Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry
Opis przejścia Gorky Zero. Jako porucznik Cole Sullivan ruszamy z tajną misją w służbie NATO na Ukrainę, gdzie odkrywamy spisek, mogący zagrozić światowemu bezpieczeństwu. Tajemnicza organizacja pracuje nad sposobem kontrolowania ludzi na odległość...
Aktualizacja:
Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Słowo na poniedziałek
Dwie pierwsze misje opisałem kroczek po kroczku - gdzie kucnąć, skąd strzelać, jakiej amunicji używać. Stąd mapy do nich prezentują się nieco inaczej od kolejnych. Od trzeciej misji począwszy ograniczyłem się już do wykonania szczegółowych map (patrz: legenda) oraz opisania kluczowych miejsc na poziomach. Gra nie jest szczególnie trudna dla graczy obeznanych z gatunkiem i podejrzewam, że da się ją przejść nawet robiąc dużo hałasu. Cała zabawa jednak polega na tym, by wrogowie nie zauważali faktu, że właśnie giną i wierzę, że moje mapy doskonale osiągnięcie tego celu ułatwią. Grę ukończyłem dwukrotnie na najwyższym poziomie trudności - za drugim razem, orientując się już w rozkładzie poziomów i trasach patrolowych strażników, starałem się jak najrzadziej używać cichej amunicji (oczywiście często korzystając z noża), a nie dając się mimo to zauważyć.
Sposobów poradzenia sobie z przeciwnikami gra oferuje co najmniej kilka w każdej sytuacji, lecz wyszedłem z założenia (i gorąco taką zabawę polecam), że cicha amunicja jest dla cieniasów - prawdziwy komandos i strzelając z rakietnicy niczyjej uwagi nie zwróci. :-) Nie pozaznaczałem na mapach włączników alarmów, gdyż nie widziałem w tym celu - prawie zawsze strażnik, który dostrzegł gracza lub martwego kolegę znajdzie alarm o parę kroków od siebie. Pamiętać należy, że punktację poprawiają ciche zabójstwa (nie liczy się strzelanie z cichej amunicji tylko ataki nożem) oraz strzały w głowę. Psuje ją zaś niecelność, włączone alarmy i zużyte apteczki. Warto zdobywając nową broń lub nową amunicję poświęcić chwilkę na oddanie z niej paru strzałów w niechronionym terenie, by przyjrzeć się na radarze, z jakiej odległości owe strzały słychać - to będzie procentować podczas akcji lepszym wyczuciem robionego przez siebie hałasu. Ponadto przed udaniem się na akcję dobrze ukończyć trening - on nauczy podstaw, o których w niniejszym poradniku nie piszę.

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
GRYOnline
Gracze
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 4B Misja 4
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 4A Misja 4
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Misja 4
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 3B Misja 3
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 3A Misja 3
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Misja 3
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 2B Misja 2
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 2A Misja 2
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Misja 2
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 1C Misja 1
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 1B Misja 1
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 1A Misja 1
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Misja 1
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Sprzęt
- Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Podstawowu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.