Dredge: The Bitter End
The Bitter End to jedno z fabularnych Pursuits, które będziecie musieli wykonać, aby zdobyć Shimmering Necklace Relic. Z tej strony dowiecie się, gdzie otrzymać zadanie od Airman, jak odnaleźć Mortar Frame i Mortar Barrel, a także jak zastawić pułapki na potwory Mind Sucker.
Aktualizacja:
Na poniższej stronie poradnika znajdziecie opis przejścia The Bitter End Pursuit, który jest jednym z zadań fabularnych w Dredge. Dowiecie się, co zrobić, aby otrzymać relikt Shimmering Necklace.
- Odblokowanie zadania - dotarcie do Camp i Airman
- Odnalezienie Mortar Frame i Mortar Barrel
- Przygotowanie 1 przynęty - Grey Mullet i Gar
- Przygotowanie 2 przynęty - Longfin Eel
- Przygotowanie 3 przynęty - Grey Mullet i Catfish
- Umieszczenie przynęt w pułapkach (Traps)
- Rozmowa z Airman i zdobycie Shimmering Necklace
Odblokowanie zadania - dotarcie do Camp i Airman

Zadanie odblokujecie udając się do doku Camp na obszarze Twisted Strand. Musicie płynąć wąskimi przesmykami, aby dostać się do celu. Oznaczyliśmy go na powyższym obrazku.
Przejścia są niezwykle wąskie, dlatego ostrożnie kierujcie statkiem, aby ograniczyć do minimum uszkodzenia pojazdu. W razie konieczności przeprowadzenia napraw, możecie udać się do pobliskiego Rickety Pontoon.

W razie problemów z odnalezieniem drogi, możecie wspomagać się drogowskazami, które bezpośrednio kierują do Camp.

Na miejscu porozmawiajcie z Airman, który opowie swoją historię i poprosi o pomoc w pomszczeniu towarzyszy. Pierwszą częścią zadania będzie dostarczenie Mortar Frame i Mortar Barrel.
Musicie uważać, bowiem na tym obszarze znajdują się potwory o nazwie Mind Suckers. Mogą one błyskawicznie zwiększyć Wasz poziom paniki, przez co zaczniecie mieć halucynacje w postaci atakujących Was pnączy i utrudniających nawigację blokad dróg.
Odnalezienie Mortar Frame i Mortar Barrel

Mortar Frame znajdziecie przy jednym z rozbitych samolotów. Skorzystajcie z powyższej mapy, aby szybko zlokalizować to miejsce. Wystarczy, że wypływając z przesmyku skręcicie od razu w prawo, zatoczycie łuk i popłyniecie prosto.

Przeszukajcie wrak i przełóżcie Mortar Frame do ładowni.

Mortar Barrel znajduje się na wschód od Camp. Wypływając z obozu, skręćcie delikatnie w lewo i płyńcie prosto.

Natraficie na kolejny rozbity samolot. Przeszukajcie go, a odnajdziecie Mortar Barrel. Wróćcie do Airman w Camp i oddajcie przedmioty. Mężczyzna poprosi Was o kolejną przysługę.
Waszym celem będzie przygotowanie 3 przynęt, które przydadzą się do zwabienia i eliminacji Mind Suckers. Musicie złowić i przekazać zleceniodawcy wskazane przez niego ryby.
Przygotowanie 1 przynęty - Grey Mullet i Gar

Do pierwszej przynęty będziecie potrzebować:
- 2x Grey Mullet - bardzo powszechnie występująca ryba na obszarze Twisted Strand. Liczne łowiska znajdziecie za dnia (#1 na powyższej mapie).
- 1x Gar - ten gatunek także znajdziecie w ciągu dnia w Twisted Strand (#2 na powyższej mapie).
Świeżość i status ryby nie ma w tym wypadku znaczenia. Nawet jeśli zwierzę ma status Rotten, Trophy albo Infected, Airman i tak przyjmie taką sztukę. Nie może to być jednak odmiana Abberation.

Przekażcie zdobycze Airman, a ten sporządzi z nich przynętę, którą umieśćcie w ładowni.
Przygotowanie 2 przynęty - Longfin Eel

Do sporządzenia 2 przynęty będziecie musieli schwytać 2 sztuki Longfin Ell. Ten gatunek występuje jedynie w nocy, ale łowisko z nim możecie znaleźć zaraz obok doku Camp, więc połów nie powinien stanowić problemu.

Wróćcie do Airman, przenieście 2 sztuki Lonfil Eel do slotów po lewej stronie ekranu, a otrzymacie drugą przynętę. Schowajcie ją do ładowni albo magazynu.
Przygotowanie 3 przynęty - Grey Mullet i Catfish

Do 3 przynęty musicie złowić:
- 1x Grey Mullet - tak jak w przypadku pierwszej przynęty, szukajcie łowisk za dnia (#1 na powyższym obrazku).
- 1x Catfish - łowiska z Catfish są rzadkie i występują tylko w nocy. Najszybciej znajdziecie takie miejsce skręcając w prawo po przepłynięciu przesmyku prowadzącego z Camp (#2 na powyższym obrazku).

Po udanym połowie możecie wrócić do Airman, aby otrzymać 3 przynętę. Teraz czas zastawić pułapki na Mind Suckers.
Umieszczenie przynęt w pułapkach (Traps)

Jeśli macie przynęty w magazynie (Storage), musicie przenieść je do ładowni (Cargo). Na powyższej mapie zaznaczyliśmy 3 miejsca, w których znajdują się pułapki. Waszym zadaniem jest umieszczenie w nich przynęt, aby Airman mógł zlikwidować potwory. Zasady wkładania przynęt są identyczne w przypadku wszystkich 3 pułapek.

Podpłyńcie do pułapki, wejdźcie z nią w interakcję i wybierzcie opcję Load the trap with Bait. Gra umieści przedmiot automatycznie, więc nie musicie nic przekładać z ładowni.

Następnie poczekajcie, aż potwór wpadnie w zasadzkę. Gdy będzie po wszystkim, podpłyńcie do truchła bestii i zabierzcie z niej Chunk of Flesh.
Ten sam proces powtórzcie z dwoma pozostałymi pułapkami. Gdy będziecie mieli 3 sztuki Chunk of Flesh w ładowni, wróćcie do Airmana w doku Camp.
Rozmowa z Airman i zdobycie Shimmering Necklace

Airman podziękuję Wam za pomoc w pomszczeniu towarzyszy i podaruje Wam wyjątkową nagrodę - Shimmering Necklace. Jest to jeden z Reliktów, których potrzebujecie do wykonania Pursuit Collector.
Od tej pory będziecie też mogli korzystać z usług Airman, który może przygotować dla Was Bait za każdym razem, gdy dostarczycie mu dowolne ryby.
0
- Dredge - poradnik do gry
- Dredge: Poradnik do gry
- Dredge: Pursuits (questy)
- Dredge: Lista wszystkich Pursuits
- Dredge: The Collector
- Dredge: Hermitage
- Dredge: Research Assistant
- Dredge: The Bitter End
- Dredge: Flames of the Deep
- Dredge: Lost Dog
- Dredge: Best Before
- Dredge: A Fresh Start
- Dredge: Caught to Order
- Dredge: Grotesque Fish
- Dredge: Package Delivery
- Dredge: Lost at Sea
- Dredge: A Place to Rest
- Dredge: Castaway
- Dredge: Recording Rarities
- Dredge: Stone Tablets
- Dredge: Figure in Blue
- Dredge: Figure in Purple
- Dredge: Figure in Red
- Dredge: Figure in Gold
- Dredge: Craven Courier
- Dredge: Pursuits (questy)
- Dredge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.