Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
Ciosy i kombosy klasy PRO. Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone.
Aktualizacja:
Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone pozwalające na wyciśnięcie z każdego zawodnika jak najwięcej podczas kolejnych starć. Kombosy złożone nie korzystają z wzmocnionych ataków specjalnych i nie muszą być wykonywane na przeciwniku przygwożdżonym do ściany, co oznacza że można z nich dowolnie korzystać podczas starcia i wzmacniać według własnego uznania.
Robert "ochtywzyciu" Frąc (www.gry-online.pl)
Zwroty
Objaśnienie zwrotów i skrótów
Kombo jest to sekwencja ciosów, której nie można zablokować w trakcie jej trwania. Jeżeli atak rozpoczynający kombo trafi przeciwnika i nie zostanie zblokowany to nie będzie on mógł blokować kolejnych ataków aż do zakończenia sekwencji ciosów. Kombo może zostać przerwane jedynie za pomocą "Breaker".
Kombosy podstawowe są to krótkie sekwencje ciosów układających się w łańcuch ataków, są one zdefiniowane w mechanice gry.
Kombosy złożone są to połączone w jeden dłuższy łańcuch ataków: kombosy, ciosy specjalne i podstawowe, zazwyczaj takie kombosy są znacznie trudniejsze od podstawowych, ale również zadają większe obrażenia.
Juggle oznacza ciosy lub kombosy, po których przeciwnik "podbijany" jest w powietrze i czas, po którym znowu będzie mógł stanąć na nogi (zacząć blokować) jest na tyle duży, że można do przeciwnika podejść i wyprowadzić kolejne ciosy.
Strzałki w lewo i prawo - wszystkie ciosy znajdujące się w poradniku zostały podane dla postaci stojącej po lewej stronie, znaczy to, że "strzałka w prawo" oznacza do przodu, a "strzałka w lewo" do tyłu.
"+" znajdujący się pomiędzy dwoma przyciskami oznacza, że należy je wcisnąć jednocześnie w innym wypadku przyciski należy wciskać kolejno po sobie.
Low oznacza cios do zablokowania podczas kucania.
Mid oznacza cios do zablokowania podczas stania.
High oznacza cios do zablokowania zarówno podczas stania jak i kucania.
Cyfry znajdujące się na końcu każdego kombosa oznaczają ile procent obrażeń zada dana sekwencja ciosów.
GRYOnline
Gracze
Steam
- Mortal Kombat ciosy: Kratos
- Mortal Kombat ciosy: Kitana
- Mortal Kombat ciosy: Kano
- Mortal Kombat ciosy: Kabal
- Mortal Kombat ciosy: Johnny Cage
- Mortal Kombat ciosy: Jax
- Mortal Kombat ciosy: Jade
- Mortal Kombat ciosy: Ermac
- Mortal Kombat ciosy: Cyrax
- Mortal Kombat ciosy: Cyber Sub-Zero
- Mortal Kombat ciosy: Baraka
- Mortal Kombat ciosy: Postacie
- Mortal Kombat: Jak dużo czasu zajmuje przejście gry?
- Mortal Kombat ciosy: FAQ
- Mortal Kombat ciosy: System walki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.