Into the Breach: Jednostki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W tym rozdziale dowiesz się, co potrafią poszczególne oddziały mechów oraz poznasz umiejętności pasywne Time Traveler'ów.

Oddziały mechów

W grze dostępnych jest 8 oddziałów mechów, 1 oddział losowy, 1 oddział definiowany przez gracza oraz 1 sekretny.

Oddział Rift Walkers głównie bazuje na efektach wypychania przeciwników. Jest to pierwszy dostępny oddział.

Rift Walkers

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność

pasywna

Statystyki

Combat Mech - klasa Prime

Titan Fist - zadaje 2 punkty obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Cannon Mech - klasa Brute

Taurus Cannon - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Artillery Mech - klasa Ranged

Artemis Artillery - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cele na sąsiednich kwadratach o 1.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 3

Oddział Zenith skupia się głównie na zadawaniu obrażeń. Jedynie Defense Mech ma w swoim arsenale tarczę dwukrotnego użytku oraz pocisk przyciągający jednostki.

Zenith Guard

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność

pasywna

Statystyki

Laser Mech - klasa Prime

Burst Beam- wystrzeliwuje przeszywający wszystkie cele laser. Im dalej sięga, tym staje się słabszy. Obrażenia od 1 do 3.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Charge Mech - klasa Brute

Ramming Engines - taranuje wroga zadając 2 punkty obrażeń, Mech odnosi 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Defense Mech - klasa Science

Attraction Pulse - przyciąga cel o jeden kwadrat.

Shield Projector - nakłada na cele tarczę niwelującą obrażenia. Maksymalnie w jednej lini można nałożyć tarczę na dwa cele. Ilość użyć - 2.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 4

Jednostka latająca

Oddział Steel Judoka specjalizuje się w manipulacji pozycji. Każdy z mechów posiada umiejętność przesuwania jednostek. Ponadto, Judo Mech potrafi absorbować 1 punkt obrażeń. Ciekawą umiejętnością, z której można zrobić dobry użytek to Vek Hormones, który zwiększa o 1 obrażenia, gdy przeciwnicy atakują samych siebie.

Steel Judoka

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność pasywna

Statystyki

Judo Mech - klasa Prime

Vice Fist - łapie przeciwnika i przerzuca za siebie, zadając 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 4

Opancerzony - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1 (Wypychanie, Blokowanie, ogień nadal mają taki sam efekt)

Siege Mech - klasa Ranged

Cluster Artillery - wystrzeliwuje w jeden punkt pocisk, który odpycha wszystkie sąsiadujące cele zadając 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 3

Gravity Mech - klasa Science

Grav Well - broń artyleryjska, która po wystrzeleniu przyciąga cel o 1 kwadrat.

Vek Hormones - przeciwnicy zadają +1 więcej obrażeń kiedy zadają obrażenia swoim sojusznikom.

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 4

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Into the Breach

27 lutego 2018

PC Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl