CONQUEST | Tryby gry - mapy | Smite
Aktualizacja:
CONQUEST
Tradycyjny tryb, który występuje we wszystkich grach tego typu. Dwie drużyny składające się z 5 graczy każda rywalizują ze sobą na otwartej mapie podzielonej na 3 alejki - górną (top), środkową (mid) i dolną (bottom). Alejki przedzielone są dżunglą czyli neutralnym obszarem mapy, gdzie można spotkać większe stwory. Każdy obóz w dżungli obstawiony jest przez określone potwory, po zabiciu których można otrzymać określone bonusy - zwiększone obrażenia, większa szybkość ruchu itd. Zadaniem każdej z drużyn jest zabijanie wrogich minionów, aby zdobywać kolejne poziomy doświadczenia i złoto niezbędne do zakupu określonych przedmiotów. Gracze muszą przedostać się w pobliżu wież obronnych umiejscowionych na każdej z alejek, które należy zniszczyć, aby przesunąć rozgrywkę bliżej bazy przeciwnika. Przed samą bazą znajduje się Fenix, który w przeciwieństwie do wież ma zdolność regeneracji. Zniszczenie Fenixa otwiera dostęp do bazy gdzie na graczy czeka ostatni, najtrudniejszy przeciwnik - Tytan. Po jego zabiciu rozgrywka kończy się. Tryb CONQUEST jest najpopularniejszym trybem gry w SMITE, a jednocześnie najbardziej wymagającym. Współpraca jest tutaj kluczem do sukcesu więc nie warto próbować robić wszystkiego na własną rękę.
Objaśnienie minimapy

1. Twoja baza w której zaczynasz rozgrywkę. Znajduje się tutaj również Twój Tytan, którego należy bronić gdy przeciwnicy wtargną do bazy.
2. Przyjazny Fenix - Ostatnia linia obrony przed bazą. Fenix potrafi atakować, a także w przeciwieństwie do pozostałych wież strażniczych, może się odrodzić.
3. Wieża strażnicza - zabudowanie, które należy bronić przed przeciwnikiem. Zdobycie wieży przesuwa rozgrywkę w głąb mapy. Należy niszczyć wieże przeciwnika, aby zdobyć nad nim przewagę. Wieże atakują pierwszy cel, który znajdzie się w zasięgu, ale priorytetem są tutaj miniony - chyba, że zaczniesz atakować pod wrogą wieżą przeciwnika to wtedy zaczną atakować Ciebie.
4. Obóz Harpii - zabicie ich gwarantuje zdobycie bonusowego złota.
5. Obóz z buffem do obrażeń - po zabiciu największego ze stworów otrzymasz bonus do zadawanych obrażeń, który utrzymuje się przez 2 minuty.
6. Obóz z buffem do szybkości ruchu i ataku - po zabiciu największego ze stworów otrzymać bonus do szybkości ruchu i szybkości ataku na 2 minuty.
7. Obóz z buffem do regeneracji many - po pokonaniu największego przeciwnika otrzymasz aurę, która zwiększy regenerację many Twojego Boga, a także zmniejszy cooldowny.
8. Olbrzym - Najsilniejszy przeciwnik w dżungli. Po jego pokonaniu otrzymasz buffa, któ®y zwiększy Twoje statystyki na 4 minuty.
9. Złota Harpia - Znacznie silniejsza Harpia od swoich mniejszych krewnych rozstawionych na mapie. Po zabiciu jej gwarantuje przypływ gotówki, a także doświadczenia dla całej drużyny.
10. Baza przeciwnika, gdzie znajduje się wrogi Tytan, którego należy zniszczyć, aby wygrać rozgrywkę.
0
Komentarze czytelników
asdowa Chorąży
Beznadzieja, literówki, błędy ("Broken Weave jest podstawową umiejętnością Neith" - chybaSpirit arrow), brak wielu informacji (jak używać danych spelli i co dokładnie robią) no i nadużywanie slangu MOBA'owego, który początkującym nie ułatwia zrozumienia tekstu.
bogi1 Legend
W dziale ''Darmowi Bogowie i skórki'' można dodać jeszcze info o darmowych skórkach do Neith za follow Instagrama oraz o skórce Leona Nemesis za przejście jakieś gierki mobilnej Hi-Rezu.
Do tego za Curse Voice dostaje się także Curse Agni skin
Kesuja Legionista
"Dobrymi przykładami maga są: Anubis, Freya, Ra"- lepszymi przykładami są Zeus i Posejdon ;)
stachooooo Junior
h ttps://www.youtube.com/watch?v=ou0K0Wom_BA
STA CHO mój kanał z poradnikiem do smite zapraszam!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
