Interfejs gry | Podstawy rozgrywki | Heroes of the Storm
Aktualizacja:
Interfejs gry

1. Pasek umiejętności
2. Przywołanie wierzchowca (Z)
3. Powrót do bazy (B)
4. Rozwój talentów
5. Wyszczególnione poziomy bohatera na których można wybrać talenty
6. Portret bohatera wraz z informacją na temat jego zdrowia/many
7. Pasek informujący gracza o poziomach obu drużyn, wartości zdrowia baz, a także czasie trwania rozgrywki
8. Mini mapa, która pokazuje najważniejsze cele na mapie, jak i rozstawienie zabudowań
9. Bohater
Interface w Heroes of the Storm jest bardzo intuicyjny i podobny do tych, które znamy z innych gier MOBA. Na dole umiejscowiono pasek z umiejętnościami bohatera (1). Z lewej strony paska (2) umiejscowiono przycisk za pomocą którego można przywołać wierzchowca. Natomiast z prawej strony znajduje się funkcja powrotu do bazy (3). Po zdobyciu odpowiedniego poziomu bohatera (5) można wybrać jeden talent, aby ulepszyć jego umiejętności (4). Poniżej (6) umiejscowiono portret bohatera wraz z informacją na temat wartości jego zdrowia i many/nienawiści etc. Kolejnym istotnym elementem jest pasek u góry (7), który informuje gracza o różnicy poziomów między drużynami, a także podaje wartość życia bazy i odlicza czas rozgrywki. Na dole z prawej strony można zauważyć mini mapę (8) wraz z zaznaczonymi na niej najważniejszymi budynkami, kapliczkami i celami do zdobycia. Ostatnim elementem widocznym na screenie jest sam bohater (9), którym gracz steruje.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.