Poziom V- Atlas (1) | Opis przejścia | Hard Reset
Aktualizacja:
Poziom V: Atlas
Po rozpoczęciu etapu przeskocz po skrzynkach na ulicę i zajrzyj za filary po lewej aby znaleźć pierwsze N.A.N.O.

Idąc dalej uliczką zostaniesz zaatakowany przez kilka małych maszyn i Goryla. Po ich wyeliminowaniu wejdź na taras schodami po prawej stronie uliczki.

Zaraz po zejściu ze schodów trafisz na barierę. Wystarczy zestrzelić generator za kratą, aby droga stanęła otworem.

Gdy zejdziesz na ulicę poniżej bariery skieruj się w prawo, gdzie za małą budką leży małe N.A.N.O.

Skieru jsię w stronę wózka widłowego, uruchom go i skręć w prawo. Znajdziesz tam małe N.A.N.O.

Odwróć się za siebie. Zobaczysz tam duże N.A.N.O oraz czerwoną beczkę leżącą przy popękanej ścianie. Jak łatwo się domyśleć jest to sekret z kolejnym dużym N.A.N.O. Zestrzel również barierkę, która odgradza Ci drogę. Uważaj wychodząc z sekretnego tunelu na Goryla, który tam wbiegnie.

Po wyjściu z sekretnego tunelu idź w lewo. Spotkasz na swojej drodze dwa Goryle oraz kilku slayerów na pomoście. Po ich wyeliminowaniu podejdź do bariery blokującej schody, ale zanim ją wyłączysz zajrzyj za śmietnik tuż obok.

Wyłącz barierę i wejdź po schodach. Natychmiast zauważysz kolejną barierę. Jej źródło zasilania jest zastawione, ale wystarczy że strzelisz w widoczną tam czerwoną beczkę, a bariera zostanie wyłączona i zyskasz dostęp do dużej paczki N.A.N.O.

Zajrzyj na schody zastawione kontenerem, który znajduje się za świecącym globem. Leży tam mała paczka N.A.N.O.

Teraz wejdź na schody znajdujące się po lewej stronie iluczki przed Tobą. Za jednym z filarów znajdziesz N.A.N.O.

Zejdź schodami z powrotem na uliczkę. Zwróć uwagę na N.A.N.O leżące na betonie za dużą skrzynią.

Idź uliczką aż dotrzesz do schodów prowadzących na niższy poziom. Czeka Cię tam walka z kilkoma humanoidami. Po walce znajdziesz w okolicy cztery paczki N.A.N.O oraz sekret wymagający wykorzystania fizyki. Przedstawia to poniższy filmik.
Teraz wejdź po schodach na pomost, z którego atakowali slayerzy. Cofnij się nim w stronę początku etapu, by na jego końcu znaleźć małe N.A.N.O. W drodze powrotnej zaatakują Cię pilarki i bomby.

Na pomoście wypatruj kolejnego, tym razem dużego N.A.N.O. Niemal na każdym kroku będą prześladowały Cię małe maszyny.

0
- Hard Reset - poradnik do gry
- Hard Reset - poradnik do gry
	- Opis przejścia
		- Poziom I- Pierwszy Kontakt (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom I- Pierwszy Kontakt (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom II- Sektor 6 (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom II- Sektor 6 (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom III- Pościg (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom III- Pościg (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom IV- Targowisko (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom IV- Targowisko (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom V- Atlas (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom V- Atlas (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VI- Podziemia (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VI- Podziemia (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VI- Podziemia (3) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VII- Szpital (1) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VII- Szpital (2) | Opis przejścia | Hard Reset
- Poziom VII- Szpital (3) | Opis przejścia | Hard Reset
 
 
- Opis przejścia
		
 
- Hard Reset - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
rey656 Centurion

Czemu wszystkie bronie wyglądają identycznie?? o.O
raziel88ck Legend

Z tego co pamiętam, w rezultacie mamy tylko 2 bronie, które z kolei mają po kilka trybów i możliwości ulepszeń.
rey656 Centurion

Współczuję więc projektantom ich niewolniczej pracy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
