Finka, operator CBRN w Rainbow Six Siege

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści
Polecana broń główna - Finka, operator CBRN w Rainbow Six Siege - Rainbow Six Siege - poradnik do gry

Polecana broń główna

Polecana broń pomocnicza

Gadżety

Spear .308 - Ze wszystkich dostępnych broni głównym, Spear .308 będzie najlepszym wyborem. Wyrządza relatywnie wysokie szkody i można w dość łatwy sposób nad nim zapanować. 6P41 posiada bardzo długi czas przeładowania, a SASG-12 będzie efektywny jedynie w bliskim kontakcie.

PMM - jeden z najlepszych pistoletów dostępnych w grze. Wyrządza wysokie szkody, ale posiada jedynie 8 naboi w magazynku.

Ładunki wybuchowe - Jeśli chcesz otwierać wiele przejść na mapie, mogą się przydać. W innym wypadku lepiej pozostać przy granatach.

Granaty ogłuszające - Przydatne w momencie szturmowania budynku, aby obezwładnić przeciwnika na krótką chwilę. Kilka granatów ogłuszających wrzuconych do ciasnego pomieszczenia umożliwi przeprowadzenie szybkiej egzekucji na obrońcach.

Finka należy do grupy Operatorów Atakujących w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege i dysponuje średnimi statystykami pod względem opancerzenia i szybkości poruszania się. Jej atrybutem jest Aktywator Nanobotów za pomocą którego drużyna Finki otrzymuje krótkotrwałą premię do punktów zdrowia oraz wzmacnia swoje możliwości pod względem celowania (zredukowanie odrzutu broni). Dodatkowo, Finka ma do swojej dyspozycji ładunki wybuchowe lub granaty ogłuszające.

Używanie Nanobotów

Nie marnuj ładunków wzmocnienia na samym początku rundy chyba, że jesteś pewien, że przeciwnicy będą starali się zdobyć tzw. spawn picka. Dobrym momentem na użycie pierwszej dawki Nanobotów jest chwila w której drużyna zacznie szturmować pozycję przeciwnika.

Plusy i minusy Nanobotów

O ile Aktywator Nanobotów przyznaje Fince i całej drużynie wzmocnienie pod postacią dodatkowych punktów życia, odporności na ogłuszenia i oślepienia, polepszonej celności to ma też swoje minusy. Użycie Naobotów wzmacnia tętno przez co Twoja postać (jak i cała Twoja drużyna) może być szybko wykryta przez Operatora Pulse. Co więcej, Nanoboty przyśpieszą Twój oddech co może być fatalne w skutkach, gdy wpadniesz w toksyczną chmurę wywołaną przez Smoke'a.

Podnoszenie kolegów z drużyny

Jeśli któryś z Operatorów zostanie powalony, za pomocą Aktywatora Naobotów, Finka może go podnieść. Należy jednak pamiętać o tym, że podniesiony w ten sposób Operator będzie dysponował jedynie 5 punktami zdrowia, a nie 50, jak przy zwykłym podnoszeniu. Niestety, jeśli Finka zostanie powalona, nie ma możliwości skorzystania z gadżetu.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-07-02
19:21

Darkowski93m Generał

Darkowski93m

Najbardziej podstawowa podstawa bez której ani rusz na rankedach w R6? Znajomość map. I mam tu na myśli nie pobieżną znajomość, a dogłębną. To jest po prostu najważniejsze. Uważam że ten punkt powinien być podkreślony i pogrubiony, a nie jedynie wspomniany dwoma zdaniami ;)

Komentarz: Darkowski93m
2018-08-27
22:10

qwertzuio Junior

No dobra, poradnik dobry, ale z jednym wyjątkiem - czemu w poradniku dotyczącym operatorów nie ma LORDA TACHANKI??

Komentarz: qwertzuio

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl