Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
Aktualizacja:
Ułóż dzieci do snu

Po wszystkim zielony Rufus stanie przed zadaniem zaopiekowania się nie tylko Goal, ale i gromadką dzieci. Idź w lewo i porozmawiaj z butelkową wiedźmą. Znalazła ona poszukiwany przez Ciebie kwas, ale sprzedała go w gospodzie za 5 złotych i tym samym jedyne występujące w kanałach 5 złotych jest w jej posiadaniu. Przejdź dalej w lewo. Utnij sobie pogawędkę z siedzącą w wodzie małpą, obejrzyj podnośnik - brakuje rączki. Zaczep kataryniarza - taniec małpki kosztuje 5 złotych.
Tutaj mieści się wejście do pubu, jednak pilnuje go mięśniak, który nie chce wpuścić Rufusa, dopóki jest on z dziećmi. Musisz więc znaleźć im bezpieczne lokum. Wróć do kanałowego lasu z wiedźmą i przejdź do nieodwiedzanej jeszcze lokacji po lewej. Kliknij paszczę potwora (idealne miejsce spoczynku) - dzieci nie chcą iść spać, bo jest im zimno.

Udaj się ponownie do lokacji z gospodą i wejdź na pomost. W malutkiej niebieskiej budce siedzi znany Ci już z poprzedniej przygody Goon. Porozmawiaj z nim i z jego ukochaną, June. Obejrzyj grzejnik, którego Goon nie chce pożyczyć. Przełącz się na czerwonego Rufusa i idź na rynek, gdzie podejdź do kratki kanałowej. Okazuje się, że prowadzi ona do lokacji z małpką i kataryniarzem, gdzie przebywa zielony Rufus. Po pogawędce obydwu panów pojawi się opcja wymiany pomiędzy nimi przedmiotów z ekwipunku.

Przełącz sterowanie na czerwonego Rufusa i wędruj do obozu rebeliantów (z rynku w prawo). Zastukaj do bramy - Liebold nie zechce Cię wpuścić, potrzebujesz świadka, który potwierdzi tożsamość Rufusa. Pogadaj więc z Bambi i Lottie - pomogą Ci, o ile stworzysz dla nich stosowny wzór tatuażu. Propozycje Rufusa nie przypadną im do gustu, opuść więc lokację i przejdź do biura wydawcy (dolne wejście po prawej). Zabierz leżący na blacie papier oraz stojący na podłodze atrament. Połącz papier z atramentem i oddaj go zielonemu Rufusowi (klikając ikonkę u dołu ekranu). Idź do domu Bozo (od rynku w lewo) i wejdź na piętro. Z płaszcza Bozo weź skierowanie do terapeuty. Udaj się do gabinetu terapeuty (wejście jest na rynku, drzwi pośrodku ekranu). Pokaż siedzącemu w gabinecie mężczyźnie skierowanie, poddaj się sesji i testowi Rorschacha. Wynik nie będzie zadowalający...

Wróć do zielonego Rufusa i jako on wespnij się na pomost. Zejdź z powrotem do wody, by pokonwersować z podejrzanym typem z przyczepy po prawej. Będąc w środku przyczepy, kliknij kartką z rozlanym atramentem futrzane "zwierzątko". Oddaj czerwonemu Rufusowi wzór tatuażu w postaci odbitki. Jako czerwony Rufus wręcz ową odbitkę Bambi i Lottie. Po cut scence zabierz leżak oraz łom (obok Lottie).

Podaj łom zielonemu Rufusowi. Jako ten ostatni wespnij się na pomost i zawołaj dzieci (odezwij się do nich dwukrotnie). Dzięki ich pomocy Rufus przedostanie się na dach vana. Rozwal łomem skrzynkę i zabierz banany. Spróbuj wręczyć je małpie. W efekcie kataryniarz ucieknie z bananami, a małpa oświadczy stanowczo, że nie zamierza dalej pełnić swojej roli i musisz jej znaleźć nową małpę. Pożycz więc korbkę i zamontuj ją w podnośniku. Przekręć korbkę. Goon i June wylądują na rynku. Przerzuć sterowanie na czerwonego Rufusa i zagadnij zakochaną parę. Rozstaw jej leżak i pożycz grzejnik. Oddaj go zielonemu Rufusowi.
Uwaga: dopóki nie przejdziesz sesji terapeutycznej i testu Rorschacha, nie uda Ci się wykonać odbitki dla Bambi i Lottie.

Wróć do zielonego Rufusa i ponownie przekręć korbkę. Odłóż ją na miejsce (kliknij małpkę korbką) i weź czerwony fez. Owym fezem kliknij smutną June i namów ją do udawania tańczącej małpki. Udaj się do wiedźmy i zawiadom ją o nowej małpce kataryniarza. Wiedźma zapłaci 5 złotych, które oczywiście zwiń i podaj czerwonemu Rufusowi. Jako czerwony Rufus porozmawiaj z sprzedawczynią burrito. Kobieta poszukuje przystojnego asystenta. Zabierz znak stoiska i namów Goona (klikając go znakiem) do przyjęcia posady asystenta. Daj 5 złotych Goonowi, otrzymasz 4 burritos XXL. Udaj się do lokacji z obozem rebeliantów i pociągnij za antenę - Rufus wyjmie element w kształcie widelca. Oddaj burritos, element anteny i grzejnik zielonemu Rufusowi.

Jako zielony Rufus kliknij grzejnikiem idealne miejsce do spoczynku (czyli paszczę potwora). Wtyczkę umieść w dolnym kontakcie, kliknij bezpiecznik - nie da rady go wyciągnąć. Daj widelec anteny Rusty'emu, a sam wespnij się na platformę i pociągnij za dźwignię. Bezpiecznik przemieść do otworu na dole, obok wtyczki. Każ dzieciom usadowić się na zębach potwora i owiń każde w tortillę z burritos. Przestaw antenę i włącz telewizor. Porozmawiaj z dziećmi - są głodne i nie mogą zasnąć.

Jako czerwony Rufus udaj się przed dom państwa Bozo. Zabierz z torby listonosza list, wejdź do środka i porozmawiaj z Mamą Bozo i Dziadkiem Bozo. Idź do obozu rebeliantów, wejdź do czołgu i pokaż Bambi list od Papy Bozo. Udaj się raz jeszcze do domu państwa Bozo, skąd weź garnek z zupą (prawy dolny róg ekranu). Daj go zielonemu Rufusowi, który nakarmi zupą głodne dzieci, pozostanie mu jej resztka.
0
- Goodbye Deponia - poradnik do gry
- Goodbye Deponia - poradnik do gry
- Na ratunek Goal i Deponii
- Zdobądź jakieś źródło światła | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Ułóż dzieci do snu | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Zdobądź obrazek Elizjum | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Przerwij medytację Toni | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Wydostań się z celi | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Wykaż się bohaterstwem i zdobądź lekarstwo dla Bozo | Na ratunek Goal i Deponii
- Dostań się do szpitala i zoperuj Kletusa | Na ratunek Goal i Deponii
- Wyślizgaj Dodo z roli bohatera ratującego Deponię | Na ratunek Goal i Deponii
- Zdobądź kwas nukleinowy i dostań się do transportera | Na ratunek Goal i Deponii
- Zdobądź kartę pamięci z kodami | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Wykaraskaj się z tarapatów | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Wciel się w Argusa | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Rozwal transmiter | Na ratunek Goal i Deponii | Goodbye Deponia
- Na ratunek Goal i Deponii
- Goodbye Deponia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.