Heroes 4: Co powinien wiedzieć każdy bohater w świecie męstwa i magii? - część 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ograniczeniem pojedynczej tury są punkty i zależnie od ich dostępnej ilości możemy poruszać się dalej na mapie przygody. To właśnie ona jest główną osią, wokół której będą toczyć się nasze dzieje. Na niej znajdziesz porozrzucane tu i ówdzie surowce, kopalnie które można zająć w celu stałego ich dopływu, miejsca rekrutacji (tzw. wylęgarnie) nowych stworów, czy masę innych struktur mających każda ogromny wpływ na nasz los.

Mapa taktyczna rządzi się swoimi prawami i jest to jakby gra w grze. Każdy stwór i od czwartej części HoMM również i bohater, posiadają punkty ruchu, które można przeznaczyć na jedną z akcji:

  1. poruszanie się o ilość pól określonych punktami ruchu,
  2. walkę, na odległość lub ramię w ramię, jeśli cel znajduje się w zasięgu (patrz wyżej), jednak pamiętaj że przeszkody terenowe zmniejszają zadawane obrażenia na odległość,
  3. rzucenie czaru lub magicznej mikstury, co pochłania wszystkie punkty ruchu.
Chroń bohatera - Co powinien wiedzieć każdy bohater w świecie męstwa i magii? - część 2 - Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - poradnik do gry

Chroń bohatera. On jest najważniejszym osobnikiem w armii.

Atak a daleka nie jest dobrym ruchem, gdy cel zasłaniają zarośla - Co powinien wiedzieć każdy bohater w świecie męstwa i magii? - część 2 - Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - poradnik do gry

Atak a daleka nie jest dobrym ruchem, gdy cel zasłaniają zarośla.

Odpowiedni czar i już jesteś bliżej chwili chwały - Co powinien wiedzieć każdy bohater w świecie męstwa i magii? - część 2 - Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - poradnik do gry

Odpowiedni czar i już jesteś bliżej chwili chwały.

W samym mieście największym ograniczeniem jest możliwość postawienia tylko jednego budynku na turę. Oczywiście by postawić nawet jeden, potrzebne będą odpowiednie fundusze, bez których ani rusz. Warto nadmienić, że w czwartej części herosów zrezygnowano z możliwości kupowania stworów zwykłych i ulepszonych, jak to miało miejsce wcześniej. Ten system zastąpiono w większości miast zablokowaniem rozbudowy niektórych struktur. Postawienie jednej wylęgarni dla stworów jednego poziomu automatycznie blokuje możliwość postawienia innej.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl