Gears of War 5: Akt 1 Rozdział 4 - Nadchodzi zmiana - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Gears 5 znajduje się opis przejścia rozdziału Nadchodzi zmiana.

Drużyna Delta rozdziela się po pojawieniu się nowego wroga, który zwraca armię dronbotów przeciwko nim. Rozdział 4 to ostatni przystanek aktu 1 w grze Gears 5. Na końcu tego etapu czeka Cię walka z pierwszym Bossem.

Zejdź po schodach i wejdź do pierwszego budynku po lewej stronie. W ciemnym pomieszczeniu znajdziesz jeden z komponentów. Wyjdź z budynku i idź dalej, jak droga prowadzi. Wejdź do budynku po prawej stronie.

W środku czeka na Ciebie kolejne ulepszenie dla Jacka - Medyczny. Jack od teraz może tymczasowo wzmocnić pancerz wszystkich członków drużyny znajdujących się w zasięgu.

Podejdź do ognia i skorzystaj z nowo zdobytej zdolności Jacka. Teraz możesz przejść przez ogień bez uszczerbku na zdrowiu. Śpiesz się jednak - czas trwania tarczy jest ograniczony.

Sań przed wejściem do budynku na rogu. Ponownie użyj tarczy, a następnie wejdź do środka i zbierz kolejny komponent. Następnie udaj się na miejsce katastrofy helikoptera. Zanim przejdziesz przez ogień pamiętaj o aktywowaniu tarczy.

Niedaleko miejsca wypadku czeka na Ciebie komitet powitalny złożony z kilku stworów. Schowaj się za murkiem i zlikwiduj wszystkie cele. Po zakończonej walce przejdź przez plac, otwórz furtkę i idź dalej.

Zejdź z rampy, omiń samochód i wskocz do małego składziku. W środku znajdziesz jeden z przedmiotów kolekcjonerskich - Notatka dla personelu hotelu Bomah. Wyjdź z pomieszczenia i przejdź do głównej części hangaru.

Otwórz bramę załadunkową i zbierz kolejny komponent, który został ukryty na pace samochodu dostawczego. Przejdź do kolejnego pomieszczenia.

Podejdź do regału z kartonami. Na ziemi leży jeszcze jeden przedmiot kolekcjonerski, który niestety łatwo przeoczyć - Nieśmiertelniki koalicji: GEAR poległy w hotelu.
Hotel Bomah

Hotel Bomah to dość rozległa lokacja, która kryje w sobie wiele niespodzianek. Poza kilkoma przedmiotami kolekcjonerskimi i komponentami, znajdziesz tutaj zupełnie nowych przeciwników. W pralni (pierwsze drzwi po prawej od korytarza) znajdziesz kolejny komponent.

Gdy tylko pojawisz się w drzwiach prowadzących do kuchni, zobaczysz nowego nieprzyjaciela. Dioda na jego głowie sugeruje, że jeśli podejdzie zbyt blisko to zdetonuje ładunek wybuchowy. Staraj się trzymać tego przeciwnika na dystans.

W następnej Sali hotelowej znajdziesz wiele śpiących robotów tego samego typu. Możesz je ominąć - musisz stąpać bardzo ostrożnie i w pewnej odległości, aby ich nie zaalarmować. Innym sposobem na bezpieczne przejście jest korzystanie z cichego zabójstwa. Podejdź do robota od tyłu i użyj ciosu wręcz. Udaj się w lewą stronę.

Jeden z robotów blokuje przejście więc będziesz musiał go wyeliminować. Podejdź do niego od tyłu i wykończ jednym ciosem.

Twoim celem są drzwi po drugiej stronie holu hotelowego. Pamiętaj, aby stąpać bardzo ostrożnie i nie zaalarmować śpiących przeciwników. Jeśli chcesz, możesz także po cichu wyeliminować wszystkich przeciwników. Przejdź przez drzwi.

W małej wnęce po lewej stronie znajdziesz kolejny przedmiot kolekcjonerski - Zagubiony pluszowy koń. Idź schodami na górę.

Na jednym ze stołów czeka na Ciebie jeszcze jeden przedmiot kolekcjonerski - Letnia ulotka reprodukcyjna Osady nr 2. Przeczołgaj się pod meblami widocznymi po lewej strony i przygotuj się do walki.

W Sali tanecznej będziesz musiał odeprzeć zmasowany atak robotów samobójców. Ataki będą następować jeden po drugim, falami. Musisz mieć się na baczności ponieważ roboty będą nadchodzić ze wszystkich stron. Wyjście z sali znajduje się z prawej strony. Aby je otworzyć użyj piły mechanicznej. Za drzwiami zaatakują Cię 3 pijawki. Na atak będziesz zmuszony szybko zareagować - przeciwnik jest bardzo zwinny.

Schodząc do głównej nawy hotelowej staniesz przed kolejnym sporym zagrożeniem - rojem pijawek. Trzymaj się na dystans i strzelaj w stado dopóki nie padnie. Wyjdź na ulicę.

Na ulicy będziesz miał ręce pełne roboty. Poza kilkoma słabszymi przeciwnikami znajdzie się tutaj jeden bardziej odporny delikwent z działem maszynowym.

W następnej kolejności zaatakuje druga fala roju pijawek. Wyeliminowanie tego zagrożenia powinno pójść znacznie sprawniej ponieważ będziesz miał wsparcie innych jednostek. Uzupełnij zapas amunicji i udaj się w stronę teatru na spotkanie z Marcusem.
Teatr

Teatr to kolejna większa lokacja w rozdziale 4 gry Gears 5. W małym składziku znajdziesz jeden z komponentów. Aby go zdobyć będziesz musiał poprosić o pomoc Jacka.

W garderobie znajdziesz kolejny przedmiot kolekcjonerski - Tekst piosenki.

W studiu za sceną czeka na Ciebie jeszcze jeden przedmiot kolekcjonerski - Stara zapalniczka. Przejdź dalej do pomieszczenia ze sceną.

Na końcu pomieszczenia znajdziesz jeszcze jeden przedmiot kolekcjonerski: Rekwizyt - zwój z Kanonem Octus. Pociągnij za dźwignię na tablicy rozdzielczej i przygotuj się do walki.

Za kurtyną czeka na Ciebie poważny przeciwnik, który dysponuje działem maszynowym. Możesz wykończyć go przy użyciu broni, ale potrwa to bardzo długo. Lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z granatów - 3 powinny wystarczyć.

Po walce z kulawym przeciwnikiem będziesz musiał odeprzeć atak szturmujących mechów samobójców. Po skończonej walce zejdź ze sceny i przejdź przez drzwi po prawej stronie. Uwaga, za drzwiami czeka jeszcze jeden przeciwnik.

W małym pomieszczeniu z różnymi przekładniami znajdziesz ostatni komponent. Idź schodami na górę. Przygotuj się do walki z głównym Bossem.

Staniesz do walki z wielkim i niezwykle wytrzymałym przeciwnikiem. Zwykłe strzały z pistoletu lub karabinu nie robią na nim wrażenia. W trakcie walki celuj w ogniste, pulsujące plamy, które dla ułatwienia zaznaczono na powyższym obrazku. Kilka celnych strzałów spowoduje wybuch, który mocno nadwątli zdrowie stwora. W ostatniej fazie pojedynku skup się na ostatniej ognistej plamie, aby dobić przeciwnika.
0
- Gears 5 - poradnik do gry
- Gears of War 5: Opis przejścia
- Gears of War 5: Akt 1
- Gears of War 5: Akt 1 Rozdział 1 - Strzał w ciemno - solucja, opis przejścia
- Gears of War 5: Akt 1 Rozdział 2 - Dyplomacja - solucja, opis przejścia
- Gears of War 5: Akt 1 Rozdział 3 - To jest wojna - solucja, opis przejścia
- Gears of War 5: Akt 1 Rozdział 4 - Nadchodzi zmiana - solucja, opis przejścia
- Gears of War 5: Akt 1
- Gears of War 5: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Rafka Junior
Dlaczego gdy chce wejść przez szyb davem to wyświetla się czerwona ikonka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.