The Quarry: Prolog - opis przejścia
Ta strona poradnika do The Quarry zawiera opis przejścia prologu. Dowiecie się jak przejść zadania z prologu i zdobyć osiągnięcie Prolog.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Quarry znajdziecie opis przejścia prologu. Dowiecie się co musicie zrobić, aby ukończyć prolog i zdobyć osiągnięcie Prolog (Prologue).
Las


- Swoją przygodę zaczniecie od wyjścia z auta, które zjechało z trasy. Tego elementu nie możecie ominąć. Max zawsze zjedzie z drogi, gdy tylko tajemnicza postać rzuci mu się w oczy.
- Po wyjściu z auta staniecie za sterami Laury. Waszym zadaniem będzie podanie Maxowi skrzynki z narzędziami, ta leży w bagażniku.


- Po podaniu Maxowi skrzyni z narzędziami, możecie udać się na przeszukiwanie lasu. Laura będzie chciała odnaleźć postać, która leżała na drodze i sprawdzić czy nic się jej nie stało.
- W trakcie tego przejścia lasem natrafić możecie na 3 znajdźki: Plakat Harum Scarum (Harum Scarum Poster), Skrzynia Mistrza Ucieczek (Escapology Trunk) i Głupiec (The Fool).
- Po krótkim spacerze Laura jednak zobaczy i usłyszy kogoś w lesie. Zacnie uciekać, aby trafić do Maxa.


- Po dotarciu do auta Max spróbuje je odpalić. W środku jesteście bezpieczni. W lesie nic Was nie zaatakuje.
- Nagle pojawi się szeryf, Travis. Skieruje Was prosto do hotelu, jednocześnie zaznaczając Wam ten punkt na mapie. Może być dla niego mili bądź nie. Te wybory nie mają wpływu na relację między bohaterami.
- Po skończonej rozmowie z Travisem ruszycie do obozu. Mimo tego, że Max chce jechać do hotelu nie możecie zmienić tej decyzji. Laura zawsze postawi na obóz.
Obóz


- Dotrzecie na tern obozu w środku nocy. Wokół nie będzie nikogo.
- Możecie rozejrzeć się po okolicy, ale nie ma tam żadnych znajdziek czy sekretów.


- Jedyne co możecie zrobić na terenie obozu to otwarcie drzwi do piwnicy. Wybór narzędzie do otworzenia nie ma żadnego wpływu na dalszą fabułę. Wejście do środka jest wymuszone przez grę i nie ma innej opcji popchnięcia fabuły do przodu.
- W środku możecie znaleźć jedną znajdźkę - Zakrwawiona obroża (Bloodied Collar).
- W trakcie eksploracji Max zostanie zaatakowany, to element, którego nie da się pominać.

- Po podbiegnięciu do Maxa macie dwie możliwości. Uciec bądź mu pomóc. Nie mają one wpływu ani na fabułę, ani na relacje między bohaterami.
- Prolog zawsze zakończy się w ten sam sposób. Za jego ukończenie otrzymacie osiągnięcie.
0
- The Quarry - poradnik do gry
- The Quarry: Poradnik do gry
- The Quarry: Solucja
- The Quarry: Rozdziały gry - lista wszystkich
- The Quarry: Prolog - opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 1 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 5 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 8 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 9 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Rozdział 10 - solucja, opis przejścia
- The Quarry: Solucja
- The Quarry: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
LuckyLuke SPY Pretorianin
Dosyć duża poprawka do sekcji Rozdziału 5.
Oczywiście poniżej spoilery odnośnie końcówki tego rozdziału.
!!!!!SPOILER!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
