Goodbye Deponia: Ułóż dzieci do snu
Aktualizacja:
Ułóż dzieci do snu

Po wszystkim zielony Rufus stanie przed zadaniem zaopiekowania się nie tylko Goal, ale i gromadką dzieci. Idź w lewo i porozmawiaj z butelkową wiedźmą. Znalazła ona poszukiwany przez Ciebie kwas, ale sprzedała go w gospodzie za 5 złotych i tym samym jedyne występujące w kanałach 5 złotych jest w jej posiadaniu. Przejdź dalej w lewo. Utnij sobie pogawędkę z siedzącą w wodzie małpą, obejrzyj podnośnik - brakuje rączki. Zaczep kataryniarza - taniec małpki kosztuje 5 złotych.
Tutaj mieści się wejście do pubu, jednak pilnuje go mięśniak, który nie chce wpuścić Rufusa, dopóki jest on z dziećmi. Musisz więc znaleźć im bezpieczne lokum. Wróć do kanałowego lasu z wiedźmą i przejdź do nieodwiedzanej jeszcze lokacji po lewej. Kliknij paszczę potwora (idealne miejsce spoczynku) - dzieci nie chcą iść spać, bo jest im zimno.

Udaj się ponownie do lokacji z gospodą i wejdź na pomost. W malutkiej niebieskiej budce siedzi znany Ci już z poprzedniej przygody Goon. Porozmawiaj z nim i z jego ukochaną, June. Obejrzyj grzejnik, którego Goon nie chce pożyczyć. Przełącz się na czerwonego Rufusa i idź na rynek, gdzie podejdź do kratki kanałowej. Okazuje się, że prowadzi ona do lokacji z małpką i kataryniarzem, gdzie przebywa zielony Rufus. Po pogawędce obydwu panów pojawi się opcja wymiany pomiędzy nimi przedmiotów z ekwipunku.

Przełącz sterowanie na czerwonego Rufusa i wędruj do obozu rebeliantów (z rynku w prawo). Zastukaj do bramy - Liebold nie zechce Cię wpuścić, potrzebujesz świadka, który potwierdzi tożsamość Rufusa. Pogadaj więc z Bambi i Lottie - pomogą Ci, o ile stworzysz dla nich stosowny wzór tatuażu. Propozycje Rufusa nie przypadną im do gustu, opuść więc lokację i przejdź do biura wydawcy (dolne wejście po prawej). Zabierz leżący na blacie papier oraz stojący na podłodze atrament. Połącz papier z atramentem i oddaj go zielonemu Rufusowi (klikając ikonkę u dołu ekranu). Idź do domu Bozo (od rynku w lewo) i wejdź na piętro. Z płaszcza Bozo weź skierowanie do terapeuty. Udaj się do gabinetu terapeuty (wejście jest na rynku, drzwi pośrodku ekranu). Pokaż siedzącemu w gabinecie mężczyźnie skierowanie, poddaj się sesji i testowi Rorschacha. Wynik nie będzie zadowalający...
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Goodbye Deponia - poradnik do gry
- Goodbye Deponia: Poradnik do gry
- Goodbye Deponia: Na ratunek Goal i Deponii
- Goodbye Deponia: Zdobądź jakieś źródło światła
- Goodbye Deponia: Ułóż dzieci do snu
- Goodbye Deponia: Zdobądź obrazek Elizjum
- Goodbye Deponia: Przerwij medytację Toni
- Goodbye Deponia: Wydostań się z celi
- Goodbye Deponia: Wykaż się bohaterstwem i zdobądź lekarstwo dla Bozo
- Goodbye Deponia: Dostań się do szpitala i zoperuj Kletusa
- Goodbye Deponia: Wyślizgaj Dodo z roli bohatera ratującego Deponię
- Goodbye Deponia: Zdobądź kwas nukleinowy i dostań się do transportera
- Goodbye Deponia: Zdobądź kartę pamięci z kodami
- Goodbye Deponia: Wykaraskaj się z tarapatów
- Goodbye Deponia: Wciel się w Argusa
- Goodbye Deponia: Rozwal transmiter
- Goodbye Deponia: Na ratunek Goal i Deponii
- Goodbye Deponia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
