dodatkowo umożliwa odzyskanie do 15 MP w trakcie walki przy użyciu tej umiejętności.

Wymagania:

  1. Agility 7
  2. Stealth 20

Psychosis

Zwiększa szanse na trafienie krytyczny wszystkich umiejętności PSI, ale również zwiększa koszt wszystkich umiejętności o 20%.

Wymagania:

  1. Cecha: Psi Empathy
  2. Ogranicza cechę: Tranquility

Pummel

Twoja postać może wyprowadzić atak młotem, który wprawdzie zada 50% obrażeń, ale za to wytrąci z równowagi trafione cele na dwie tury przez co nie będą w stanie unikać Twoich ataków (zarówno wręcz, jak i z dystansu).

Wymagania:

  1. Melee 20

Tranquility

Zmniejsza koszt wszystkich umiejętności PSI o 5 AP, gdy Twoja postać ma pełny pasek zdrowia.

Wymagania:

  1. Cecha: Psi Empathy
  2. Ogranicza cechę: Psychosis

Yell

Twoja postać może wyprowadzić głośny atak dźwiękowy, który sprawi, że przeciwnicy objęci jego działaniem będą mieli zredukowane statystyki ofensywne o 35% wartości Twoich punktów zastraszania.

Wymagania:

  1. Intimidation 20

Cechy dostępne od poziomu 3

Cerebral Trauma

Zwiększa bazowe obrażenia umiejętności Neural Overload o 20%. Dodatkowo, za każdym razem gdy ta umiejętność trafi w przeciwnika, zmniejsza jego rezerwę mocy PSI o 10% maksymalnej wartości.

Wymagania:

  1. Thought Control 25
  2. Umiejętność PSI: Neural Overload

Dirty Kick

Twoja postać może wyprowadzić kopnięcie, które zada ogarniczone obrażenia, ale ogłuszy trafione żywe cele (nie działa np. na roboty) na 1 turę. Jeśli przeciwnik jest człowiekiem i przedstawicielem męskiej płci, zostaje ogłuszony na 2 tury (możliwe, że chodzi o kopnięcie poniżej pasa).

Wymagania:

  1. Melee 25

Force User

Obrażenia umiejętności Telekinetic Punch są zwiększone o 100%, a Twoje pole siłowe trwa o 2 tury dłużej.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Underrail

18 grudnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2016-01-07
15:31

rademenes.jr Legionista

kiedy mniej wiecej bedzie ukonczony poradnik bo ze słaba znajomoscia angieskiego trochę ciezko ,a moze przynajmniej dacie przetłumaczone zadania ?

Komentarz: rademenes.jr
2016-01-14
11:51

Nurta Junior

STR 3 (dosyć mały udźwig, jedyna wada, ujdzie, bo kasy wszędzie dużo)
DEX 10++++ (Dużo Action Point przy SMG, najwazniejszy skill)
AGI 8 (Pare dobrych perków)
CON 3 (Potem wchodzą tarcze więc luz, Mało HP, więc trzeba ostrożnie się poruszać, ale bez przesady)
PER 10 (celowanie, wykrywanie)
WIL 3 (Umiejetnosci PSI, lepiej postrzelać najpierw)
INT 3 (Pare mało ważnych skill checków, Crafting - raczej nudne, kasy multum, broń do kupienia w sklepie, choć trochę słabsza żeby nie było zbyt OP)

Skills:
Najpierw pompowanie max
guns, dodge, evasion, stealth, hacking, locking, traps, potem dochodzi throwing do 30, żeby zdobyć perk grenadier, a reszta wg uznania.

Feats:
Expertise
Nimble (0 zbroi cały czas, dużo uników)
potem
Sprint (dobre do ucieczek)
(Hit and Run)

kluczowe:
QUICK TINKERING
GRENADIER
SPEC OPS
COMMANDO

dobre opcje:
interloper
escape artist
uncanny dodge
+: sejsmita

link


sejsmita 1 dzień 11 godz. temu

+1

@RocMarciano: Mam podobną postać, z tydzień podchodów zajęło, zaczynanie od nowa (poznanie gry) i opracowanie pomysłu. Generalnie starałem się tak trafić, żeby poznać jak najwięcej gry i generalnie się udało.

s3 d10 a6 c3 p8 w3 i7 - wszystko w dex, ale pewnie podbiję agility dla interloper, albo i nie :)
guns, throw, stealth, hack, lock, traps, mech, electr, chemi, biology, tailor, persua - jedyne co maksuje to guns. skille oparte na dex mają tak kosmiczny bonus, że throw i lockpick i traps mogę całkowicie odpuścić. resztę chce doprowadzić do max 100, tylko electronics na więcej, żeby robić zajebiste shieldy.
W sumie biology niepotrzebnie rozwijałem do 50, bo 30 jest potrzebne dla regen vest, a gas grenades są strasznie słabe. Chociaż czaję się na quick tinkering, bo wygląda solidnie i wtedy mógłbym robić prawdziwe pola śmierci - napalm, gaz, pułapki i chodźcie do mnie. :)
Trochę żałuję, że wziąłem feat zwiększający percepcję na potrzeby sekretów - może 3 znalazłem. Myślałem, że będzie więcej.

Crafting - raczej nudne

Zaaajebiste. Są rzeczy, których nie kupisz, np.: impala smg, albo pancerze czy pola ochronne. Mam jakoś 90 elektroniki i robię dużo lepsze sprzęty niż mogę kupić. Poza tym wybór w sklepach jest losowy i naprawdę rzadko kupuję coś innego niż komponenty.
+: RocMarciano

link


RocMarciano 1 dzień 11 godz. temu

+1

@sejsmita: Haha, dobrze się zgraliśmy, bo mój pierwszy build miał DOKŁADNIE Twoje staty :) bez intrlopa najpierw miałem, ale dawałem radę, trochę ułatwia rozgrywkę, ale nie jest niezbędny. Quick tinkering to mistrzostwo, praktycznie darmowy bear trap rzucasz w trakcie walki przed siebie, 0 AP, cooldown 2 tury, melee przeciwnicy bez szans. Masz jakies ulubione inne featy z tych mniej oczywistych?
Z craftem masz dużo racji, w pierwszym buildzie się trochę bawiłem, ale do 14lvlu nie zauważyłem jakby mi był potrzebny - fakt impala z 2 darmowymi burstami to rozpierdol, chociaż zawsze mialem dylemat czy nie brac steel cata 8mm, przez wiekszy max dmg, patrz armor, chociaz caly czas zbieralem zielone bulety u kazdego npc, wiec jak przychodzil hardkor to nie bylo problemow. Zastanawialem sie wlasnie jakie sa sensowne górne granice kazdego skilla. Guns to wiadomo unlimited, ale np lockpick hack wiecej jak 90 jest sens? a wlasnie, craftingowe skille podobnie? I czy jak mam poczatkowe 3 int zamiast 7 to nie nadrobie pozniej sobie tych craftowych skilli (14lvl->18lvl, 160skill point bym mogl dac juz tylko na craft, bo z reszta bylbym ustawiony). Sekrety dokladnie, LIPA, podobna ilosc u mnie, a loot totalnie slaby.
+: sejsmita

link


sejsmita 1 dzień 2 godz. temu

+1

Masz jakies ulubione inne featy z tych mniej oczywistych?

@RocMarciano: Pack Rathound - nie dałbym rady bez niego XD. Kneecap Shot jest bdb i w przypadku majsterkowicza Power Management jest super. Chociaż trochę się boję, co będzie jak trafię na kogoś rzucającego granaty EMP, bo mam kilka rzeczy na baterie: pole, okulary, kamizelka - to może boleć.
Craft jest o tyle fajny, że masz dostęp do wielu rzeczy szybciej (jeśli w ogóle) niż się pojawią w sklepach. Obecnie mam granaty HE i FRAG mk4 i zapalające mk2. No i flashbangi, które robią grę, a jak miałbym je kupować to szybko bym ich nie miał.
Póki co mam dwie impale, ale jak tylko znajdę schematy na specjalne naboje to jedną wyrzucę. Docelowo chcę mieć 5mm albo 7.62 (contaminated rounds to masakra) i coś ogromnego kalibru - rozwalić coś tanią serią i przełączyć na darmową serię z jakiejś armaty :)

Zastanawialem sie wlasnie jakie sa sensowne górne granice kazdego skilla.

w Core City widziałem zamki 120, ale na bank nie będę miał tyle - można podnieść dexa jedzeniem +1, i może jeszcze jeszcze jakimiś prochami albo zbrojami, i wytrychami mk3 Z craftingiem jest różnie. O ile chemia, biologia wymaga tyle ile jest na schemacie, to pozostałe mają jeszcze wymóg jakości, która wpływa na poziom trudności. Ciężko powiedzieć, ale na forum były informacje, że najlepsze shieldy ok 120 elektroniki. No zobaczymy.
Jak masz 3 inteligencji to bym z craftingiem nie przesadzał. Jedna umiejetnoć główna, może druga pomocnicza. Na pewno tyle, żeby móc robić specjalną amunicję (obowiązkowa rzecz). I na pewno mechanika żeby móc robić własne SMG - jest część, która dodaje 2 kule do serii. I jeszcze części zwiększające celność i obrażenia z serii. Moc.
Swoją droga, tak mnie naszło, że może zrobię nową wersję postaci z siłą 6-7 żeby wziąć feat +2 kule do serii, z craftingiem strzelałbym 9 kulami w serii - rzeź absolutna.
Też mam pomysł na Yell i Intimidate, ale to by trzeba rozwijać Dodge i Evasion - wygląda na ciekawe zastępstwo dla pól ochronnych.
+: RocMarciano

link


RocMarciano 1 dzień 1 godz. temu

0

@sejsmita: No przyznam, że STR 3 to jest katorga dla takich zbieraczy jak - jak mniemam - my cebulaki. O Kneecapa uzupełnie builda na pewno. Tego EMP to niech się wrogowie boją, z wysoką inicjatywą zwykle zaczynamy turę, dobra selekcja przeciwnika i po kłoocie. Flashbang po Spec Opsie to jest faktycznie kosmos, 1 tura cooldown :) Troche smieszne, bo do tej pory nie obczailem ze mozna uzywac dwoch broni, nawet nie wiem jaka jest tego mechanika ale sobie dzisiaj sprawdze. 5mm moze byc troche zamalo na damage treshold przeciwnika, nawet przy wielu burstach. Troche mnie podkusiles ta elektronika i wysokimi shieldami, ale z drugiej strony nie czujesz sie wtedy az nazbyt OP? Ja lubie czasami paść i odpalić save :D Tej specjalnej amunicji to jeszcze nie odkryłem (max to był ten 14lv i railway crossing z facelessami, przyznam ze wtedy mi sie zaczela juz troche nudzic gierka i zaczalem od nowa, nie miales tak?). Jakbys wzial sile 6 to bys mogl tez sie pobawic z AR i snipami, wiadomo ze bez perkow to nie to samo, ale ile wiecej zabawy by bylo z roznymi GUNami. Ja dodge i evasion caly czas rozwijam max, tak jak guny. Na poczatku to bylo zbawienne, jeszcze w polaczeniu z nimble, moze polowe razy obrywałem jedynie, a potem przy lepszych przeciwnikach to juz nie ma takiego znaczenia, wiekszosc razy jest HIT, podobno jest jakis HARD CAP dla tych dwoch skilli w kalkulacjach w walce i ci lepsi przeciwnicy go omijają. Probowales THROWING KNIVES? Tez pare dobrych featów jest, ciekawy dodatek. PS. do Earthquake'a latałem bez żadnej zbroi/shielda, (0proc armor penalty zeby zachowac bonusy z NIMBLE +15/+15 dodge/evasion) tylko samo HP i health HYPO. Dawalo rade. Kocham trapy i minowanie na stealht. Po Earthquake dokupilem SHIELD i wg mnie bylem juz OP.

link


sejsmita 1 dzień temu

+1

@RocMarciano:
> No przyznam, że STR 3 to jest katorga
Dokładnie, mam tego w plecaku jak nasrane: pułapki, granaty, amunicja i masa części. Na całe szczęście elektronika waży tyle, co nic. ale i tak wracam do miasta godzine

Troche smieszne, bo do tej pory nie obczailem ze mozna uzywac dwoch broni, nawet nie wiem jaka jest tego mechanika ale sobie dzisiaj sprawdze

Po jednej w każdej ręce i przełączasz. :D Nie chodzi mi o użycie dwóch broni na raz. Zabić tanią serią małego kalibru i dostajesz darmową serię z Commando, przełączasz na SMG dużego kalibru, którego seria jest droższa w koszcie punktów akcji. Tylko o to mi chodzi.

z drugiej strony nie czujesz sie wtedy az nazbyt OP?

Jak jeden snajper beztwarzowców przeszedł przez moje osłony i jeszcze mnie zabił, to średnio na jeża się czuję OP xD Poza tym osłony to nie jest tak, że zakładasz i masz spokój. Jest 5 kategorii zadawania obrażeń w zależności od prędkości uderzenia: very low, low, medium, high i very high - nie zrobisz dobrej osłony na wszystkie typy.

Tej specjalnej amunicji to jeszcze nie odkryłem

W tej grze znalazłem tylko schematy na shock bullets 5mm. Z braku laku może być. Ale w poprzedniej znalazłem podpalającą, kwasową i skażoną (contaminated) i ta ostatnia to prawie "ręka Boga" [link] zobacz co to robi, przy czym efekt jest dla każdej kuli. Miód XD

Na poczatku to bylo zbawienne, jeszcze w polaczeniu z nimble, moze polowe razy obrywałem jedynie, a potem przy lepszych przeciwnikach to juz nie ma takiego znaczenia, wiekszosc razy jest HIT, podobno jest jakis HARD CAP dla tych dwoch skilli w kalkulacjach w walce i ci lepsi przeciwnicy go omijają.

To może zerknij na ten feat Yell + umiejętność Intimidate - obniża przeciwnikom całą ofensywe
Probowales THROWING KNIVES?

Nie, nie ma miejsca w utility slots. Poza tym to wymaga nowej postaci, w cholerę featów jest pod noże. Swoją drogą, wiesz może co otwiera ostatni utility slot? 2 są na start, 2 z pasa, 1 z feata, ale skąd ostatni?
Earthquake to jakiś motyw fabularny? Jestem w Core City, 17 lvl ale głównie szwędam się po jaskiniach i fabularnie dopiero będę kradł osłony z magazynu protektoratu.

Swoją drogą, to OP jest takie trochę lewe. Typowa Szklana Armata. Np.: na Arenie totalnie dominowałem, Carnifexa zdjąłem w dwie tury, ale jak mnie dopadnie ktoś z młotem, nożem, pięściami (przechodzą przez osłony) to jest game over.
+: RocMarciano

link


RocMarciano 1 dzień temu

0

Odnośnie do tej serii z COMMANDO i drugiego SMG w ręku - dobre! Do tej pory na to nie wpadłem, dzięki! Skoro jeszcze czasem padasz to faktycznie nie takie OP - o tej odporności SHIELDa w zależności od prędkości pocisku nie wiedziałem, trochę przynoobiłem i patrzyłem tylko na shield capacity i wartość tej największej liczby poniżej x) Teraz już wszystko jasne o co chodzi z tym IMPACT SPEED przy każdej broni x) Sprawdziłem te contaminated ammo i faktycznie brzmi ultra-mocno. Wg mnie, te Micro-Shrapnel też są całkiem mocne.
Yell wydaje się spoko, ale wtedy musiałbym pakować w kolejnego skilla, a zamiast tego już chyba lepszy efekt byłby z inwestycji w nowy Craft. W tym momencie muszę szczerze przyznać, że Twoja wiedza o UR jest znacznie większa od mojej i chyba nic nowego Ci nie powiem (Max 14lvl, Railway Crossing, pierwsze Facelessy), i jedyne extra sloty miałem z bear trapping belt. Earthquake był wtedy kiedy Facelassy zrobiły inwazje. Zajebista gra. Ale ponowie pytanie - nie miales tak, ze zaczela sie nudzic w pewnym momencie? :D

link


RocMarciano 23 godz. temu

0

@sejsmita: W sumie nieważne czy się zaczęła nudzić czy nie, dla mnie to najlepsza gierka w jaką grałem od Fallout New Vegas, w nic się tak ostatnio nie wkręciłem. Tak bardzo przypomina pierwsze Fallouty i wg mnie nawiązuje bardzo równą walkę.

link


sejsmita 22 godz. temu

0

@RocMarciano: Wydaje mi się, że Yell jest zajebisty dla Melee-PSI. Przejrzałem poradniki na steam i YT od nerd commando (buildy są koślawym angielskim, ale widać koleś ma spore pojęcie [link] ) i są tam naprawdę ciekawe pomysły. Może trochę za bardzo power-gaming jak na mój gust, ale można się tym podeprzeć podczas tworzenia postaci.

nie miales tak, ze zaczela sie nudzic w pewnym momencie?

Nie nudzi, ale momentami mam trochę dość. Lubię zwiedzać i łazić po świecie, ale bez mapy średnio mi się to widzi. Też fakt, że mało mogę zmieścić w plecak trochę deprymuje, jak człapię żółwim tempem. Dlatego myślę o trochę innej postaci, ale nie bardzo je co zmniejszyć - może agility i percepcja. Ale sprint jest super fajny, chociaż można go zastąpić stymulantami.
Co do wiedzy, to tylko URwiki. Mnóstwa rzeczy nie kumałem i poczytałem, bo np.: pierwsze osłony jakie zrobiłem były 2xhigh impact i się dziwiłem dlaczego crawler mnie zmiótł 3 strzałami XD.
Generalnie najchętniej zrobiłbym full-combat i olał majsterkowanie i gadanie, ale ta gra jest zajebista, że aż żal zostawiać tyle opcji. Mogłoby być więcej punktów na poziom. :)

w nic się tak ostatnio nie wkręciłem

Pełna zgoda. Ostatnie co mnie tak pochłonęło to banner saga, ale to zupełnie inny świat.
EDIT: nie da się zmiejszyć agility poniżej 6, bo tyle wymaga spec ops. kurde...

link


RocMarciano 19 godz. temu

0

@sejsmita: Ja zawsze w RPGach miałem awersje do magów/psioników, może dlatego, że upajam się barbarzyńskim wyłomem w creeperach od 1410 :) Nerd Commando ma łeb na bani, widać że zęby zjadł na UR, w końcu w Easy Access to już parę lat było rozwijane. Pewnie słyszałeś o tym tipsie, jak jesteś u kupca i nie może wszystkiego od Ciebie przyjąć, to zrzucaj to na podłogę koło niego, najwyżej następnym razem mu sprzedasz i nie trzeba się z tym wozić wszędzie. To samo jak sprzedajesz w SGS i chcesz za zielone sprzedawać a nie charony, to zrzucasz charony na ziemie na czas transakcji :p Może jakbyś na starcie zdjął 1 z Dexa (potem i tak wszystko tam pakujesz) i 2 z INTa (przy 5 też jako tako ten crafting wyjdzie co? Najwyżej z 1 sie dołoży przy n4 lvl up), to wrzutka tego w STR i mozna sie w AR i Snipe'y bawić. Sprawdze Bannera :P
PS. Pierwszego builda grałem na "demie" wersja 1.0.0.0, dopiero jak na gogu kupiłem update'owany to obczaiłem, że naprawili te zmuły przy przejściach pomiędzy z mapami (potrafiło mi 20 sekund zajmować)

link


RocMarciano 19 godz. temu

0

@sejsmita: PS. wspominałeś o swojej pasji dla shieldów - ataki melee przez nie przechodzą jak wiadomo, ale na to jest dobra recepta. Ten skill Uncanny Dodge w sumie jest zajbisty (niestety 8 agility). Przy dodge na poziomie 80 (efektywnie ok. 90), aktywujesz ten skill w walce i następne 5 kolejnych ataków melee po prostu Ciebie nie trafia, cooldown 5 tur. Zastanawiałem się w pierwszym buildzie czy nie dodać sobie +1 Agi żeby to mieć, ale nie wiedziałęm czy w dalszych fazach gry będzie dużo koksów z atakami melee, czy większośc dystansowa.

link


sejsmita 18 godz. temu

0

@RocMarciano:

Nie tyle mam na myśli czystego maga, co hybrydy. Zawsze lubiłem multiklasowców, dają najwięcej możliwości do zabawy. Tak jak ten SMG-komando-traper-grenadier - odpowiedź ma na wszystko, tylko odpowiadać w dialogach nie potrafi. :D

Chociaż ten psi-melee + ewentualnie granaty miałby milion opcji na wyłączenie przeciwników. 2 psi ogłuszenia, flashbangi i 2-3 podpalenia = fear. Crowd control master hehe

Co do postaci, to z obniżeniem inteligencji pomysł jest całkiem słuszny. Tylko żal mi Power Management, ale z drugiej strony jak będę co poziom maksował elektronikę, to szybciej dorwę pojemniejsze rdzenie (power core) Wiem, że nie potrzebuję tyle ładować w umiejętności oparte na dexie, biologia też wystarczy 20-30, także coś wymyślę. :)

Faktycznie Uncanny Dodge jest ekstra, ale wymogi są kosmiczne, jak na tę postać.

Inna sprawa, że zastanawiam się nad wersją Assault Rifle z opcją na sniper rifle. Piękne jest ile opcji oferuje ta gra.

link


sejsmita 18 godz. temu

0

@RocMarciano: jakby Cię interesowało, to właśnie znalazłem character planner. Przydatna rzecz:
[link]

link


RocMarciano 30 min. temu

0

@sejsmita: Multiklasy zawsze były dla łebskich kolesiów, do których się nie zaliczałem ( ?° ?? ?°)
Brute force ftw haha

30% roznicy w shieldach to jest spora różnica przy większych liczbach, może zaboleć, ale z drugiej strony będzie większy morderca, a w piosenkach śpiewali, że najlepszą obroną jest atak.
Sniper Rifle z featem Snipe, podobno w Deep Caverns robi dzień, ze względu na crit-resistant critters.

Dzięki za ten symulator, znowu stracę godzinę na zabawie cyferkami :)

PS. Dzisiaj obczaiłem, że możesz wyeksportować swoją postać, potem zacząć od nowa NEW GAME np w ustawieniach trudności HARD i zaimportować swoją postać, którą możesz grać ponownie (zachowuje swoj level wszelkie featy, skille, PRZEDMIOTY itp)

Komentarz: Nurta
2016-01-14
13:08

Ragn'or Senator

Ragn'or

Moja postać- level 25 (max)

STR 7 (8)
DEX 6
AGI 7
CON 6
PER 10
WILL 3
INT 7

Guns 135 (150)
Throwing 60 (47)
Crossbows 0
Melee 70 (66)

Dodge 15 (14)
Evasion 10

Stealth 135 (214)
Hacking 105 (135)- nie spotkałem się z zamkami powyżej 130
Lockpicking 105 (133)- nie spotkałem się z zamkami powyżej 130
Pickpocketing 0
Traps 45 (69)

Mechanics 70 (87)
Electronics 80 (100)
Chemistry 75 (101)
Biology 70 (98)
Tailoring 60 (75)

Thought Control 0
Psychokinesis 0
Metathermics 0

Persuasion 15 (13)
Intimidation 30 (27)
Mercantile 0 (3)

Feats:
Aimed Shot, Doctor, Hit and Run, Hunter, Pack Rathound, Snooping, Sprint, Kneecap Shot (nie potrzebne imo przy tym buildzie, wyszło w "praniu"), Point Shot, Snipe, Ambush, Full-Auto, Papid Fire, Concentrated Fire, Commando.

Następna moja postać to będzie na pewno psionik, obecność wszczepów i różnorodność mocy daje tej postaci moce niemal boskie.

Komentarz: Ragn'or
2016-03-05
10:22

Macko1981 Chorąży

poprawka nie z kazdym kolejnym poziomem otrzymujemy punkt cechy jak 1,2,3,4(ja to tak rozumiem) ale z kazdym parzystym poziomem dostajemy dodatkowy punkt jak 2,4,6,8,10

Komentarz: Macko1981
2017-11-21
11:20

erjot111 Junior

nie ma możliwości pobrania poradnika...

Komentarz: erjot111

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl