Akt I - opis przejścia | Akt I w Kholat
Aktualizacja:

Grę rozpoczniesz na stacji kolejowej. Motywem przewodnim Kholata jest pełna swoboda w działaniach gracza. Dlatego zaczynając grę nie masz żadnych celów czy zadań do wykonania. Możesz się trochę po kręcić po miasteczku, ale nic w nim ciekawego nie będzie. Udaj się w stronę drogi prowadzącej w góry.

Idź przed siebie w głąb terenu. Choć okolica na pierwszy rzut oka może trochę przytłaczać, droga jest tylko jedna i nie sposób się zgubić. Po kilkudziesięciu metrach usłyszysz nagłą zmianę muzyki w głośnikach na dużo "straszniejszą". Muzyka w Kholacie często służy za swego rodzaju przewodnika. Gdy nagle przybierze mroczniejszy ton, niedługo coś powinno się wydarzyć. Idź dalej.

Zgodnie z muzyczną obietnicą, będziesz świadkiem krótkiego przerywnika. Kiedy odzyskasz kontrolę nad postacią idź cały czas prosto aż dotrzesz do namiotu. Wciśnij przycisk użycia (domyślnie E) by wejść do środka. Zostaniesz wyposażony w kompas, dziennik, mapę i latarkę. Zaraz potem Akt I się zakończy.
0
Komentarze czytelników
doman15 Chorąży

Mega mega dzięki za ten poradnik. Był dla mnie nieoceniony, a i grało się z nim jakoś raźniej. ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.