Goodbye Deponia: Ułóż dzieci do snu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ułóż dzieci do snu

Po wszystkim zielony Rufus stanie przed zadaniem zaopiekowania się nie tylko Goal, ale i gromadką dzieci - Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Po wszystkim zielony Rufus stanie przed zadaniem zaopiekowania się nie tylko Goal, ale i gromadką dzieci. Idź w lewo i porozmawiaj z butelkową wiedźmą. Znalazła ona poszukiwany przez Ciebie kwas, ale sprzedała go w gospodzie za 5 złotych i tym samym jedyne występujące w kanałach 5 złotych jest w jej posiadaniu. Przejdź dalej w lewo. Utnij sobie pogawędkę z siedzącą w wodzie małpą, obejrzyj podnośnik - brakuje rączki. Zaczep kataryniarza - taniec małpki kosztuje 5 złotych.

Tutaj mieści się wejście do pubu, jednak pilnuje go mięśniak, który nie chce wpuścić Rufusa, dopóki jest on z dziećmi. Musisz więc znaleźć im bezpieczne lokum. Wróć do kanałowego lasu z wiedźmą i przejdź do nieodwiedzanej jeszcze lokacji po lewej. Kliknij paszczę potwora (idealne miejsce spoczynku) - dzieci nie chcą iść spać, bo jest im zimno.

Udaj się ponownie do lokacji z gospodą i wejdź na pomost - Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Udaj się ponownie do lokacji z gospodą i wejdź na pomost. W malutkiej niebieskiej budce siedzi znany Ci już z poprzedniej przygody Goon. Porozmawiaj z nim i z jego ukochaną, June. Obejrzyj grzejnik, którego Goon nie chce pożyczyć. Przełącz się na czerwonego Rufusa i idź na rynek, gdzie podejdź do kratki kanałowej. Okazuje się, że prowadzi ona do lokacji z małpką i kataryniarzem, gdzie przebywa zielony Rufus. Po pogawędce obydwu panów pojawi się opcja wymiany pomiędzy nimi przedmiotów z ekwipunku.

Przełącz sterowanie na czerwonego Rufusa i wędruj do obozu rebeliantów (z rynku w prawo) - Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Przełącz sterowanie na czerwonego Rufusa i wędruj do obozu rebeliantów (z rynku w prawo). Zastukaj do bramy - Liebold nie zechce Cię wpuścić, potrzebujesz świadka, który potwierdzi tożsamość Rufusa. Pogadaj więc z Bambi i Lottie - pomogą Ci, o ile stworzysz dla nich stosowny wzór tatuażu. Propozycje Rufusa nie przypadną im do gustu, opuść więc lokację i przejdź do biura wydawcy (dolne wejście po prawej). Zabierz leżący na blacie papier oraz stojący na podłodze atrament. Połącz papier z atramentem i oddaj go zielonemu Rufusowi (klikając ikonkę u dołu ekranu). Idź do domu Bozo (od rynku w lewo) i wejdź na piętro. Z płaszcza Bozo weź skierowanie do terapeuty. Udaj się do gabinetu terapeuty (wejście jest na rynku, drzwi pośrodku ekranu). Pokaż siedzącemu w gabinecie mężczyźnie skierowanie, poddaj się sesji i testowi Rorschacha. Wynik nie będzie zadowalający...

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Goodbye Deponia

15 października 2013

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl