Regiments: Potyczka (Shirmish)

Potyczka (Skirmish) to jeden z dwóch dostępnych głównych trybów gry w Regiments. Poniższa strona poradnika objaśni Wam, jak rozpocząć rozgrywkę, co oznaczają poszczególne parametry, jak wybrać mapę oraz ustawienia niestandardowe.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W tej części poradnika wyjaśniamy, jak rozpocząć grę w trybie Potyczki (Skirmish). Opisujemy wszystkie parametry, jakie możecie zmodyfikować przed przystąpieniem do zabawy oraz tłumaczymy, na czym polegają opcjonalne zasady zaawansowane.

Tryb gry (Game Mode)

W pierwszej kolejności należy wybrać moduł zabawy - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

W pierwszej kolejności należy wybrać moduł zabawy. Każdy z nich charakteryzuje się innymi warunkami zwycięstwa.

W ramach Potyczki (Skirmish) dostępne są 3 tryby gry:

  1. Bój spotkaniowy (Meeting Engagement) - polega na przejęciu i utrzymaniu oznaczonych stref. Każda strefa warta jest określoną liczbę punktów zwycięstwa (Victory Points). Gracz, który zbierze ich wymaganą liczbę, wygrywa.
  2. Atak (Attack) - Waszym zadaniem będzie przejęcie wyznaczonych punktów na mapie oraz utrzymanie ich podczas intensywnych kontrataków wroga.
  3. Mobilna obrona (Mobile Defense) - polega na przemieszczeniu sprzętu z oznaczonych obszarów do strefy startowej.

Pamiętajcie, że w każdym z tych trybów obowiązuje limit czasowy, w jakim należy się zmieścić, aby odnieść zwycięstwo.

Mapa i pora dnia

W powyższym oknie możecie wybrać jedną z 16 dostępnych map, na której ma się toczyć Potyczka (Skirmish), a także porę dnia i warunki pogodowe - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

W powyższym oknie możecie wybrać jedną z 16 dostępnych map, na której ma się toczyć Potyczka (Skirmish), a także porę dnia i warunki pogodowe.

Opcje (Options)

Dzięki opcjom (Options) możecie ustalić 7 różnych parametrów, jakimi będzie cechowała się Potyczka - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

Dzięki opcjom (Options) możecie ustalić 7 różnych parametrów, jakimi będzie cechowała się Potyczka. Są to:

  1. Limit czasu (Time Limit) - określa jak długo będzie toczyć się Potyczka.
  2. Punkty początkowe (Starting Points) - określa liczbę punktów, które otrzymacie na początku Potyczki do wykorzystania przy rekrutacji oddziałów.
  3. Przychód (Income) - określa liczbę punktów do rekrutacji wojsk, które będą generowane podczas rozgrywki.
  4. Tempo uzupełniania zapasów (Refit speed) - określa prędkość, z jaką oddziały będą uzupełniać amunicję i zdrowie.
  5. Siły zadaniowe (Task Forces) - określa rodzaj sił zadaniowych, jakie otrzymacie do dyspozycji podczas potyczki.
  6. Wcześniej rozmieszczone jednostki (Preplaced Units) - określa, czy przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki, gracze będą mogli rozmieścić pierwsze jednostki. Opcja dostępna tylko w trybie Boju spotkaniowego (Meeting Engagement)
  7. Zmiana strefy (Zone Switch) - określa prędkość, z jaką gracze będą przejmować strefy na mapie. Opcja jest dostępna tylko w trybie Boju spotkaniowego (Meeting Engagement).

Gracze (Players)

Ta opcja pozwala na ustalenie liczby graczy, którzy wezmą udział w potyczce, a także po jakiej stronie konfliktu się opowiedzą - NATO czy Układ Warszawski (Warsaw Pact) - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

Ta opcja pozwala na ustalenie liczby graczy, którzy wezmą udział w potyczce, a także po jakiej stronie konfliktu się opowiedzą - NATO czy Układ Warszawski (Warsaw Pact).

Regiments to tytuł wyłącznie dla pojedynczego gracza, dlatego pozostali gracze, zarówno przeciwni jak i sojusznicy, są sterowani przez sztuczną inteligencję.

Zaawansowane zasady (Advanced Rules)

Zaawansowane zasady są całkowicie opcjonalne, jednak mogą znacznie wpłynąć na rozgrywkę poprzez modyfikację balansu zabawy - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

Zaawansowane zasady są całkowicie opcjonalne, jednak mogą znacznie wpłynąć na rozgrywkę poprzez modyfikację balansu zabawy.

Dostępne opcje to:

  1. Zwiększone obrażenia (High Lethality) - włączenie tej zasady spowoduje, że atakujące jednostki będą miały szansę zadania podwójnych obrażeń przeciwnikowi.
  2. Celność (Accuracy)- pozwala zwiększyć bądź zmniejszyć celność broni oddziałów.
  3. Obrażenia (Damage) - ten pasek pozwala na zmniejszenie bądź zwiększenie obrażeń bezpośrednich zadawanych przez oddziały.
  4. Ogień zaporowy (Suppression) - zwiększa bądź zmniejsza skuteczność ognia zaporowego.
  5. Zasięg (Range) - modyfikując tę wartość zmniejszycie albo zwiększycie zasięg oddziałów, z jakiego będą mogły oddawać strzały.
  6. Szybkość (Speed) - zwiększa bądź zmniejsza prędkość poruszania się oddziałów.

Do bitwy (To Battle)

Gdy już wybierzecie wszystkie ustawienia, kliknijcie przycisk Do bitwy (To Battle), aby rozpocząć Potyczkę (Skirmish) - Regiments: Potyczka (Shirmish) - Regiments - poradnik do gry

Gdy już wybierzecie wszystkie ustawienia, kliknijcie przycisk Do bitwy (To Battle), aby rozpocząć Potyczkę (Skirmish).

Regiments

16 sierpnia 2022

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl