The Sexy Brutale: Karty

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W różnych pomieszczeniach rezydencji która jest miejscem akcji The Sexy Brutale ukryto łącznie 52 karty. W poniższym rozdziale znajdziesz wskazówki, które pozwolą ci znaleźć wszystkie z nich. Rozdział zawiera spojlery.

Parter

Trefl

  1. As - pokój obok tego w którym siedzi Clay. Karta leży na kamerze. Wyłącz ją a spadnie na podłogę.
  2. Król - pokój ze statuą koło biblioteki. Porozmawiaj z duchem aż do wyczerpania linii dialogowych.
  3. Dama - skrzynia w sali w południowo-wschodnim rogu parteru
  4. Walet - po wyjściu na ogród na tarasie
  5. 10 - półka na książki koło zielonych drzwi z kłódką. Sala obok tej ze statuą i duchem.
  6. 9 - parter, mały pokój obok wejścia do rezydencji. Karta na podłodze.
  7. 8 - Karta na podłodze w pokoju na południe od tego w którym po raz pierwszy naprawiasz zegar.
  8. 6 - na dole komnaty w której musisz zrzucić fragment żyrandola i porozmawiać z duchem
  9. 5 - wąski korytarz za salą w której trwa "przedstawienie" Graysona i Redda
  10. 3 - na podłodze w korytarzu za drzwiami do których poznałeś kod.
  11. 2 - w kominku, w salce po lewo za korytarzem, od punktu startowego dla etapu Grayson i Redd

Kier

  1. Król - ozdobny słój na południe od pomieszczenia w którym znajdujemy zapalniczkę
  2. Dama - na ołtarzu na prawo od pomieszczenia z windą
  3. 8 - w ozdobnej urnie w pomieszczeniu na południe od pierwszego punktu startowego
  4. 3 - na podłodze w pokoju z którego podglądasz gdzie pracownik chowa ramię statuy
  5. 2 - na podłodze w sali w której Clay umiera. Możesz ją zabrać po jego śmierci.

Pik

  1. Walet - na podłodze w barze obok gramofonu.
  2. 10 - w kominku w wąskiej sali na południe od stanowiska monitoringu.
  3. 8 - półka na książki w pomieszczeniu na lewo od tego z windą
  4. 7 - pokój na północ od wejścia do kasyna. Karta na podłodze.
  5. 5 - na ołtarzu w wąskim korytarzu. Znajdziesz go korzystając z tajnego przejścia, które wskaże duch w komnacie z żyrandolem.
  6. 2 - w skrzyni otwieranej dzięki masce Graysona w tej samej sali w której duch mówi o sekretnym włączniku zasilania

Karo

  1. Walet - urna w sali z duchami do której wejdziesz dopiero jak poznasz hasło.
  2. 8 - na podłodze obok sali w której trzeba wyłączyć przełącznik podczas ratowania Graysona i Redda
  3. 6 - na podłodze w salce do której Aurum wchodzi na drinka
  4. 4 - na podłodze w głównej sali na północ od wejścia do rezydencji.

1 piętro

Karo

  1. 10 - na podłodze w pierwszej sali po wejściu po schodach
  2. 9 - w skrytce w której zamykamy pracownika żeby ratować Tequillę
  3. 5 - koło akwarium w pokoju z rybą którą napełniamy talizman
  4. 3 - na podłodze w sali na lewo od miejsca w którym znajdziesz 6 pik

Pik

  1. As - ozdobny dzban w pokoju na południe od garderoby Tequilli
  2. Król - w skrzyni w pokoju z drugą rybą
  3. Dama - na podłodze sali muzycznej bok tej w której gra płyta gramofonowa Tequilli
  4. 9 - w pokoju w którym znajdujesz klucz do zegara. Obok balkonu z którego musisz stracić żyrandol.
  5. 6 - hol na pierwszym piętrze (pierwsza sala po wejściu do rezydencji)

Kier

  1. 9 - w tej samej sali co 3 karo w kominku. Musisz tam wejść zanim służba rozpali w kominku.
  2. 7 - pomiędzy ubraniami Tequilli w jej przebieralni
  3. 5 - ozdobny dzban w pokoju na lewo od drzwi prowadzących na poddasze ( do kaplicy).
  4. 4 - na podłodze na poddaszu głównego holu

Piwnica

Trefl

  1. 4 - szklany korytarz ponad żółtym i czerwonym przewodem w piwnicy. Dostępna dopiero po skorzystaniu z lustra.

Kier

  1. As - w dziwnym pokoju z kartami. Możesz do niej podejść dopiero gdy zbierzesz wcześniej inne karty.
  2. Walet - jedna z sal służby na podłodze. Dostępna dopiero po skorzystaniu z lustra.
  3. 10 - kartę zdobędziesz po rozegraniu partyjki w pinballa. Kulkę znajdziesz obok komnaty z cmentarzem, a automat naprzeciwko komnaty z drzewem.
  4. 6 - na podłodze w pokoju w północnej części piwnicy po drodze do sekretnego wejścia na górę

Pik

  1. 4 - na podłodze w salce z portretami ofiar
  2. 3 - regał w piwnicy w pierwszej większej sali do której wchodzimy po zejściu przez właz

Karo

  1. As - skrzynia w pokoju na północ od kuchni
  2. Dama - wejdź na wielką płytę winylową i biegnij aż do chwili gdy z tuby nie wypadnie karta.
  3. 7 - na podłodze w pokoju ze skrzynkami energetycznymi
  4. 2 - w drzwiczkach od windy w kuchni

Poddasze (Kaplica)

  1. Trefl: 7 - na podłodze obok kanapy w pokoju łączącym poddasze i pierwsze piętro
  2. Karo: Król - zapal świecę w kaplicy i porozmawiaj z duchem, który gra na organach.

The Sexy Brutale

11 kwietnia 2017

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl