Secret Files Tunguska: KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY

[189] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[189]

[190] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[190]

Zwróć uwagę na sztalugę, następnie wypytaj o wszystko dozorcę [#189] . Przejdź przez bramę na tyły zakładu. Tutaj, zwróć uwagę na zamknięte drzwi, futrynę, notatki, głośnik, pojemnik oraz młot pneumatyczny. Podnieś ze sterty drewna dwie kłody, po czym porozmawiaj z pracownikiem budowlanym. Dowiesz się, że wróci on do pracy, gdy tylko z komina zacznie wydostawać się czarny dym [#190] .

[191] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[191]

[192] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[192]

Przejdź dalej, a znajdziesz się w kuchni. Tutaj zwróć uwagę na brudne naczynia, półkę oraz kuchenkę. Następnie zabierz widelec, szczypce do kiełbasy, łyżkę wazową, cebulę i odważniki [#191] . Teraz wejdź do zakładu frontowymi drzwiami. Porozmawiaj z roztańczoną pielęgniarką [#192] . Zwróć uwagę na plakat, podejdź do przejścia - niestety, wstęp tylko dla personelu. W takim razie zabierz jedną gazetę ze stojaka i przejdź dalej.

[193] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[193]

[194] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[194]

W tym pomieszczeniu przyjrzyj się płótnom, gramofonowi, domkowi z kart, kopiarce, liście i pluszowym zwierzątkom. Spróbuj zabrać pluszowego misia. Podnieś okulary i porozmawiaj z pacjentem [#193] . Teraz udaj się do dozorcy i porozmawiaj z nim o portrecie siostry Sabriny. Malarz do stworzenia obrazu potrzebuje czarnej farby. Ponadto nie może malować Sabriny, gdy ta tańczy jak oszalała [#194] .

[195] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[195]

[196] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[196]

Wróć do zakładu i połóż na gramofonie odważniki. Muzyka wciąż będzie bardzo taneczna, jednak w znacznie wolniejszym tempie [#195] . Udaj się do kuchni, włóż do kuchenki kłodę i gazetę, po czym rozpal ogień przy użyciu okularów. Po chwili szczypcami do kiełbasy wyjmij z kuchenki węgle [#196] .

[197] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[197]

[198] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[198]

Wyjdź z kuchni i porozmawiaj ponownie z pracownikiem budowlanym. Wróci do pracy, gdy dym z komina będzie czarny, a na razie jest biały [#197] . Teraz udaj się do dozorcy, podaj mu węgle, porozmawiaj jeszcze raz o portrecie i zaczekaj na namalowanie obrazu [#198] .

[199] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[199]

[200] - [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[200]

Wręcz zapakowany portret pielęgniarce. Sabrina chciałby go wykorzystać jako plakat wyborczy [#199] . Ponownie udaj się do kuchni i włóż do kuchenki plastikową torbę [#200] . Ooo, trzęsienie ziemi :-D. Przy okazji jeszcze raz wyjmij szczypcami węgle z kuchenki.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2006-11-24
09:41

piokos Legend

piokos
😃

https://www.gry-online.pl/poradniki/tajne-akta-tunguska/&PART=60&PAGE=1

Oddaj sprawny aparat dziewczynce, a w podzięce dostaniesz od niej magnez [#40].

Krooliq => magnez ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Magnez ) to pierwiastek, na lodówkę wieszamy magnesy :) ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Magnes ).

Komentarz: piokos
2006-11-24
14:50

K.Krooliq Legionista

K.Krooliq
😃

No cóż... Najwidoczniej muszę połknąć parę tabletek magnesu ;-), bo mam trudności w koncentracji :-D

Komentarz: K.Krooliq
2007-07-30
10:50

zanonimizowany133240 Legionista

Nina przygotowała pułapkę. Szczur się złapał ale Nina nie podnosi pułapki żeby wyjąć gryzonia. Co zrobiłam źle?

Komentarz: zanonimizowany133240

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl