FEAR 2 Project Origin: Provocation cz.13

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uważaj ponieważ po znalezieniu się w środku zatrzasną się za Tobą drzwi, a ponadto od razu zaatakowany zostaniesz przez kilka potworów [#253]. Niezwykle ważne jest to żeby używać tu spowolnienia czasu, bo bestie są bardzo ruchliwe i w mgnieniu oka mogą znaleźć się obok Ciebie. Patrz nie tylko przed siebie, ale również do góry, bo stwory są zdolne do "przyklejania się" do ścian i wykonywania skoków na duże odległości.

[#253] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#253]

Sukcesywnie przesuwaj się do przodu, likwidując stwory wyskakujące z bocznych klatek (także tych na pierwszym piętrze). Samych cel nie musisz badać, gdyż nie odnalazłbyś nic ciekawego. Możesz skorzystać z bliższych schodów [#254] lub skierować się na sam koniec. Wyjątkowo polecam ten drugi wariant, bo docelowo i tak będziesz musiał zabezpieczyć cały ten teren. Dobrze jest więc zrobić to teraz.

[#254] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#254]

Na górnych balkonikach ogólne założenia walki pozostaną bez zmian. Wykonuj drobne kroczki i za każdym razem załączaj spowolnienie czasu gdy tylko zauważysz biegnącą w Twoją stronę bestię. Docelowo musisz przedostać się do pokazanego na screenie [#255] pomieszczenia. Nie śpiesz się, bo w pobliżu pojawi się jeszcze kilka innych stworów.

[#255] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#255]

Wejdź do środka. Zwróć uwagę na potwora, który pojawi się na zewnątrz. Możesz zająć się nim już teraz lub nieco później. Zlokalizuj pokazany na screenie [#256] terminal komputerowy. Skorzystaj z niego, a odblokujesz sobie dostęp do dalszej sekcji kompleksu. Korzystając z okazji zabierz też granaty zapalające oraz nowy dokument - Test results.

[#256] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#256]

Możesz już wracać na zewnątrz. Kieruj się w stronę pokazanego na screenie [#257] przejścia. Uważaj jednak ponieważ po drodze otworzy się kilka nowych cel. Musisz się więc bardzo pilnować jeśli nie chcesz stracić punktów pancerza w wyniku ataków bestii. Kucnij i przejdź dalej. Skieruj się teraz w lewo. Zbadaj jedno z bocznych pomieszczeń, a natrafisz na zbrojownię. Podnieś zbroję, granaty oraz amunicję (tylko jeśli używasz pistoletu maszynowego).

[#257] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#257]

Możesz ruszać dalej. Chwilowo nie musisz się na szczęście obawiać przeciwników. Zapamiętaj sobie natomiast tę drogę, bo wkrótce będziesz się tędy wracał. Po kilku chwilach dotrzesz do kryjówki Snake Fista. W trakcie rozmowy mężczyzna podaruje Ci nową zabawkę, a mianowicie karabin pulsacyjny [#258]. Proponuję dokonać zamiany za wyrzutnię, zwłaszcza że ostatnio nie odnajdywałeś żadnych rakiet.

[#258] - [Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#258]

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2009-02-10
20:47

endrju771 Senator

Czemu jest już dostępny w abonamencie? Przecież nie został dodany 14 dni temu, chyba że się mylę.

Komentarz: endrju771
2009-02-10
20:58

zanonimizowany607023 Pretorianin

👎

endrju771~ bo to jest poradnik na razie tylko dla osób które posiadają abonament

Komentarz: zanonimizowany607023
2009-02-12
10:11

zanonimizowany577349 Pretorianin

👍

Oj nie mogę się doczekać kiedy zacznę zbierać acziwki w FEAR 2 ;)

Komentarz: zanonimizowany577349
2009-02-14
23:33

zanonimizowany590190 Junior

<EDYTOWANE I USUNIĘTE,MÓJ BŁĄD>

Komentarz: zanonimizowany590190
2009-02-15
10:29

zanonimizowany380842 Legend

Panie Stranger mam problem w pewnej misji. To już 6 akt gdzie jadę pociągami towarowymi i jest moment kiedy muszę zatrzymać "niebieski" wagon i należy niby według twojego poradnika zatrzymać poprzez panel. Ale co dziwne u mnie ten panel jest jakby deaktywowany i jest czerwony na dodatek tam jakiś kuca przeciwnik, którego szybko zabijam.

Niestety w panelu nie da rady nic zrobić i po chwili ginę. Nawet się nie mogę cofnąć do poprzedniego wagonu - jest zawalony

https://www.gry-online.pl/poradniki/fear-2-project-origin/&PART=550&PAGE=1 w tym miejscu + prosze o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany380842
2009-02-15
15:36

zanonimizowany619836 Generał

😒

Gra dobra ale dla mnie za straszna wiec niegram

Komentarz: zanonimizowany619836
2009-02-16
14:17

zanonimizowany352103 Legionista

Poradnik, jak każdy tutaj opisany - świetny.
Dzięki niemu przeszedłem grę, nie raz trzeba było pogłówkować, a nie tylko do przodu, trzymając przycisk "W" a były takie produkcje ;p

Pozdrawiam

Komentarz: zanonimizowany352103
2009-02-25
11:51

zanonimizowany622474 Junior

proszę o pomoc. level5 cz.9. Po pokonaniu Alny nie moge wejść do windy drzwi sa zamkniete i nie da sie ich otworzyć.

Komentarz: zanonimizowany622474
2009-02-27
10:12

novembre Pretorianin

Dzieki golowi za fajny poradnik!

Komentarz: novembre
2012-02-14
10:11

zanonimizowany771614 Pretorianin

👍

dobra robota;)

Komentarz: zanonimizowany771614

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl