Naruto Ultimate Ninja Storm: Minato
Aktualizacja:
Minato

Minato jest postacią walczącą wręcz, która może się poszczycić bardzo dużą szybkością.
Jego wielką siłą jest jego tryb awakening, w który może wejść w dowolnej chwili. Staje się w tedy o wiele szybszy, a dodatkowo dostaje dwie umiejętności, które polegają na rzuceniu kunaiem w przeciwnika. Gdy ten trafi to Minato pojawia się nad nim i wykonuje wbicie go ziemię. Niedoświadczony gracz może nie zauważyć małego, rzucanego sztyletu i nawet nie dowie się, co go uderzyło. Wchodzenie w ten tryb jest wymagane u Minato by wykorzystać jego wszystkie zdolności.
Jego normalnym ninjutsu jest rasegan, z którym szybko biegnie na przeciwnika. Jeśli przytrzyma się przycisk ataku to wykona jego silniejszą wersję, jednakże czas oczekiwania jest stosunkowo długi.
Plusem jest tu kontra, która działa na większy dystans niż większość innych, przez co można powstrzymać szarżującego przeciwnika zanim ten jeszcze dobiegnie do ciebie.
Co zaś się tyczy Ultimate'a to posiada dwie wersje i jedną wykonuje z bardzo bliskiego zasięgu, a w drugiej rzuca się na przeciwnika z rasenganem. Trzeba powiedzieć, że druga wersja jest o wiele szybsza i można ja zacząć wykonywać z bezpiecznej odległości.
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Wybrane postacie - porady
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Naruto
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Neji
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Sakura
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Sai
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Lee
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Tenten
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Shikamaru
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Choji
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Ino
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Nagato
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Gaara
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Kakashi
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Tobi, Masked Man
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Sasuke
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Itachi
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Kabuto Sage Mode
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Madara
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Kisame
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Kankuro
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Minato
- Naruto Ultimate Ninja Storm: Wybrane postacie - porady
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xanas10 Centurion
Pisząc o postaciach oceniałem je tak:
Jeśli postać posiadała umiejętności malee i nie posiadała ataku zasięgowego jak np Ten-Ten, zostawała automatycznie przypisywana do walczących wręcz.
Jeśli zaś postać posiada ninjutsu i Ultimate które lecą na dalekie dystanse (Kabuto) , to przypisywałem je bazowo walczących na dystans za pomocą jutsu. Nie można zignorować zasięgu ninjutsu Kabuto, mimo iż w walce wręcz tez jest szybki oraz zatruwa. Oczywiście każdy ma swoje zdanie, a wiadomo ze ile graczy tyle technik walki.
Ale dzięki za uwagi. Opis na pewno zostanie rozbudowany o więcej szczegółów.
Nerka Generał
O akurat o natychmiastowym awkekeningu nie wiedziałem :O
zanonimizowany927757 Generał
Jeśli postać posiadała umiejętności malee i nie posiadała ataku zasięgowego jak np Ten-Ten, zostawała automatycznie przypisywana do walczących wręcz.
Dlaczego uważasz Ten-Ten za postać, która walczy w zwarciu?
Xanas10 Centurion
Ariacchi tu chodziło że jeśli postać nie posiada takich ataków zasięgowych jakie ma Ten-Ten.
berial6 Legend
Ponawiam pytanie: jakie masz, Autorze, statystyki gier rankingowych?
zanonimizowany960526 Junior
WSZYSTKIE POSTACIE BEZ PRZECHODZENIA SINGLE PLAYER
Wybieramy free mode, wybieramy Player VS Player, dajemy Handicap na max, wybieramy Suigetsu, wybieramy jakiegokolwiek przeciwnika, wybieramy mapę Hiden Rain Upper.
Podczas meczu włączamy IA (Instant Awaking) i kilkukrotnie używamy U1 (jutsu) tak, aby ostatni atak zabierał życie do zera i powodował Ring Out za razem. Dzięki temu dostajemy ok 14k (14000 Ryo) za mecz.
Następnie dajemy Rematch i robimy tak przez niecałą godzinę, aby uzbierać ok 1M (1000000 Ryo). Dzięki temu mamy wszystkie postacie poza Sage Kabuto (on potrzebuje cos koło 1,7M)
WSKAŹNIKI I PASKI INFORMACYJNE
1) Life Bar - pasek życia, dla postaci z NA (Normal Awaking) istotna jest pozycja Awaking Indicator, która pokazuje od jakiej ilości życia można użyć NA
2) Chakra Bar - pasek chakry, zużywa się podczas wykonywania U1, U2, U3, Chakra Shuriken, Chakra Dash Cancel, Chakra Dash, Air Chakra Dash
3) Substitution Bar - pasek techniki podmiany, po każdym użyciu odnawianie paska zatrzymuje się na 7 odliczań gry
4) Team Metter - pasek supportów, po jednokrotnym napełnieniu aktywowane są właściwości wybranych typów supportu (attack, defence, balance), po dwukrotnym napełnieniu można używać U3
5) Support Type - wybrany typ supportu (attack, defence, balance)
6) Support Respawn - po każdym użyciu supportu widzimy po jakim czasie będziemy mogli użyć go ponownie
AKCJE WYKONYWANE PODCZAS WALKI
Podstawowe (każda pod jednym przyciskiem na padzie):
1) (press 1) chakra load
2) (hold) chakra charge
3) shuriken
4) atack
5) jump
6) guard
7) substitution (knj - kawarimi no jutsu)
8) Support 1
9) Support 2
Złożone akcje:
1) ninja move = (hold)left analog + jump, (hold)jump
2) dash = jump, jump
3) double jump = jump, wait, jump
4) chakra dash = chakra load, jump
5) air chakra dash = jump, chakra load, jump (to jest jeden z lepszych sposobów na podejście do przeciwnika)
6) grab = guard + atack
7) tilt = (fast) move left analog, left analog back to neutral position, atack (początkujący często nie wiedza o tym, a np. Itachi ma bardzo dobry tilt)
8) combo 1 = 6 x atack
9) combo 2 = 3 x atack, down left analog, 3 x atack
10) combo 3 = 3 x atack, up left analog, 3 x atack
11) air combo = jump 4x atack
12) shuriken combo = 6 x shuriken (tylko niektóre postacie)
13) chakra shuriken = chakra load, shuriken
14) team atack = hold atack, suport 1, suport 2
15) air chakra shuriken = jump, chakra load, shuriken
16) U1 (jutsu) = chakra load, atack
17) U2 (ultimate jutsu) = chakra load, chakra load, atack
18) U3 (team ultimate jutsu) = chakra load, chakra load, chakra load, atack (po maksymalnym nabiciu team metter)
19) air U1 = jump, chakra load, atack (tylko niektóre postacie)
20) IA (Instant Awaken) = move right analog (tylko postacie IA)
21) NA (Normal Awaken) = hold chakra charge (tylko postacie NA przy odpowiedniej ilości życia 30-60% w zależności od postaci)
PAPIER, KAMIEŃ, NOŻYCE
Czyli o tym, jakie akcje mają wyższy priorytet względem innych akcji.
tilt bije combo
shuriken bije tilt
chakra shuriken bije shuriken
chakra dash bije chakra shuriken
U1 bije chakra dash
U2 bije U1
U3 bije U2
Są też pewne wyjątki, np. U1 Neji i Pain ma wyższy priorytet nad niektórymi U2. Tilt też bywa bardzo specificzny. Itachi może unikać każdego typu ataku swoim tiltem. Minato może się teleportować swoim tiltem, jeśli trafi przeciwnika bez bloku. Tobi i Kankuro rzucają na ziemie bomby swoim tiltem.
SUPPORT
Przy wyborze postaci możemy przyciskami od bloku i knj zmieniać wygląd / dostępne U1 i/lub U2 dla niektórych postaci.
Przy wyborze supportow mamy 4 czynniki:
1) wybór 1 supportu (tylko 1 funkcja i 1 atak dodatkowy, szybszy respawn + szybsze nabijanie support metter) lub 2 supportów (mamy 2 funkcje i 2 różne ataki dodatkowe i możliwość ich jednoczesnego odpalenia, ale wolniejszy respawn i team metter)
2) 3 paski z lampkami, w kolejności od góry:
siła ataku U3
szybkość respawnu supportu po użyciu
szybkość ładowania paska supportu (support metter)
3) drużyny fabularne, pewne kombinacje supportów związane z fabułą anime dają bonus do punktu 2) (do pasków z lampkami)
4) funkcja supportu (uaktywnia się po nabiciu polowy team metter):
attack
a) atakuje razem z nami podczas wykonywania combo,
b) jeśli wsadzimy przeciwnikowi SB (Strike Back) to support podbija go dodatkowo w powietrze pozwalając nam wykonać dodatkowe ataki ([dash, air dash, air chakra dash > air combo/air U1], U1, U2, U3)
defence
a) blokuje (air( chakra)) dash przeciwnika
b) broni nas podczas wykonywania chakra charge (głównie przed (chakra) shuriken i większością U1)
c) pozwala na zablokowanie podbijania przez aktywny attack type support przeciwnika po tym jak dostaniemy SB (Strike Back)
balance
a) rzuca z nami chakra shuriken
b) podstawia się za nas jak dostaniemy U2/U3
Supporty maja swój pasek życia i mogą zostać czasowo wyeliminowane (np. balance type przy wsadzeniu nam U2/U3 przez przeciwnika)
TRIKI
Poruszanie się.
Aby poruszać się w bezpieczny sposób wykonujemy jump guard (wciskamy blok, a nastepnie skaczemy w wybranym przez nas kierunku).
Dzieki temu jakikolwiek atak przeciwnika nas nie złapie. Minusem tego rozwiązania jest szybsze przełamanie naszego bloku przez przeciwnika. Rozwiązanie to ma też kolejną zaletę, z powietrza można wykonać cały szereg akcji. Można rzucić shurikena/chakra shurikena, jutsu (tylko niektóre postacie), air chakra dash/air dash, a nawet płynne przejście w ninja move.
Na szczególną uwagę zasługuje taktyka:
skok > air dash > chakra shuriken
Jest bardzo dobra kontra na support defensywny. Jeśli wykonamy to z odpowiedniej odległości, to wylądujemy bardzo szybko (jak byśmy użyli chakra dash) w pobliżu przeciwnika. Możemy wtedy złapać go w combo, grab, U1 lub U2.
Kolejny ważny sposób na poruszanie się to ninja move. Postacie takie jak Minato, Itachi, Orochimaru maja szczególnie świetne ninja move, pozwalające unikać wiele ataków przeciwnika.
Bardzo dobrym sposobem na unikanie U1 i U2 z właściwościami śledzenia celu, jest wykonanie ninja move na bok i chakra dash cancel.
Obrona i kontratak.
Jeden ze sposobów, aby skontrować nacierającego przeciwnika:
podczas obrony > chakra load > shuriken
Cancel.
Jest to anulowanie danej akcji przez inna akcję. Przykładowo:
combo > cancel chakra dash > combo > cancel chakra dash .... (bardzo często używane, przy odpowiednim przewidywaniu czasu użycia knj przez przeciwnika pozwala nam wyczerpać jego licznik knj i pozostać w ciągłej ofensywie zarazem)
combo > ninja move cancel (wystarczy raz wcisnac jump) > U2 (wymaga nauczenia się timingu, ale bardzo zabójcze)
combo > TA (team attack) cancel > support > U2
combo > cancel U2 (tylko ograniczona ilość postaci to ma)
Sposoby na złapanie w U2/U3:
(zakładając, że każdy kolejny krok złapie przeciwnika bez gardy lub mu ją rozbije):
air chakra dash > combo > melle support (hidan, kimimaro, chio, lee, itp.) > cancel combo (np. przez jump) > U2/U3 Bardzo łatwe do wykonania i bardzo zabójcze
Dejron Junior
Patrząc po poradniku można sie doczepić do wielu rzeczy, ale to w dużej mierze pierdółki. Sądze, że do tego poradnika powinna pójść osoby, która wie cos o samym naruto ( manga, anime ), jeśli takiej osoby nie było to trudno. Obecnie jeszcze nie posiadam gry, zakupie ją 3.02.14. Ale rzucające się w oczy, a wręcz bolesne jest
"Chakra – Pasek pod paskiem życia". Bez zbędnych komentarzy radze ci zmienic to na " Chakra- odpowiednik many w świecie naruto". W pkt. 6. o supportach, same klikanie jest na poziomie gry rodzica, która pierwszy raz w życiu ma pada... Powinno sie ich uzywac dopasowywując sie do gry, zaleznie od postaci, którą gramy. Np. Uzyc zasiegowego ataku supporta, aby przeciwnik byl zmuszony do bloku/uniku/uzycia jutro obronnego i wtedy naszą (najlepiej melee)
postacia zblizamy sie do przeciwnika za pomoca chakra dash i atakujemy ;d. Jak juz wczesniej ktos powiedzial uzycie supporta przeciwnko supportowi jest bez sensu.. poprostu sie bronimy.
zanonimizowany1004274 Junior
Cześć
Mam pytanko. Chce zrobić quest-a friendship .
Zrobiłem juz na full wszystkich z konohy ale nie zrobilem np z wioski ukrytej w chmurach lub z wody.
Zrobilem juz zadania z tymi odpowiedziami na listy (niestety nie zawsze mi sie udawało dobrze odpowiedzieć) a także zadania aby ich spotkać w róznych miejscach i pogadać ale wciąż nie mam ich na full a jak chce isc z nimi na arene aby z nimi walczyć to NPC mi znika ...... nie wiem co robić aby mieć wszystkich na full
Jeśli troszeczke zamotałem :) to prosze pisać na priv na email
[email protected]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
