Sublustrum: Rozdział 3 (cz.2)
Aktualizacja:
Po Twojej prawicy znajduje się mały park. Naprzeciwko wejścia do niego stoi druga skrzynka zasilająca #1 . Wsadź do środka zdobyty wcześniej przełącznik. Tym razem możesz podejść bliżej i odczytać konkretne oznaczenia kabli. CL-108 - żółty, CL-109 - czerwony, CL-110 - czarny, CL-111 - niebieski. Za pomocą schematu sieci elektrycznej musisz włączyć pompę wodną. Sieć stworzona jest z czterech par linii wychodzących z obydwu skrzynek. Nieco dokładniej wszystko jest rozrysowane na mapce "Ragged map" . Przewody muszą być podłączone równolegle - w postaci odbicia lustrzanego. Tak więc przewód CL-108 musi być na pozycji (+), CL-109 na (-), natomiast CL-110 i CL-111 muszą być połączone #2 .
![]() | ![]() |
Skieruj się na schody, gdzie włączysz pompę wodną. Wróć do parku i podnieś właz #1 . Odkręć zwór znajdujący się w środku. Wejdź w głąb parku. Na ławce znajdziesz maszynę do pisania #2 oraz dalszą część notatek profesora "Professor's diary" . W środku, między kartkami będzie przypięty plan katedry "Cathedral plan" . Podejdź do fontanny i napełnij kanister wodą (Full jerrican) .
![]() | ![]() |
Twoim kolejnym celem jest katedra #1 . Wewnątrz niej przejdź do końca, a następnie zerknij w prawo - będzie to miejsce oznaczone na mapie. Odgarnij ziemię i wyciągnij z dołka mechaniczny zarodek (Mechanical embryo) #2 .
![]() | ![]() |
Powróć do tramwaju. W środku podnieś drugą klapę od wejścia #1 . Wlej do zbiornika całą wodę z kanistra i podejdź do ducha - po lewej znajduje się dość dziwne urządzenie. Otwórz klapkę i włóż do środka embrion #2 . Włączy się animacja - tramwaj ruszy.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








