Pro Evolution Soccer 5: Posiadając piłkę
Aktualizacja:
Sterowanie posiadając piłkę
X + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie bezpośrednie po ziemi do najbliższego zawodnika; S-Pass acc. (celność), S-Pass Speed (szybkość), Passing (błyskotliwość), Playmaking (pozycjonowanie).
X (przytrzymać co najmniej 1/6 sekundy) + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie bezpośrednie po ziemi do dalszego zawodnika, im dłużej przytrzymane, tym dalej; S-Pass acc. (celność), S-Pass Speed (szybkość), Passing (błyskotliwość), Playmaking (pozycjonowanie).
PRAWY ANALOG (kierunek) + R3
Kierunek oraz siła podania po ziemi, im mocniej pchniemy analog tym dalej i szybciej piłka poleci, 64 kierunki; Pass Accuracy (celność), Pass Speed (szybkość).
X ~ R2
Podanie i wybiegnięcie w przód podającym, zamiast R2 można użyć L1;1-Tch Pass (celność oddającego), Acceleration, Top Speed, Response.
L1 + X
Podanie1-2/klepka, wcisnąć i następnie szybko nacisnąć: / - oddanie piłki podaniem prostopadłym, X - oddanie piłki bezpośrednio do piłkarza, O - oddanie piłki górą; 1-Tch Pass (celność oddającego), Acceleration, Top Speed, Response.
O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie górą, w obronie wybicie w przód, przy bocznej lini pola karnego: dośrodkowanie na: środek - bez użycia kierunku, inne - zgodnie z użytym kierunkiem (przykład gdy atakujemy "prawą" bramkę); L-Pass, L-Speed.
L1 + PRAWY MANUAL(kierunek) + R3
Kierunek oraz siła podania górą, im mocniej pchniemy analog tym dalej i szybciej piłka poleci, zakładane 64 kierunki; L-Pass, L-Speed.
L1 ~ R2 + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie górą, dośrodkowanie z linii bocznej, siła podania, wyższe niż zwykłe L1, nacisnąć R2 kiedy ruszy animacja dośrodkowania; L-Pass, L-Speed.
2x O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Dośrodkowanie górą, niższe niż poprzednie, dobre na dośrodkowania na np. szczupaka; L-Pass, L-Speed.
3x O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Dośrodkowanie po ziemi, niemal takie same możliwości ze skrzydeł daje / ; L-Pass, L-Speed.
L1 + O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie górą, w obronie wybicie w przód, kierunki i sposób dośrodkowania identyczny z powyższymi; L-Pass, L-Speed.
L1 + 2x O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Dośrodkowanie górą, niższe niż poprzednie, dobre na dośrodkowania na np. szczupaka; L-Pass, L-Speed.
L1 + 2x O + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Dośrodkowanie po ziemi, niemal takie same możliwości ze skrzydeł daje / ; L-Pass, L-Speed.
/ + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie prostopadłe po ziemi do najbliższego zawodnika; S-Pass acc. (celność), S-Pass Speed (szybkość), Passing (błyskotliwość), Playmaking (pozycjonowanie).
/ (przytrzymać co najmniej 1/6 sekundy) + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie prostopadłe po ziemi do dalszego zawodnika, im dłużej przytrzymane, tym dalej; S-Pass acc. (celność), S-Pass Speed (szybkość), Passing (błyskotliwość), Playmaking (pozycjonowanie).
L1 + / + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie prostopadłe górą, piłka spadnie przed nogi zawodnika, krótkie; L-Pass, L-Speed, Passing (błyskotliwość).
L1 + / (przytrzymać co najmniej 1/6 sekundy) + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Podanie prostopadłe górą, długie, piłka spadnie przed nogi zawodnika, im dłużej przytrzymane, tym dalej; L-Pass, L-Speed, Passing (błyskotliwość).
[] + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Strzał, kierunki na padzie (atakując np. prawą bramkę: góra(lewa), dół(prawa), bez kierunku/przód(środek), trzymać [] aby osiągnąć odpowiednią wysokość/siłę strzału, w zależności od wysokości dolatującej piłki możemy strzelić z woleja, szczupakiem, nożycami, przewrotką, wślizgiem itd., na własnej połowie wybicie w przód; Shot acc. (celność), Shot power (siła), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność), 1-1 Scoring, Middle Shooting (celność z dystansu).
[] ~ R2
Lekki, podkręcony, techniczny strzał; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność), Dominant foot.
[] ~ R1
Strzał niskim lobem; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność).
L1 + []
Strzał wysokim lobem; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność).
(stojąc lub idąc z piłką) L1 + [] + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Strzał bardzo wysokim lobem, a'la Alessandro Del Piero @ Euro 2004: Italia - Sweden; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność).
(postawa plecami do bramki) L1 + [] (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Kolejny lob, jeśli jesteśmy odwróceni do bramki to możemy zaryzykować taki strzał, bardzo trudny, a zarazem bardzo dobry; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Scoring (dodatkowa celność).
(postawa plecami do bramki) ~ [] + (ewentualnie odpowiedni kierunek)
Następna wariacja lobu, jeśli jesteśmy odwróceni do bramki to możemy zaryzykować taki strzał, bardzo trudny a zarazem bardzo dobry; Shot acc. (celność), Shot technique (jakość), Shot power (siła).
0
- Pro Evolution Soccer 5 - poradnik do gry
- Pro Evolution Soccer 5: Poradnik do gry
- Pro Evolution Soccer 5: Sterowanie
- Pro Evolution Soccer 5: Wstęp do sterowania
- Pro Evolution Soccer 5: Oznaczenia
- Pro Evolution Soccer 5: Podstawowe
- Pro Evolution Soccer 5: Posiadając piłkę
- Pro Evolution Soccer 5: Podczas obrony
- Pro Evolution Soccer 5: Przyjęcia piłki
- Pro Evolution Soccer 5: Drybling oraz zwody
- Pro Evolution Soccer 5: Bramkarz
- Pro Evolution Soccer 5: Sterowanie
- Pro Evolution Soccer 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend

czeba być wariatami żbeby robić poradnik do PES 5. Sportowych grach nie potrzeba poradnika ublirzacie naszej inteligecji tymi głupimi poradnikami do gier sportowych. wiec przestancie robić poradniki do sportowych gier.
A potem beda ludzie zadawac pytania jak sie robi triki, zwody, jak sie ustala taktyke....
ronn Legend
eJay --> No, ale nie wiesz, ze nie powinno byc poradnikow do gier sportowych, bo EG2006_13032040 ich nie potrebuje?
zanonimizowany283992 Legend
EG2006_13032040 - Doobre :]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.