Potrzebujemy narzędzia, Setki rąk chaosu | Solucja South Park
Aktualizacja:
Nagrody: możliwość usuwania lawy, dostęp do budynku U-Store-It (M1,21), klucz do garażu Buttersa

Ponownie wróć do kryjówki Szopa. Po krótkiej rozmowie wróć do swojego domu, zjedz obiad i udaj się spać. By wyjść z domu musisz zebrać teraz 3 klucze: złoty wisi poniżej schodów, jak wcześniej, brązowy znajdziesz w kuchni przy swoim ojcu, ostatni zaś w salonie (przez naelektryzowaną wodę przejdziesz z użyciem Czasopierdu Pauzy. Otwórz teraz w drzwiach trzy zamki, a dwie zasuwy zestrzel kapiszonami. Podążaj teraz za nowym towarzyszem...

Kolejny etap to walka z czterema bezdomnymi w SoDoSoPa. Potrafią zadawać dość spore obrażenia, staraj się trzymać jednej strony, by uniknąć ataku od wszystkich oponentów na raz. Podążaj dalej...

Na obszarze magazynu żeby móc kontynuować, podnieś maskę leżącą na ziemi. Idź dalej za Narzędnikiem. Drogą zablokuje ci duży zbiornik - przewalić go pomoże ci wezwany Kapitan Cukrzyca. Potem użyj Czasopierdu, by ustawić go na poprzednim miejscu.
W kolejnym obszarze czeka cię jeszcze jedna walka z dwiema falami przeciwników. Oszczędzaj siły w pierwszej walce (warto mieć w tej walce Człowieka-Latawca w swojej drużynie i korzystać z jego umiejętności leczenia - pamiętaj, że może on jednocześnie leczyć więcej niż jedną osobę, byleby stali w jednym rzędzie). W drugiej rundzie będziesz osaczony z każdej strony, na szczęście przeciwnicy nie korzystają z żadnych nieprzewidywalnych ataków.

Przejdź przez drzwi garażowe po prawej stronie. W środku najpierw użyj Czasopierdu Pauzy, by przejść obok działka i wyłączyć je przełącznikiem na ścianie, następnie przesuń w prawy dolny róg pudełko z dynamitem i odpal je kapiszonem. Potem kieruj się cały czas w prawo aż dotrzesz do ostatniego magazynu.

Tu zmierzysz się z generałem. Twoim celem jest wyeliminowanie tylko jego, więc na nim skup całą swoją uwagę. Staraj się także nie trzymać swoich kumpli zbyt blisko siebie - po niedługim czasie generał zacznie zsyłać spod sufitu lawę, która wystrzeliwać będzie po zapełnieniu się paska w dolnej części ekranu. Na nic się nie przyda umiejscawianie przeciwników pod machiną, są bowiem całkowicie odporni na ogień.

Po walce kieruj się na dach. Zniszcz kapiszonami podpory wieży i usuń lawę, wyjdź na wieżę i przeleć na sąsiedni budynek. Potem zejdź na dół i kieruj się "w głąb" (tam, gdzie znajduje się lawa). To jeszcze nie koniec... Pokonaj oponentów na drodze i biegnij do magazynu z beczkami.

Tam w pierwszej kolejności detonuj owe beczki na dystans, starając się przy okazji zranić jak najwięcej oponentów i wywoływać reakcje łańcuchowe (każda z beczek wybucha w ten sam sposób, tworząc znak "+"), przydatna tu będzie Dziewczyna na telefon. Drugie starcie w magazynie: przeciwnicy dysponują działkami (automatami do piłeczek tenisowych). Są one neutralne: nie musisz ich niszczyć. Lepszym sposobem będzie przesuwanie się cały czas w prawo wszystkimi członkami drużyny, gdyż później od lewej strony przybędą posiłki, narażone właśnie na działanie działek.

Walka z finałowym bossem przebiega w nieco inny sposób. Jego podstawową metodą ataku są rakiety, które po namierzaniu w jednej turze są wystrzeliwane dopiero w kolejnej, oraz zawsze rzuca granatem podpalającym. Oponent ma jednak bardzo dużo zdrowia i jest odporny na działanie wszystkich efektów, dlatego należy używać ataków, które po prostu zadają jak największe obrażenia fizyczne (warto ewentualnie pozmieniać używane moce przed walką). W drugim etapie walk boss regeneruje swoje zdrowi i przybywa czterech jego medyków - wyeliminuj ich w pierwszej kolejności, potem powtarzaj atak na głównego wroga. W trzeciej i ostatniej fazie oponent nie będzie już próbował cię podpalić, a Obrzydzać. Jest już dodatkowo podatny na odrzucanie i zajmuje tylko jedno pole. Wykonuje jednak po dwa ataki na turę. Warto podczas walki posiadać Makaronowy Obrazek, który uleczy twoich towarzyszy.
0
- South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	- Zadania główne
		- Prolog | Opis przejścia - Zadania główne
- SZOPstagram | Opis przejścia - Zadania główne
- Towarzysze Super-Craig i Człowiek latawiec | Opis przejścia - Zadania główne
- Narodziny Przyjaciela Szopa | Opis przejścia - Zadania główne
- Komar w opałach | Opis przejścia - Zadania główne w South Park
- Pogadanka, Dotyk Wiary, Zaklinacz burrito | Opis przejścia - Zadania główne
- Wojna bohaterów | Opis przejścia - Zadania główne w The Fractured But Whole
- W brzuchu bestii | Opis przejścia - Zadania główne w South Park
- Drugie zderzenie wszechświatów | Opis przejścia - Zadania główne
- Sprawa Classi & Fiasko w MFC | Opis przejścia - Zadania główne
- Operacja Bo tak, Ślepa sprawiedliwość | Solucja South Park Fractured But Whole
- Jak to się zaczęło 3, Wojna bohaterów 2 | Solucja South Park Fractured But Whole
- Potrzebujemy narzędzia, Setki rąk chaosu | Solucja South Park
- Zaproszenie | Solucja South Park Fractured But Whole
- Roszada chaosu, Sprawy dobrego samarytanina | Solucja South Park
- Jak to się zaczęło 4, Cienka biała linia | Solucja South Park Fractured But Whole
- Wezwanie wolności, Złapać szopa | Solucja South Park Fractured But Whole
- Wielkodupność doktora Mephesto | Solucja South Park Fractured But Whole
- Pierdy minionej przyszłości | Solucja South Park Fractured But Whole
 
 
- Zadania główne
		
 
- Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
małysz deep Legionista

Poradnik nie ukończony czy ta gra taka krótka ?
Piterossss Legionista
"Poradnik jest gotowy w 50%, Ostatnia aktualizacja : 27 października 2017 "
To jakiś żart??
K4W3KXD Junior
mam pytanie do speców z tej przepięknej strony DLACZEGO TA GRA WAżY 28gb
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
