Pojedynki jeden na jednego (Head to Head Races) | Kariera pirata drogowego (Racer)
Aktualizacja:
Pojedynki jeden na jednego (Head to Head Races)

Pojedynki jeden na jednego nie pojawiają się w stałych punktach mapy świata, albowiem są one powiązane z innymi autami sportowymi przemierzającymi świat gry, czy to tymi kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję czy też żywych graczy. Jeśli chcesz wyzwać inny pojazd na pojedynek to musisz się do niego zbliżyć i wcisnąć odpowiedni klawisz lub przycisk. Sam też możesz oczywiście zostać zaproszony (przykład na powyższym obrazku) i gra pozwoli ci wtedy zadecydować czy chcesz podjąć wyzwanie czy zrezygnować.
Po rozpoczęciu pojedynku wyznaczony zostanie zazwyczaj dość odległy punkt docelowy i Twoim zadaniem stanie się dotarcie do niego zanim dokona tego konkurencyjny kierowca. W osiągnięciu tego celu mogą ci oczywiście pomóc ofensywne ulepszenia pościgowe, dzięki którym będziesz mógł utrudnić jazdę konkurentowi i wypracować sobie bezpieczną przewagę.
0
- Need for Speed Rivals - poradnik do gry
- Need for Speed Rivals - poradnik do gry
- Kariera pirata drogowego (Racer)
- Kariera pirata drogowego (Racer) w Need for Speed Rivals
- Gromadzenie punktów w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Ucieczki przed policją | Kariera pirata drogowego (Racer) w Rivals
- Wydawanie punktów w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Rodzaje zawodów w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Pojedynki jeden na jednego (Head to Head Races) | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Inne zajęcia | Kariera pirata drogowego (Racer) w Need for Speed Rivals
- Postępy w karierze w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Samochody w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Lista samochodów w Need for Speed Rivals | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Technologie pościgowe (Pursuit Tech) | Kariera pirata drogowego (Racer)
- Kariera pirata drogowego (Racer)
- Need for Speed Rivals - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany491947 Junior
witam jak zmienic w rivals zeby hamulec był np na a prosze o pomoc
zanonimizowany963535 Junior
Delat... Aby odblokować resztę pojazdów musisz po ukończeniu kariery zrobić zadania których nie zrobiłeś podczas przechodzenia i one Ci się odblokują
xTroubleX_XMakerx Junior
Ja nadal nie rozumiem jak upgradowac te technologie bo ciagle jest: odblokowano nowe technologie poscigowe.
wykupilem wszystko i myslalem ze to pomoze i nic
PS. z gory dzieki
rafik11211218 Junior
Więc mam w takim razie pytanie. Dlaczego jak odblokowuje mi się nowy Radiowóz i jest napisane że nowa technologia i nowy rank to mam ciągle te same?
rafik11211218 Junior
Aha i za co kupuje się Technologie typu Śmigłowiec, Radiowóz oraz blokada??? I gdzie? Nigdzie nie mogę znaleźć a mam Astina Matina odblokowanego. Piszcie na Skype -> raphael23396 oraz na GG - 51798847
Będę ogromnie każdemu wdzięczny za pomoc, przypominam że Grę mam niecały tydzień czasu, w Wigiliędostałem.
Cobble Junior
Rafik - Technologie pościgowe zdobywa się przez uczestnictwo w zawodach od poziomu Łatwy, Średni i Trudny.
Za zawody zdobywa się SP ( Speed Points. )
A gdzie - panel główny ( ten startowy ) > Technologie pościgowe > Wybierz technologię > Enter > Enter.
Technologie dodaje się w punkty A i D ( ja mam tak ustawione.)
Uwaga! Poziom technologii zależy od poziomu samochodu ( im niżej, tym gorszy.)
Mr4721 Junior
Witam. Gra ktoś jeszcze w Rivals'a ? Szukam osoby chętnej do pomocy z dwoma trofkami a konkretnie "Hycel" oraz "Wyścig towarzyski" . Chętnie się odwdzięczę ;)
patrykd25 Junior
jak wyjść z rozgrywki do garażu bo nie umiem????
sebastianc25 Junior
Witam, jest ktoś jeszcze chętny do pomocy w zdobyciu trofeum hycel i wyścig towarzyski?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
