Starmageddon: Technologie
Aktualizacja:
Technologie
Nazwa | Misja | Koszt | Opis |
Uderzenie Psychostatyczne | 1 | 200 | Wrogowie, którzy nie są w danej chwili w ruchu otrzymują o 10% więcej zniszczeń |
Uderzenie Psychokinetyczne | Wrogowie, którzy w danej chwili poruszają się otrzymują o 10% więcej zniszczeń | ||
Ostatnie Słowo | 3 | 200 | Eksplozja jednostki odbiera pobliskim jednostkom wroga 50% ENERGII |
Ostatnia Przysługa | Eksplozja jednostki dodaje pobliskim przyjacielskim statkom 50% energii | ||
Cios Krytyczny | 4 | 200 | Daje wysoką szanse na zniszczenie przeciwnika jednym strzałem |
Kontrola Chaosu | Bardzo duża szansa, ze strzał wroga nie trafi w cel | ||
Anulacja | 5 | 300 | Wszystkie pociski balistyczne wroga zadają 10% mniej zniszczeń |
Tarcza Hydry | 6 | 1000 | Jednostki otrzymują zdolność samodzielnej, wolnej regeneracji |
Ochrona Umysłu | Jednostki otrzymują tylko 90% zniszczeń | ||
Zmiana Mocy | 7 | 1000 | Budowa jednostek o 10% szybciej |
Absorpcja Gamma | Lepszy zbiór rudy na radioaktywnych asteroidach | ||
Wybuch | 9 | 1000 | Wszystkie pobliskie meteory SA kierowane na statki wroga |
0
Komentarze czytelników
merkav Senator

Ta gra nigdy nie osiagnie pozomu grywalnosci Homeworlda. I mimo ze wyprzedza go o pare lat w co poniektorych miejscach znaczaca ustepuje grafika a o muzyce juz nawet nie bede wspominal .Dla mnie Starmagedon to totalna porazka.
merkav Senator

Ups... chyba powinienem te wywody wyrazic w komentazu do gry a nie w poradniku no ale cuz zwyciazylo moje lenistwo:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.