Chciwość | Cywilizacje | Reus
Aktualizacja:
Chciwość

To zjawisko, czyli chciwość (greed), jest bardzo niekorzystne i powstaje wtedy, gdy wioska posiada w swoich granicach ogromną ilość zasobów i chce je błyskawicznie wykorzystać. Zachłanność symbolizują czerwone strzałki pojawiające się obok danego surowca, widoczne na powyższym obrazku. Im większa różnica pomiędzy wielkością "posiadaną" a "możliwą" tym większy przyrost i tym większa chciwość. Im dłużej trwa tym więcej czerwonych twarzy pojawia się na pasku Greed.
Gdy osiągnie połowę wioska zacznie prowadzić wojny z sąsiadami, lecz jest to jeszcze odwracalne - każda przegrana bitwa obniży pasek o jeden. Jednak kiedy dotrze do końca, jej mieszkańcy mogą zwrócić się przeciwko gigantom i nie będziesz miał wyjścia - będziesz musiał nawrócić wioskę i jej mieszkańców w bardziej bezpośredni sposób. Można tego dokonać poprzez atakowanie wioski, co spowoduje stopniowe obniżanie się paska chciwości.
Zachłanność mieszkańców możemy pośrednio kontrolować ulepszając płytki i przydając im zagrożenia lub podziwu.
0
Komentarze czytelników
gro_oby Senator
dziadoski poradnik. nie tłumaczy połowy rzeczy nawet.
1) Ani tego że aspekty nie dodają czasem tylko np złota albo jedzenia ale są też co dodają np jedzenie i zagrożenie, jedzenie i chwałe, technologie i zwiększają przyrodę
2) Tego w jaki sposób działa zagrożenie ani tego jak wpływa na wioske
3) Sposobu funkcjonowania "podziwu"
4) Symbioza przeleciana po łebkach, nie wspomina autor nawet o podstawowych symbiozach jak np truskawki i jagody, albo kury i jagody, albo dwa minerały koło siebie, albo 5 płytek ryb a w środku nich okoń morski, itd itp co jest PODSTAWĄ na początku gry,
5) Moce takżę po łebkach, nic o tym jak ważne jest odpowiednie przyporządkowanie odpowiednich ambasadorów do danego giganta co odblokowuje wyższy poziom jego aspektu
6) NIC kompletnie NIC o tym że każda roślina zwierze czy minerał występuję w podstawowej, lepszej oraz najlepszej formie, czasem z podstawowej formy są kiepskie ulepszenia, i dopiero wyższe jej formy odblokowują bardzo ciekawe rośliny itd dające duuuuuużo więcej kombinacji czy zasobów.
7) Tragiczne zdanie " Jednak kiedy dotrze do końca, jej mieszkańcy mogą zwrócić się przeciwko gigantom i nie będziesz miał wyjścia – będziesz musiał zniszczyć wioskę i jej mieszkańców." To jest kompletna bzdura, zniszczenie wioski to najgorsze co można zrobić, i absolutnie nie trzeba tego robić. Jeśli autor poradnika nie wie jak sobie z tym radzić, to jak porad chce udzielać?:D
i wiele innych rzeczy autor "poradnika" pominął.
Masakra, więcej informacji człowiek uzyska z tutoriala gry, albo na wiki poświęconej tej grze.
LaggerImpossible Legionista
Zgadzam się z opinią wyżej. Poradnik był klecony na kolanie w pięć minut. Nie ma połowy mechanizmów odnoszących się do symbiozy, poziomu natury, poziomu umiejętności. Gdyby nawet tego było mało to jest błędny!!! NIE TRZEBA NISZCZYĆ WIOSKI z powodu chciwości. Wystarczy, że "uszkodzimy ją do ok. 10% życia(np. rzucając kulami błota). Poza tym nie jest napisane, że wioski owszem zaczynają projekty odpowiadające biomom 9 las-jedzenie, pustynia-piniondz itp.), ale bazują również na tym co już jest na ich terenie. Jeśli np. poza jagodami zasadzimy ziołka na naukę to możemy oczekiwać, że następne projekty będą wymagać obu surowców. Przydałoby się trochę to poprawić co?
Soulcatcher Legend

będziemy uzupełniali poradnik o brakujące informacje
Kthaara Chorąży

Tak wiem, trochę zawaliłem. Głównie przez nieuwagę ale też sesja na studiach ma swoje złe strony :)
Nie wgłębiłem się wystarczająco w grę, myśląc, że wytłumaczenie podstaw będzie wystarczające.
Biję się w piersi i postaram się uzupełnić poradnik o przedstawione uwagi.
Dzięki gro_oby.
BTW
Miło mieć taki feedback, dzięki temu można poprawić to, co jest nie tak.
Verminus Senator

Poradnik został zaktualizujemy. Dzięki za uwagi i sugestie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.