Second Sight: Porady
Aktualizacja:
Spis treści

- Jonh Vattic został obdarzony paranormalnymi zdolnościami, które często są naszym kluczem do zwycięstwa. W Second Sight praktycznie wszystkie moce się przydają i nie da się o żadnej z nich powiedzieć, że jest bezużyteczna. Dlatego obserwujemy cały czas niebieski pasek w lewym górnym rogu, który reprezentuje ilość pozostałej - że tak to nazwę - many. Jeśli wiemy, że za chwilę spotkamy się z wrogiem, czekamy, aż energia ta się odnowi, abyśmy byli gotowi do starcia. Przed każdą walką robimy użytek ze zdolności regeneracji. Jeżeli w trakcie korzystania z którejś mocy mana się skończy, na chwilę stracimy panowanie nad bohaterem, a ekran stanie się niewyraźny, dlatego warto zdjąć palec z guzika myszy na sekundę przed.
- O ile pasek many samoistnie się regeneruje, a skończenie się jej niczego poważnego nie czyni, o tyle stan zdrowia jest bardziej istotny, wszak wiadomo, co oznacza jego spadek do zera. Tak więc dbamy o niego szczególnie, korzystając w każdej wolnej chwili ze wspomnianej już zdolności regeneracji. Do podrasowania miernika energii fizycznej służą także apteczki (o kolorze zielonym). Jest ich co prawda niewiele w całej grze, jednak uleczają nas całkowicie w ciągu sekundy i nigdy się nie kończą.
- W walce często zdarzy nam się, że przeciwnik powali nas na ziemię (tyczy się to pojedynków kontaktowych). Wówczas bohater będzie leżał na ziemi i zanim się podniesie, minie kilka sekund. Aby zdecydowanie go ponaglić, przyciskamy którykolwiek z przycisków - John wstanie jakby natchnięty nowym życiem.
- W pewnym momencie spotykamy w grze Shock Trooperów (takich gości w czarnych ubraniach i maskach). Są to najtrudniejsi przeciwnicy w całej grze (nie licząc bossów), więc wypada mi o nich tu trochę wspomnieć. Najlepszą taktyką w walce z nimi jest korzystanie z telekinezy. Chwytamy jegomościa i kładziemy na ziemię, najlepiej uderzając nim wcześniej o ścianę lub o jakiś inny obiekt. Następnie podbiegamy do niego i uderzamy kilka razy nogą. Jeśli się podniesie, zaczynamy go zażarcie uderzać pięściami, tak aby nawet nie zdążył się zorientować, za co. Dzięki temu sposobowi zaoszczędzamy amunicję i zdrowie. Oczywiście taktyka ta nie dotyczy tylko Shock Trooperów - możemy ją wypróbować także w pojedynkach z innymi rodzajami wrogów.
- W grze nieraz przyjdzie nam działać we dwójkę czy nawet w grupie. Wtedy w prawym górnym rogu pojawią się ikonki postaci, z którymi kooperujemy, wraz z paskami reprezentującymi ich stan zdrowia. Pamiętamy, że w razie utraty jednego z kompanów misja kończy się niepowodzeniem, i dbamy o to, by byli w dobrej kondycji.
- Second Sight - poradnik do gry
- Second Sight: Poradnik do gry
- Second Sight: Porady
- Second Sight: Moce
- Second Sight: Broń
- Second Sight: Postacie
- Second Sight: Etap 1
- Second Sight: Etap 2
- Second Sight: Etap 3
- Second Sight: Etap 3 cd.
- Second Sight: Etap 4
- Second Sight: Etap 4 cd.
- Second Sight: Etap 5
- Second Sight: Etap 5 cd.
- Second Sight: Etap 6
- Second Sight: Etap 6 cd.
- Second Sight: Etap 7
- Second Sight: Etap 7 cd.
- Second Sight: Etap 8
- Second Sight: Etap 8 cd.
- Second Sight: Etap 9
- Second Sight: Etap 9 cd.
- Second Sight: Etap 10
- Second Sight: Etap 11
- Second Sight: Etap 11 cd.
- Second Sight: Etap 12
- Second Sight: Etap 13
- Second Sight: Etap 14
- Second Sight: Etap 14 cd.
- Second Sight: Etap 15
- Second Sight: Etap 15 cd.
- Second Sight: Etap 16
- Second Sight: Etap 17
- Second Sight: Etap 17 cd.
- Second Sight: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2015-12-26
17:54
danios15 Legionista
😒
Co do poradnika, w kwestii Mocy, pamiętam jeszcze, że wg. instrukcji wewnątrz gry Telekinezą możemy nie tylko przesuwać, ale i gwałtownie miotać przedmiotami - jak to w ostatecznej bitwie umie któryś dzieciak, co mi udało się z sukcesem wykonać raz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
