Interfejs Użytkownika | Porady ogólne | Enslaved Odyssey to the West
Aktualizacja:
Interfejs Użytkownika

Interfejs użytkownika, czyli tzw. HUD prezentuje się jak na obrazku powyżej: w prawym górnym rogu widoczna jest obecna ilość Punktów Doświadczenia (PD). Wyświetla się tylko w czasie zebrania kul doświadczenia i widoczna jest tylko chwilę. W lewym górnym rogu znajduje się informacje o energii tarczy, a poniżej Punkty Życia (HP). W prawym dolnym rogu znajdują się dwie ikony: ta po lewej oznacza dostępną ilość Plasma Ammo, a ta z prawej Stun Ammo. W dolnym lewym rogu znajdują się informacje o Trip - jeśli zmieni kolor oznacza to, że Trip jest w zagrożeniu. Pasek EMP to czas potrzebny na przeładowanie umiejętności Trip dotyczącej ogłuszenia wrogich jednostek, gdy jest ona atakowana. Pasek Decoy to czas potrzebny na przeładowanie umiejętności Trip dotyczącej używania wabika/przynęty.
Po odblokowaniu umiejętności Combat Awareness widoczne będą określone stany robotów. Gdy robot przybiera odcień czerwony jak na powyższym screenie, oznacza to, że wyprowadza atak.

Gdy robot przybiera odcień żółty, oznacza to, że jest przeciwnik jest ogłuszony i podatny na ataki bohatera.

Gdy robot przybiera odcień niebieski, oznacza to, że robot się broni. Musisz obrać wtedy odpowiednią do sytuacji taktykę (przebić się przez obronę / wykonać unik).
0
Komentarze czytelników
Oseth Konsul
Piękna gra, przypadkiem trafiłem na nią jakiś czas temu w dziale "najlepsze gry, w które nikt nie grał". Polecam każdemu. Wartość artystyczna i fabularna to ścisła światowa czołówka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
