Turok: Arsenał
Aktualizacja:
Turok może dźwigać tylko cztery bronie na raz - przy czym dwa miejsca zarezerwowane są dla noża i łuku - więc w praktyce liczba ta maleje do dwóch. W każdej chwili rzucić może granatem - nie licząc sytuacji, kiedy dzierży w rękach dwie bronie. Interfejs gry nie informuje o ilości pocisków w magazynku - nie licząc kilku rodzajów broni - wobec czego musisz liczyć wystrzeloną amunicję i obserwować sygnały, jakie daje broń. Nie ma nic gorszego, niż stanąć naprzeciw wroga z pustym magazynkiem.
ORO P23 KNIFE

Nóż pozwala Turokowi nie tylko zabijać jednym, sprawnym cięciem, ale też poruszać się szybciej i ciszej. By efektownie zabić wroga - należy cierpliwe odczekać, aż na ekranie pojawi się ikona ataku. W przeciwnym razie Turok wykona nietrafione pchnięcie, po którym dosyć długo nie będzie mógł wykonać żadnego ataku.
Podstawowy atak: Natychmiastowe zabicie przeciwnika (na ekranie musi pojawić się ikona).
Dodatkowa funkcja: Cięcie poziome.
ORO C9 PERFORATOR BOW

Jedna z najbardziej uniwersalnych broni. Pozwala zabijać cicho i na różne dystanse. Im dłużej przytrzymany zostanie klawisz ataku - odpowiadający za naciągnięcie cięciwy - tym będzie on mocniejszy. Zaopatrzyć można go w dwa rodzaje strzał - zwykłe i wybuchowe.
Podstawowy atak: Naciągnięcie cięciwy i strzał.
Dodatkowa funkcja: Zmiana rodzaju strzał.
ORO HDG 9mm HANDGUN

Klasyczny pistolet - dobry na krótkie i średnie dystanse. Celny i dosyć mocny. Może być dzierżony w jednej ręce.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Seria (trzy pociski).
ORO FP9 SMG

Kolejna broń, której nie może zabraknąć w strzelance - karabin maszynowy. Można zamontować na nim tłumik o raz może być dzierżony w jednej ręce.
Podstawowy atak: Ogień ciągły.
Dodatkowa funkcja: Założenie/zdjęcie tłumika.
ORO ENFORCER SHOTGUN

Typowa strzelba - krótki dystans, szerokie pole rażenia, relatywnie duża siła. Można z jej pomocą wystrzeliwać race sygnałowe - znakomicie nadają się do odwracania uwagi dinozaurów. Trafienie taką w przeciwnika sprawi, że ten zacznie się palić i tarzać po ziemi. Może być dzierżona w jednej ręce.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie racy sygnałowej.
ORO L66 PULSE RIFLE

Przeciwpancerny, szybkostrzelny, futurystyczny karabin strzelający pociskami ze zubożonego uranu. Celna i precyzyjna broń - posiada jednak skłonność do przegrzewania się. Posiada też wyrzutnię granatów energetycznych - nie robią dużej krzywdy przeciwnikom, ale wywołują potężną, powalającą na ziemię, eksplozję. Znakomicie nadaje się do wywalania wrogów zza zasłony.
Podstawowy atak: Ogień ciągły.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie granatu energetycznego.
TRIGLAV 92 STALKER SNIPER RIFLE

Broń snajperska. Powolna i diabli zabójcza. Pozwala na dziesięciokrotne ..
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Zmiana stopnia zbliżenia.
ORO WARHORSE CHAINGUN

Esencja szybkostrzelności - chaingun wypluwa z siebie olbrzymie ilości pocisków. Musi się jednak rozkręcić przed rozpoczęciem serii, na szczęście da się zrobić to ręcznie. Można też postawić go na ziemi w charakterze wieżyczki - doskonale sprawdza się w momentach, kiedy chcemy zabezpieczyć jakieś miejsce przed wrogiem.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Ustawienie broni na ziemi w charakterze wieżyczki.
ORO RED FIST RPG

Wyrzutnia rakiet. Pociski można naprowadzić na cel po uprzednim jego namierzeniu - to należy uczynić uruchamiając służący do tego ekran i wskazując przez parę sekund przeciwnika.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Wysunięcie/schowanie ekranu namierzającego.
ESUS HELLFIRE FLAMETHROWER

Miotacz ognia - wypluwa z siebie zabójczy strumień płomieni. Drugi tryb ataku pozwala na wystrzelenie granatu zapalającego. Dobry na krótkie dystanse.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Granat zapalający.
STICKYGUN

Jedna z najlepszych broni w grze - miota niezwykle skutecznymi minami, pozwalając na przygotowanie diabli niebezpiecznych zasadzek. Do dyspozycji gracza oddano miny zbliżeniowe oraz takie, które detonuje gracz. Może być dzierżona w jednej ręce.
Podstawowy atak: Wystrzelenie miny, ponowne wciśnięcie - jej detonacja.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie miny zbliżeniowej.
- Turok - poradnik do gry
- Turok: Poradnik do gry
- Turok: Arsenał
- Turok: Prologue
- Turok: The Lost Land
- Turok: The Bad Blood (cz.1)
- Turok: The Bad Blood (cz.2)
- Turok: The Bad Blood (cz.3)
- Turok: Death Valley (cz.1)
- Turok: Death Valley (cz.2)
- Turok: Reunions
- Turok: Ghost in the Shadow
- Turok: Mother Superior (cz.1)
- Turok: Mother Superior (cz.2)
- Turok: Killing Fields
- Turok: The Shortest Straw
- Turok: Down and Out
- Turok: Heroes End
- Turok: Salt in a Wound
- Turok: End oh the Road
- Turok: Into the Breach
- Turok: Eye for an Eye
- Turok: Osiągnięcia
- Turok: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wesolo22 Chorąży
Może to zabrzmi dziwnie, ale nie jestem w stanie zrobić zbliżenia w snajperce, z pozostałymi "gnatami" i ich drugim trybem strzelanie nie mam problemów. Może ktoś udzielić rady jak to zrobić, z góry dziękuję.
ookie Generał
wesolo22 spróbuj wcisnąć shift i trzymając go naciśnij prawy lub lewy przycisk myszki.
wesolo22 Chorąży
Jak trzymam shift+lpm nic się nie dzieje a powinno, natomiast jak dam shift+ppm rzucam granatem, to naprawdę denerwujące zwłaszcza, że gram dość dużo w fps i nigdy takich przygód nie miałem.
Heaton16 Pretorianin
Bardzo dobry poradnik i bardzo dobra gra :D Mi się tam bardzo podoba ta gra daje 8,5/10 :D:D
zanonimizowany560443 Centurion
Mi nie był potrzebny poradnik, przeszedłem Turoka w 3 dni bez rzadnych trudności
zanonimizowany560443 Centurion
Każdą gre jaką mam przeszedłem bez poradnika
qqqqqq Generał
No ja też przechodzę gry raczej bez poradników ale powiedzmy, że niektórzy to nie są wstanie...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
